بهترین معلم خصوصی زبان چه کسی است؟ - پارسی زی
وسایل لازم برای شروع نقاشی رنگ روغن

وسایل لازم برای شروع نقاشی رنگ روغن

چکیده : نقاشی از جمله هنرهای بصری و تجسمی است که دارای زیر شاخه‌ها و سبک‌های متفاوتی بوده و در این میان نقاشی با رنگ روغن …

این تفریحات را در تفلیس و دبی از دست ندهید

این تفریحات را در تفلیس و دبی از دست ندهید به گزارش سفر باتو شهر زیبا و تاریخی تفلیس پایتخت کشور گرجستان و از دیدنی …

هوشمندسازی چیست و در چه بخش هایی کاربرد دارد؟

هوشمندسازی چیست و در چه بخش هایی کاربرد دارد؟

هوشمندسازی چیست و در چه بخش هایی کاربرد دارد؟ هوشمندسازی جهت بهره‌ گیری از ابزارها و تکنیک‌های فنی و اطلاعاتی برای مدیریت صحیح امور، تسهیل …

بهترین معلم خصوصی زبان چه کسی است؟

 

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی فردی است که باید به زبان انگلیسی و آموزش آن مسلط باشد. در واقع دانش عمیقی در مورد گرامر، واژگان، و مهارت‌های مکالمه (Speaking)، شنیدن (Listening)، خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) داشته باشد.

بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی همچنین باید توانایی تخصصی بالایی داشته باشد و بتواند مهارت‌های مورد نیاز زبان‌آموزان را به طور جامع آموزش دهد. ایشان همچنین باید توانایی تدریس محتواهای مکمل را داشته و برحسب نیاز شاگرد خود بتواند به آموزش نکات مربوط ترجمه، فهم متون و مطالعه متون اصلی آثار بزرگ و غنی ادبیات انگلیسی نظیر “گتسبی بزرگ ” (The Great Gatsby) اثر F. Scott Fitzgerald، “جنگ و صلح” (War and Peace) اثر Leo Tolstoy، “جیمز و کتاب‌های هیچ”

(James and the Giant Peach) اثر Roald Dahl و سایر کتب ادبی تسلط داشته باشد.

منعطف بودن، داشتن تجربه و تعهد بالا در تدریس، استفاده از منابع، فناوری و ابزارهای آنلاین نظیر Zoom، Skype،Google Meet و حتی استفاده از اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی نظیر Duolingo و Quizlet را برای یادگیری بهتر مهارت‌های زبان انگلیسی به زبان‌آموزان خود داشته باشد.

اما از کجا می‌شود بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی با همچنین مشخصاتی را کشف کرد و با ایشان برای درخواست کلاس ارتباط گرفت؟

سایت‌های تدریس خصوصی بهترین پلتفرم برای دسترسی به بهترین معلم خصوصی زبان

قبل از اینکه به سراغ به سراغ معرفی سایت‌های تدریس خصوصی برویم، باید بگوییم که از راه‌های مختلف می‌توان با معلم خصوصی زبان کلاس گرفت. معرفی از طریق دوستان یا مراجعه به سایت‌های آگهی یا تماس با شماره‌های روی تراکت‌های تبلیغاتی که در سطح شهر منتشر شده، از راه‌های دسترسی به استاد زبان انگلیسی است.

اما بزرگ‌ترین مشکل درخواست معلم خصوصی زبان از این روش‌ها، عدم شفافیت رزومه تدریس اساتید زبان و شفاف نبودن قیمت‌ تدریس خصوصی زبان انگلیسی این کلاس‌ها است. استاد زبان می‌تواند هر رزومه و پروفایلی را خارج از چارچوب نظارتی بسازد و برحسب نظر و سلیقه شخصی خود هزینه تدریس خصوصی زبان را تعیین نماید. در واقع با این روش شاگرد نمی‌داند برای چه ارزش‌ها و چه توانایی‌هایی، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی را پرداخت می‌کند.

البته با گسترش سایت‌های تدریس خصوصی، استفاده از این روش‌ها کمتر شده است. زیرا پلتفرم‌های تدریس خصوصی هر آنچه را که شاگرد خصوصی برای دسترسی به بهترین معلم خصوصی زبان به آن نیاز داشته را می‌تواند در اختیار او قرار دهد.

از بهترین پلتفرم‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در دنیا که می‌توان از بین صدها معلم تدریس خصوصی زبان این مجموعه‌ها، بهترین استاد زبان انگلیسی در جهان را جستجو و پیدا کرد، پلتفرم‌های زیر هستند:

iTalki: این پلتفرم یک بازار آنلاین است که معلمان زبان مختلف از سراسر جهان را به دانش‌آموزان معرفی می‌کند. این سایت امکان انتخاب معلم بر اساس ترجیحات شما را فراهم کرده و جلسات تدریس خصوصی زبان آنلاین را امکان‌پذیر می‌کند.

Preply: یک پلتفرم آنلاین است که به معلمان و دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در تدریس زبان به صورت آنلاین همکاری کنند.

Verbling: Verbling یک پلتفرم تدریس آنلاین زبان است که معلمان مجرب و با تجربه را به دانش‌آموزان معرفی می‌کند.

Cambly: Cambly به دانش‌آموزان امکان مکالمه با معلمان زبان انگلیسی فراهم کرده و از طریق تمرین مکالمه به بهبود مهارت‌های شفاهی کمک می‌کند.

Wyzant: Wyzant یک پلتفرم تدریس خصوصی آنلاین است که به تدریس درس‌های زبان انگلیسی و سایر رشته‌ها می‌پردازد.

VIPKid: VIPKid به معلمان انگلیسی امکان تدریس به دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان در چین را فراهم می‌‌کند.

البته دسترسی به این سایت‌های تدریس خصوصی خارجی برای اکثر زبان‌آموزانی که در ایران ساکن بوده و سطح زبان متوسط و پایینی داشته، سخت است. اما این مورد جای نگرانی ندارد. زیرا می‌توان با مراجعه به سایت‌های معتبر تدریس خصوصی ایرانی نظیر سایت استادبانک (www.ostadbank.com) به هر آنچه که می‌خواهید، دست پیدا کنید. اما چطور و چگونه؟

بهترین پلتفرم تدریس خصوصی معتبر در ایران

برای دسترسی به بهترین معلم خصوصی زبان برای مهاجرت، بهترین معلم زبان آنلاین یا حتی بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران و سایر شهرها، می‌توان روی پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک حساب کرد. مهم‌ترین مزیت استادبانک ((OSTADBANK این است که شما می‌توانید باتوجه به تخصص استاد زبان، سطح سواد ایشان، میزان سال‌هایی که تجربه در تدریس زبان داشته‌اند، معلم خصوصی زبان خود را انتخاب کنید.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و به صورت حضوری یا آنلاین اساتید زبان مشخص بوده و براساس رزومه، تجربه، توانایی‌ها و مهارت‌های تدریس اساتید زبان توسط مجموعه مشخص شده می‌شود. یعنی شما می‌دانید بابت چه ارزش‌هایی، برای کلاس خود هزینه می‌کنید.

همچنین شما می‌توانید قبل از شروع کلاس، باتوجه به اطلاعات تدریس استاد، بخش نظرسنجی از شاگردان دیگر ایشان و ویدئو نمونه تدریس استاد زبان انگلیسی، سناخت نسبی از معلم خود پیدا کرده و با دید بهتری وارد کلاس با ایشان شوید.

همچنین به دلیل رتبه‌بندی اساتید تدریس خصوصی از یک ستاره تا پنج‌ستاره و VIP ( این رتبه‌بندی براساس تجربه استاد، سال‌های تدریس او و همچنین کیفیت برگزاری کلاس‌های ایشان در استادبانک مشخص می‌شود) و تنوع قیمتی کلاس‌ها، می‌توانید باتوجه به بودجه مورد نظر خود، استاد زبان را انتخاب نمایید.

باتوجه به توضیحات بالا از بهترین اساتید زبان با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی مناسب در استادبانک، اساتید تدریس خصوصی زبان زیر هستند:

استاد زهرا میرلوحی از اساتید دو ستاره استادبانک که تاکنون ۱۷۷ جلسه تدریس خصوصی موفق با شاگردان مختلف در استادبانک داشته و دارای رزومه کاری زیر می‌باشند:

· بیش از ۸ سال تدریس در آموزشگاه‌ها و به صورت خصوصی

· کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه شیخ بهایی (www.shbu.ac.ir)

· تدریس حضوری در تهران و تدریس آنلاین با استفاده از ابزارهایی نظیر Skyroom، Google meet، Adobe

· گذراندن دوره‌های مختلف TTC برای برگزاری کلاس‌ها با بروز‌ترین متد

استاد الهه عبدلی از اساتید چهار ستاره استادبانک، تدریس خصوصی حضوری در اصفهان و تدریس آنلاین در تمام نقاط ایران با رزومه کاری زیر:

· کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد نجف آباد (iaun.iau.ir)

· سابقه ۲۱ سال تدریس به عنوان معلم رسمی آموزش و پرورش (medu.gov.ir) در مدارس برتر اصفهان از جمله مدرسه شاهد

· تدریس کتاب‌های Family and Freinds، Top Notch ،American English Files

استاد نیلوفر فضلعلی از اساتید پنج ستاره استادبانک و از بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی؛ تدریس خصوصی حضوری در تهران و تدریس آنلاین در تمام ایران

· ۱۱۵۲ جلسه تدریس موفق در استادبانک با مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه الزهرا (www.alzahra.ac.ir)

· کسب مدرک تسول TESOL از دانشگاه شهید بهشتی (www.sbu.ac.ir) و کسب نمره A

· تدریس به مدت ۱۵ سال در مدارس صبح امید، پاسداران، فرهیختگان و مبتکر نوین و تدریس خصوصی به کودکان و نوجوانان

· بیش از شش سال همکاری با مجموعه استادبانک

· دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

استاد مریم فرجی از اساتید سطح VIP استادبانک و از بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در این مجموعه؛ تدریس به صورت آنلاین در سراسری ایران

· ۱۹۱۲ جلسه تدریس موفق با شاگردان مختلف استادبانک

· مدرک دکتری زبان‌شناسی از دانشگاه پلی تکنیک والنسیا (upv.es/en)

· سابقه ۱۷ سال تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی

· بیش از شش سال همکاری با مجموعه استادبانک

· دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 28 آبان 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.