دیدنی های فراوان ساحل ایچملر - پارسی زی
تخلیه چاه فاضلاب در مناطق مختلف تهران را به چه شرکتی بسپاریم؟

تخلیه چاه فاضلاب در مناطق مختلف تهران را به چه شرکتی بسپاریم؟

از گذشته تا امروز جمع آوری فاضلاب در چاه و تخلیه آن پس از تکمیل ظرفیت به منظور رعایت بهداشتی و جلوگیری از انتشار آلودگی …

در مورد تاریخ کانادا بیشتر بدانید

در مورد تاریخ کانادا بیشتر بدانید

در مورد تاریخ کانادا بیشتر بدانید مهمترین وقایع تاریخ کانادا در یک نگاه داشتن اطلاعات کامل در مورد کشوری که قصد ادامه تحصیل در آن …

مطالعه کتاب درسی برای کنکور کافیست؟

مطالعه کتاب درسی برای کنکور کافیست؟

کنکور یک مرحله سرنوشت ساز برای هر شخصی است. شما با دادن آزمون کنکور مسیر زندگی خود را مشخص می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که در …

دیدنی های فراوان ساحل ایچملر

ساحل ایچملر یک استراحتگاه ساحلی زیبا و ۸ کیلومتری در بدروماست. تور بدرومبه شما پیشنهاد می کند از ساحل ایچملر که مانند بهشتی است و بوسیله ی درختان کاج احاطه شده است، بازدید کنید. ساحل ایچملر در محدوده ی دریای مدیترانه و دریای اژه است. اگر به کوه های توروس بسیار زیبا بروید، ساحل ایچملر را دقیقا روربروی خود می یابید.

ساحل ایچملر یک تفرجگاه بسیار محبوب در بین گردشگران است. این ساحل تنها ۸ کیلومتر مساحت دارد. تور بدرومبه شما پیشنهاد می کند از ساحل ایچملر که مانند بهشتی است و بوسیله ی درختان کاج احاطه شده است، بازدید کنید. ساحل ایچملر در محدوده ی دریای مدیترانه و دریای اژه است. اگر به کوه های توروس بسیار زیبا بروید، ساحل ایچملر را دقیقا روربروی خود می یابید.

تماشای درختان نخل و اکالیپتوس در ساحل خیره کننده ایچملر تور بدروم ممکن است بهترین گزینه ی گردشگری باشد. اگر به ایچملر می روید بدون شک گزینه های تفریحی و ورزشی زیادی در آنجا وجود دارد.

ورزش های ساحلی مارماریس

به گزارش سفر باتو ، اسکی بازی و رینگو سواری از جمله محبوب ترین سرگرمی های ورزشی آبی در ایچملر است. در ایچملر پس از تاریکی هوا گردشگران به کافی شاپ ها می روند و اوقات خوشی را در آنجا سپری می کنند. امکانات گردشگری خاص ایچملر ، که شامل ورزشهای آبی زیادی است ، به طور ویژه ایی در زیستگاه طبیعی منطقه گنجانیده شده اند. ایچملر بسیار پر شلوغ و پرسرو صدا است و مملو از رستوران ها ، کافی شاپ ها و کلوپ های شبانه است و در پایین جاده ، بسیاری از کلوپ های شبانه بدرومشب هایی را در فاصله دور از هتل های ایبیزا برای شما خاطره انگیز می کنند.
زادگاه بهترین گیاه برای تولید اکسیژن در جهان ، سیگلا (یا گونوک) است که فقط در اینجا و در کالیفرنیا یافت می شود. این گیاه و جنگلهای بکر و ساحل بهترین گزینه برای استشمام هوای تازه و پارک برای گردشگران است.

برای استراحت در ساحل یک چتر کرایه کنید ، یا با جت اسکی ، قایق ، رینگو ، و اسکی بازی یا هر وسیله ورزشی دیگری که در اینجا موجود است خود را سرگرم کنید و بی نهایت لذت ببرید.
یکی دیگر از سرگرمی های آبی در ساحل ایچملر غواصی است. شما چه متخصص غواصی باید چه مبتدی، می توانید اوقات خوشی را از طریق غواصی با دوستان یا خانواده خود در ساحل داشته باشید.
اگر علاقه به دوچرخه سواری کوهستانی دارید ما به شما توصیه می کنیم که به تپه های جنگلی اطراف ایچملر بروید، این تپه ها پر از فراز و نشیب هستند و بالاترین نقاط نفس گیر را دارند. پس اگر بدنبال هیجان هستید ما به شما دوچرخه سواری در تپه های ساحل ایچملر را توصیه می کنیم. اگر هنوز هم بدنبال تفریح در ساحل ایچملر هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم به روستاهای سنتی اطراف ایچملر هم سر بزنید.
پس از خاک بازی و آب تنی در ساحل ایچملر می توانید به یک حمام ترکی بروید. قبل از گرفتن ماساژ عالی یا اسکراب بدن ، در یکی از کابین های حمام که توسط معماری سنتی ترکیه احاطه شده است ، استراحت کنید.
ساحل ایچملر دارای هتل های عالی و متنوعی است که شامل هتل های ۴ ستاره ، ۵ ستاره و خانوادگی می باشد و تخفیف ویژه ای را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهند. همچنین تعداد زیادی ویلا و آپارتمان از امتیاز بندی های استاندارد گرفته تا اقامتگاه های لوکس وجود دارد.

بازار بزرگ مارماریس

بازار بزرگ تور بدروم یکی از پر ازدحام ترین بازارهای این شهر است. بازارکارسی معروف ترین منطقه خرید در بدروممرکزی و کنار ساحل است. یکی از قدیمی ترین بازارهای ترکیه است که در آن می توانید آثار باستانی سنتی بدست آورید. همچنین می توانید لباس و پوشاک، طلا و زیورآلات، اجناس چرم اصل، مواد خوراکی و غذایی و همچنین نوشیدنی های محلی را در اینجا بیابید. علاوه بر این، شما می توانید تجهیزات ماهیگیری و سوغات و وسایل هدیه دیگر را به عنوان سوغات در این بازار خریداری کنید.
بنای تاریخی مصطفی کمال آتاتورک در مرکز شهر بدروماست. آتاتورک یک مارشال نظامی ترکیه و بنیانگذار معروف کشور ترکیه بود که در سال ۱۹۲۳ تا زمان بازدید از بازار بزرگ یکی از کارهای عالی که در بدرومانجام می شود و ما به شما اکیدا بازدید از این بازار را پیشنهاد می کنیم.مصطفی کمال اولین رئیس جمهور ترکیه بود. وی نقش مهمی در بازسازی ترکیه به عنوان یک ملت مدرن داشت و با نام خانوادگی آتاتورک پاداش گرفت. تا به امروز ، بنای آتاتورک به افتخار نقش عظیمی که آتاتورک در اصلاحات ترکیه ایفا کرده است ، به عنوان یک جاذبه بزرگ گردشگری در بدرومباقی مانده است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری ترکیه است. این پارک ابی در منطقه Siteler مارماریس، درست روبروی دریا (ساحل طولانی بدروم- Uzunyali) واقع شده است و ساحل اختصاصی با تختخواب و چترهای آفتاب رایگان ارائه می دهد.
پارک آبی آتلانتیس جاذبه های آبی بسیار خوبی را ارائه می دهد که شامل استخر بچه ها و استخر مواج است. از دیگر گزینه های تفریحی در این پارک می توان به بازیمینی گلف و بولینگ اشاره کرد. این پارک از امکانات تفریحی دیگری از جمله رستوران ها و کافه ها برخوردار است. پارک آبی آتلانتیس خدمات شاتل رایگان را برای بازدید کنندگان خود ارائه می دهد.
پارک آبی آتلانتیس همچنین در رستوران بدرومآکوا ، رستوران گنج ، رستوران و نوار ساحلی آتلانتیس طیف گسترده ای از خدمات پذیرایی را ارائه می دهد. بازدید کنندگان قادر هستند هر جا که بخواهند خوراکی میل کنند یا بنوشند. همچنین یک منطقه مخصوص کودکان و زمین های مینی گلف و بولینگ برای گردشگران وجود دارد./

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.