تعبیر خواب خواستگاری ، رفتن و آمدن از زن شوهر دار پسر مرده از دختر و مرد متاهل - پارسی زی
تعبیر خواب دندان ، افتادن و شکستن و کشیدن دندان لق و پوسیده و درآوردن نوزاد

تعبیر خواب دندان ، افتادن و شکستن و کشیدن دندان لق و پوسیده و درآوردن نوزاد

تعبیر خواب دندان تعبیر خواب دندان و افتادن دندان و شکستن دندان ، کشیدن دندان پوسیده در خواب ، خواب دندان آوردن نوزاد و دندان …

تعبیر خواب ماهی ، قرمز و سیاه و سفید و گلی و مرده گرفتن و خوردن و ماهیگیری

تعبیر خواب ماهی ، قرمز و سیاه و سفید و گلی و مرده گرفتن و خوردن و ماهیگیری

تعبیر خواب ماهی تعبیر خواب ماهی سیاه و سفید و قرمز و گلی ، تعبیر دیدن ماهی مرده گرفتن و خوردن ، ماهی سرخ شده …

تعبیر خواب گوشواره ، طلا و نقره و بدل و فیروزه نگین دار خریدن برای زن حامله مرد

تعبیر خواب گوشواره ، طلا و نقره و بدل و فیروزه نگین دار خریدن برای زن حامله مرد

تعبیر خواب گوشواره تعبیر خواب گوشواره برای دختر مجرد و زن حامله و گوشواره شکسته ، تعبیر خواب گوشواره هدیه گرفتن امام صادق در گوش …

تعبیر خواب خواستگاری

تعبیر خواب خواستگاری , تعبیر خواب خواستگاری رفتن و آمدن , تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهر و مرد متاهل

تعبیر خواب خواستگاری رفتن و آمدن ، تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهر دار توسط مرد متاهل ، تعبیر خواب خواستگاری پسر از دختر و خواستگاری مرده از دختر همگی در سایت پارسی زی . با ما همراه باشید.

خواستگاری در خواب

لیلا برایت می گوید که اگر در خواب از شما خواستگاری شد این خواب نشانه خوشبختی شما در زندگی است. دیدن شوهر کردن در خواب نشانه رفاه مالی است و بر عکس آن طلاق گرفتن در خواب نشانه این است که شما مورد تهمت قرار می گیرید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب پیاز ، سفید و سرخ و قرمز و خام و داغ خریدن و خرد کردن و پوست کندن

آنلی بیتون می گوید که اگر در خواب دختری ببیند که به پیشنهاد خواستگاری پیرمردی پاسخ مثبت می دهد ، معنی این خواب مشکلات زیاد در زندگی شخصی او است.

اگر زنی در خواب ببیند که فردی که مرده است در خواب به خواستگاری او آمده است تعبیر این خواب این می شود که مقداری از مال آن زن از بین می رود.

ابراهیم کرمانی می گوید که اگر زنی در خواب ببیند که همسرش از دیگری خواستگاری می کند و ازدواج می کند ولی تاکنون آن زن جدید را ندیده است معنی این خواب شرف و بزرگی برای آن زن است و وفا و مردانگی برای همسرش است.

محمد بن سیرین خواستگاری کردن و ازدواج کردن با دختری که نه او را می شناسید و نه قبلا او را دیده اید را نزدیک بودن اجل بیننده خواب تعبیر می کند.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سیب ، قرمز و سبز و زرد و درختی خوردن برای زن باردار

امام صادق ع خواستگاری کردن را به ۴ چیز تعبیر می کنند که عبارتند از بزرگی ، زیاد شدن مال ، سرحالی و سلامتی ، شادی و خرمی در زندگی.

مولف معتقد است که خواستگار و خواستگاری در خواب نشانه احساسات درونی شما نسبت به خودتان و دیگران است.

شیخ طوسی خواستگاری کردن و یا قرار خواستگاری در خواب را دلیلی بر اتفاقات و اخبار خوب در آینده نزدیک می داند.

اگر دختر مجرید ببیند که پسر مورد علاقه اش در جلسه خواستگاری با خانواده او صحبت می کند معنی این خواب خوب است و اتفاقات نیک و میمون در راه است.

اگر مردی که همسرش حامله است در خواب ببیند که خواستگاری می کند از کسی غیر همسرش معنی این خواب این است که به خانواده خود خیانت و کم لطفی می کند.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سیل ، سونامی و باران و زلزله در خانه چیست

استاد طباطبایی می گویند که خواستگاری از یک زن بیوه و بدون شوهر به دست آوردن فرصت های جدید است.اما اگر زن بیوه ای خودش چنین خوابی را ببیند در آینده اتفاقات خوبی برای او می افتد.

اگر دختری در خواب ببیند که از پسر مورد علاقه خود در خواب خواستگاری می کند معنی این خواب این می شود که رابطه این دو نفر به زودی خیلی خوب می شود.

تعبیر خواب خواستگار

محمد بن سیرین می گوید که اگر در خواب دیدید که خواستگار هستید و از دختری خواستگاری می کنید تعبیر این خواب این است که عزت و بزرگی شما از بین می رود.

صحبت کردن خواستگار با پدر و مادر شما

این خواب نشانگر این است که قضاوت هایی انجام می شود که مورد مخافت قرار می گیرد . دیدن این خواب نشانه این است که ازدواج و طلاقی در خانواده شما صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب غذا ، خوردن و پختن و غذای نذری و دادن به مهمان

تعبیر خواب خواستگاری از زن شوهر دار

خواستگاری کردن از زنی که شوهر دار است می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد. اول پیدا کردن دوستان جدید است . دوم ممکن است با دشمنان و دوستانی که قهر بوده اید دوباره دوست شوید و سوم رسیدن خبرهای خوب است به زودی.

اگر زن شوهر داری در خواب ببیند که مورد خواستگاری در خواب قرار می گیرید تعبیر این خواب طلاق و جدایی و غم است و زندگی او دوامی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب عنکبوت ؛ سیاه و زرد و قرمز و سفید و قهوه ای

تعبیر خواب خواستگاری رفتن مرد متاهل

اگر مردی در خواب ببیند که در حال خواستگاری کردن است و یا در حال گذاشتن قرار خواستگاری است و آن مرد متاهل است تعبیر این خواب این می شود که زنش به زودی می میرد.

علامه مجلسی می گوید که اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که به زن دیگری ابراز علاقه می کند و خواستگاری می کند تعبیر این خواب این است که در زندگی کارهایی انجام می دهد که در نهایت رنج زیادی به همسرش می رسد.

تعبیر خواب خواستگاری ، رفتن و آمدن از زن شوهر دار پسر مرده از دختر و مرد متاهل

خواستگاری در خواب می‌تواند به موقعیت‌ها و پیشنهادات جدیدی که هم اکنون و در زندگی بیداری با آن‌ها رو به رو هستید اشاره داشته باشد. این پیشنهادات صرفا زمینه‌های عاطفی را شامل نشده و می‌تواند نشان دهنده‌ی پیشنهادات جدید شغلی یا حتی عقاید جدیدی باشد که در معرض آن‌ها قرار گرفته اید. خواستگاری در خواب استعاره از یک تصمیم گیری مهم است که در زندگی بیداری با آن رو به رو شده‌اید و شما را به چالش کشیده است، مثل پذیرفتن یک دوست یا گروه دوستی جدید که شما را با فضای ذهنی جدیدی رو به رو می‌کند.

بسیار اهمیت دارد که در حین دیدن این خواب چه احساساتی را تجربه می‌کنید و در زمان دیدن مجلس خواستگاری، با چه چالش‌ها یا صحبت‌هایی رو به رو می‌شوید. تفاوتی ندارد که مجلس خواستگاری مربوط به کیست و چه انسان‌هایی در این مجلس حضور دارند. تمام انسان‌هایی که در خواستگاری مشاهده می‌کنید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک این اشخاص را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس، فکر یا خاطره‌ای را در شما زنده می‌کند؟ اگر این افراد را در زندگی بیداری می‌شناسید، توجه داشته باشید که چه درسی از این اشخاص گرفته‌اید و این درس چگونه به شما کمک می‌کند تا از چالش‌های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید؟

تعبیر خواب خواستگار آمدن ، تعبیر خواب خواستگاری از دختر ، تعبیر خواب خواستگار آمدن برای دختر جوان

خواستگاری از زن شوهر دار در خواب

تگر در خواب ببینی که به خواستگاری زنی که شوهردار است رفته ای معنی خواب چند چیز است.

معنی اول این است که دوستان جدید را پیدا می کنید.

معنی دوم این است که با دشمنان قدیمی آشتی می کنید.

معنی سوم این است که خبرهای مهمی در آینده نزدیک به شما می رسد.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 15 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.