ترکیه مهد پوشاک دنیا و خاورمیانه - پارسی زی
مدیکال استوز قدم به قدم کنکور با شماست

مدیکال استوز قدم به قدم کنکور با شماست

کنکور یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین مسائل و دغدغه های دانش آموزانی است که از بچگی رویای قبول شدن در رشته و دانشگاه …

آیا آنزیم پودرهای لباسشویی موجب حساسیت پوستی می‌شود؟

آیا آنزیم پودرهای لباسشویی موجب حساسیت پوستی می‌شود؟

زمانی که لباس‌ها از ماشین لباسشویی خارج می‌شوند این توقع می‌رود که کاملا تمیز و در عین حال نرم و لطیف باشند تا حساسیت پوستی …

بهترین معلم خصوصی زبان چه کسی است؟

بهترین معلم خصوصی زبان چه کسی است؟

بهترین معلم خصوصی زبان چه کسی است؟   بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی فردی است که باید به زبان انگلیسی و آموزش آن مسلط باشد. …

مهد پوشاک دنیا درآسیا

آیا می‌دانید کدام کشور آسیا است که مهد پوشاک دنیا شده؟ و آیا میدانید چرا این کشور در آسیا مهد پوشاک دنیا است؟ چرا در ایتالیا که لباس‌هایی میدوزند که انگار لباس‌ها در بدن دوخته شده و جزئی از بدن است به‌ قدری که از فرم خوب و استایل عالی برخوردار است نیست؟ یا در انگلستان که کت‌هایی میدوزد به زیبایی رداهایی پادشاهی کبیرش، ویا حتی آمریکا که کت و شلوارهایش مانند نامش استوار و شیک است قرارنگرفت؟ چون مردان و زنانی با استعداد و ظرافت بالا از ترکیه به همه‌ی دنیا یاد دادن که لباس دوختن عشقی است پایان ناپذیر و برای دوختن لباس باید علاوه برمهارت و صبر زیاد علاقه هم داشت چون بدون علاقه فقط تکه‌ای لباس دوختی نه یک شاهکار هنری که در هر تارو پود آن نشان دهنده نمادی از سرزمین مادری است.

شیک پوش ترین شاهنشاهی در جهان

به جرات می‌توان گفت که سلسله‌ی پادشاهی ترکیه جزو شیک پوش‌ترین سلسله‌های تاریخ بودند مانند شاه مصطفی که وسواس عجیبی در لباس پوشیدن داشت ومرتب لباس‌های تمیز و البته گرانقیمت به تن می‌کرد. شاید برایتان جالب باشد که چه نکاتی باعث گران بودن لباس‌های خاندان سلطنتی می‌شود. که در آن زمان از طلا در ساخت پارچه‌های گرانقیمت استفاده می شد که به اصطلاح (طلا کوب ) خوانده می‌شود چون در ساخت تار به تار آن از طلا استفاده شده است و یا ابریشم‌های خالص و کمیبابی که مانند پر قو لطیف و به زیبایی یک طاووس است. چرا که ابریشم از وزن کم و رنگ‌های خیره کننده ‌ای برخوردار است به همین علت امروزه کشور ترکیه پیشرفت بسزایی در این زمینه پر از رقابت کرده است و باعث شده یک سروگردن از بقیه رقیبان بالاتر باشد.

استانبول پایتخت پوشاک دنیا

امروزه استانبول علاوه بر اینکه قلب تپنده کشور شیک پوشان تاریخ می‌باشد پایتخت مد و پوشاک دنیا هم نیز است. برای رفتن به این شهر و آشنا شدن با بهترین برند های دنیا و خرید از نامبروان ترین نمایندگی‎ها دنیا کافیست که تور استانبول را رزرو کنید تا برای خریدی اورجینال اما در عین حال ارزان بروید.

معتبر ترین برند های دنیا درانحصار ترکیه

امروزه ترکیه به قدری از لحاظ برندینگ شناخته شده است که از اروپا تا آمریکا سفارش دریافت میکند و در بین آن دسته از مردم که برای لباس تنشان ارزش قائل هستنند بسیار جا افتاده. به طور مثال اگر شما به دنبال یک پیراهن ساده اما در عین کلمه زیبا هستید حتما در استانبول پیدا میکنید. زمانی که وارد فروشگاهی در استانبول می‌شوید و درخواست لباسی فاخر را میکنید فروشنده به سرعت به شما یکی از محصولات زارا را پیشنهاد میدهد. چون اصلا دوست ندارد که شما از مغازه بادست خالی یا خریدی ناراضی بیرون برید. امروزه ترکیه با صدها برند مرغوب توانسته است که سهم قابل توجه ای از بازار مد و فشن دنیا را نصیب خودش کند برندهای شناخته شده‌ای مثل ال سی واکی کی، هوتیک، گیزیا، هری و خیلی‌های دیگه که اگر بخواهم اسم بیاروم باید برایتان توماری از برند های که دل هر انسانی که ذره ای به لباس پوشیدن اهمیت میدهد را آب میکند. چون دقیقا برند‌های ترک همان چیزی را به ما میدهند که سال‌ها دنبالش بودیم اما پیدایش نکردیم چون کسی نبود که معرفی کند.

پرطرفدارترین شهر ترکیه برای سفر

اینکه ترکیه علاوه بر بزرگترین قطب تولید پوشاک میباشد شهر استانبول جزو پرطرفدارترین شهر برای گردشگری شده تعجبی ندارد. چرا که همان گونه که گفتم این شهر بر اساس تمام سلایق شکل گرفته هر کسی بسته به نیازی که دارد میتواند در استانبول نیاز خود را جویا شود. حال اگر قصد کریدن که سفر کنید می‌توانید با آژانس هواپیمایی زیما سفر اقدام کنید. تا به شما بهترین‎ها را معرفی کنند و برای شما زمانبدنی بینظیری را درنظر بگیرند که به خوبی بتوانید از خرید، لذت ببرید و گردش در معتبرترین و بهترین پاساژهای دنیا را تجربه کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 14 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.