تعبیر خواب بچه ، نوزاد پسر و دختر دوقلو و شیر دادن و گم کردن و به دنیا آوردن بچه - پارسی زی
تعبیر خواب مارمولک ، بزرگ سیاه و مرده در خانه و خاکستری روی دیوار

تعبیر خواب مارمولک ، بزرگ سیاه و مرده در خانه و خاکستری روی دیوار

تعبیر خواب مارمولک تعبیر خواب مارمولک بزرگ و سیاه در خانه ، دیدن مارمولک خاکستری مرده در روی دیوار ، خواب تعداد زیاد مارمولک.در این …

تعبیر خواب انگشتر ، طلا عقیق فیروزه نقره یاقوت نگین سفید نامزدی شکستن و گم شدن

تعبیر خواب انگشتر ، طلا عقیق فیروزه نقره یاقوت نگین سفید نامزدی شکستن و گم شدن

تعبیر خواب انگشتر تعبیر خواب انگشتر طلا و عقیق و یاقوت و نقره و نگین سفید نامزدی ، تعبیر خواب شکستن و گم شدن و …

تعبیر خواب مرده ، پول و طلا بدهد و آرایش کرده مدفوع کند و مرده را کتک زدن

تعبیر خواب مرده ، پول و طلا بدهد و آرایش کرده مدفوع کند و مرده را کتک زدن

تعبیر خواب مرده تعبیر خواب مرده را همه دوست داریم بدانیم چراکه تقریبا همه خواب مرده دیده اند.اصولا ما مرده را در حالت های مختلف …

تعبیر خواب بچه

تعبیر خواب بچه , تعبیر خواب بچه نوزاد , تعبیر خواب بچه دوقلو , تعبیر خواب بچه پسر

تعبیر خواب بچه نوزاد و دوقلو و پسر ، تعبیر خواب شیر دادن و گم کردن و به دنیا آوردن بچه ، تعبیر خواب بچه فیل و شتر و خرس ، تعبیر خواب بچه سگ و تمساح و خرس و میمون همگی در سایت پارسی زی. امیدواریم که خواب خوبی دیده باشید و بتوانید با خواند این مطلب به تعبیر خواب خود برسید.

بچه در خواب دیدن

ابراهیم کرمانی معتقد است که اگر در خواب خود دیدید که بچه ای را در جایی انداخته بودید و سپس او را پیدا کیرده و برداشتید ، تعبیر انی خواب این است که از جایی که امید ندارید و فکرش را هم نمی کنید چیزی به شما می رسد.

لوک اویتنهاو معتقد است که تفسیر دیدن فرزند خود ، خوشبختی است و دیدن کودکی همراه با مادرش داشتن لحظات خوب و خوش است.تعبیر خواب دیدن بچه های کوچک غم و غصه است و دیدن تعداد بسیار زیادی بچه در خواب فلاکت است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب لاک پشت ، بزرگ و خیلی بزرگ کوچک مرده سبز دریایی سفید زیاد در آب

معنی دیدن بچه های زیبا روی و خوشگل شادی توام با سلامتی است.تعبیر خواب دیدن کتک زدن یک بچه بی عدالتی بیننده خواب است.و دیدن بچه ای که در خواب می دود خوشبختی است.

لیلا برایت می گوید که دیدن بچه در خواب بدست آوردن فرصت های مناسب است ، همچنین دیدن بچه لاغر اشاره به دچار مشکل شدن دارد و دیدن بچه چاق در خواب خوب است و به این اشاره دارد که شما موفق می شوید.

آنلی بیتون می گوید که اگر در خواب بچه ای دیدید که بازیگوش است معنی این خواب این است که شما به دلیل افراط در خوشی و تفریحات برایتان مشکل ایجاد می شود.

در کتاب سرزمین رویاها امده است که اگر زنی در خواب خود نوزادی را دید ، تعبیر این خواب این است که به زودی باردار می شود.اگر زنی که حامله است این خواب را ببیند تعبیر این خواب این است که عشق واقعی و حقیقی نسبت به همسرش دارد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب خرس ، سیاه و سفید و قهوه ای بزرگ و پاندا و قطبی و وحشی و خاکستری

اگر زنی که متاهل است خواب ببیند که بچه دار شده است تعبیر این خواب این است که شادی بزرگی در زندگی برای او خواهد بود.اگر زن بیوه ببیند که بچه دار شده است مرتکب کارهای غیر عقلانی می شود.

معنی بچه در بغل داشتن این است که به زودی خودتان صاحب بچه می شوید.اگر در خواب دیدید که کودک نوپایی شروع به راه رفتن می کند ، مشکلات در مقابل شما ظاهر می شود.

اگ در خواب ببنید که پرستاری در حال مواظبت از یک بچه است ، شخصی از نزدیکان به اعتماد شما خیانت می کند.تعبیر خواب دیدن بچه بیمار ، یک بیماری سخت در فامیل یا خانواده شماست.تعبیر خواب بچه  سر راهی نکامی در عشق است.

کارل یونگ می گوید که دیدن بچه در خواب نشانه گرمی و شروع تازه در زندگی است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب خرگوش ، سفید و قهوه ای و زخمی و بزرگ و وحشی در خانه قفس چیست

تعبیر خواب بچه دختر

محمد سیرین معتقد است که اگر در خواب دیدید که بچه دار شده اید و بچه شما دختر است ، این خواب نشانه سلامتی است و بیننده خواب و خانواده اش را خوشحال می کند.همچنین تعبیر خواب دختر دار شدن در خواب نیز صاحب فرزند پسر شدن است.

تعبیر خواب بچه پسر

اگر در خواب ببینید که بچه دار شده اید و این بچه دختر است معنی این خواب این است که شما پسر دار می شوید در آینده.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب برف ، بارش و راه رفتن و دیدن و قدم زدن و آب شدن و سر خوردن برف

بچه نوزاد

آنلی بیتون معتقد است که دیدن نوزادی که تازه متولد شده است این است که شما به زودی سرگرمی و تفریحات خوبی برایتان ایجاد می شود.اگر دختری دید که نوزاد دارد ، متهم به تفریحات غیر اخلاقی است.

معنی خواب شنا کردن نوزاد این است که شما موفق می شوید از گرفتاری ها و مشکلات به راحتی عبور کنید.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است که دیدن نوزاد قشنگ در خواب نشانه شادی و سلامتی است.

تعبیر دیدن نوزاد خنده رو در کتاب سرزمین رویاها این است که دوستان خوبی را پیدا می کنید.تعبیر دیدن نوزاد زشت بدشانسی در زندگی است.دیدن نوزاد در قنداق به عشق در زندگی و حوادث خوشحال کننده اشاره دارد.

شیر دادن به بچه

اگر زنی در خواب در حال شیر دادن به بچه اش دیده شود ، تعبیرش می شود که لذت های زیادی در زندگی دارید و زندگی خوشی را دارید و خواهید داشت.

اگر در خواب ببینید که یک پرستار در حال شیر دادن به بچه باشد تعبیر این خواب خوب نیست و نشانه بیماری خسته کنند است و یا به تهدیداتی که شما در معرض آنها هستید اشاره دارد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب خواستگاری ، رفتن و آمدن از زن شوهر دار پسر مرده از دختر و مرد متاهل

مطالب تکمیلی

دیدن بچه های کوچک در خواب خبر از غم می دهد و دیدن پول خارجی در خواب نیز غم است.

اگر در خواب پرستاری از کودک مواظبت کند تعبیر این خواب بیماری سخت یکی از اعضای خانواده است و تعبیر خواب قطع کردن درخت همین است و ممکن به مرگ یکی از عزیزان نیز بیانجامد.

بچه های کوچک در خواب مانند درخت در خواب تعبیر می شوند و هر دو تعبیر غم است.

دیدن فرزند خود در خواب به خوشبختی تعبیر می شود و تعبیر خواب خواستگاری شدن برای دختر نیز خوشبختی است.

تعبیر خواب بچه ، نوزاد پسر و دختر دوقلو و شیر دادن و گم کردن و به دنیا آوردن بچه

اگر در خواب بچه‌ای را در حال گریه کردن ببینید، این خواب نمادی از مسائل و مشکلات است. این خواب از مشکلاتی در اوضاع سلامت شما و درگیری با دشمنان تان خبر می‌دهد.بچه سالم، جذاب و دوست داشتنی در خواب به این معناست که خواب بیننده می‌تواند به خوبی عشق بورزد. دیدن بچه سالم و سلامت در خواب نمادی از حق شناسی و قدردانی خویشاوندان و اقوام نزدیک در برابر شما است و توانایی اجتماعی شما در دوست یابی را نشان می‌دهد.اگر در خواب ببینید که از بچه‌های کوچک پرستاری می‌کنید، تعبیر آن است که کسی که دوستش دارید ممکن است شما را فریب بدهد.

دیدن بچه بیمار در خواب نشانه‌ای ناخوشایند و بدیمن است. این خواب موضوع نگران کننده‌ای نیست. اگر در خواب ببینید که بچه‌ای بیمار را در آغوش گرفته اید، تعبیر آن است که باید غم و اندوه مهمی را در آینده تحمل کنید.اگر بچه‌ای که در خواب دیده‌اید از جذابیت بالایی برخوردار است، تعبیر آن است که در آینده فردی موفق و شاد خواهید بود.دیدن بچه در حال کار کردن یا درس خواندن در خواب هم نمادی از موفقیت و کامیابی است.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 7 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.