بهترین مارک عینک آفتابی زنانه کدام است ؟ - پارسی زی
چگونه ذوق خرید اولین کفش کودک را در خودمان کنترل کنیم؟

چگونه ذوق خرید اولین کفش کودک را در خودمان کنترل کنیم؟

چگونه ذوق خرید اولین کفش کودک را در خودمان کنترل کنیم؟ وقتی اولین قدم های کودک خود را می بینید انقدر هیجان زده می شوید …

مبلمان اداری سی رن

مبلمان اداری سی رن

در هنگام تاسیس یک مجموعه یکی از مبحث های مهم که با ان رو به رو می شوید خرید مبلمان اداری است. منظور از مبلمان …

10 ویژگی بهترین کلینیک های ارتوپدی مشهد

10 ویژگی بهترین کلینیک های ارتوپدی مشهد

۱۰ ویژگی بهترین کلینیک های ارتوپدی مشهد شهر مشهد به عنوان دومین کلان‌شهر بزرگ کشور، دارای تعداد زیادی مراکز درمانی و کلینیک‌های ارتوپدی است که ارائه‌دهنده …

بهترین مارک عینک آفتابی زنانه

بهترین مارک عینک آفتابی زنانه

بهترین مارک عینک آفتابی زنانه را باید در میان خانه‌های مد اروپایی پیدا کرد. برندهای متنوعی در زمینه‌ی طراحی و تولید عینک آفتابی در سراسر جهان مشغول فعالیت هستند. اما تعداد محدودی از آنها محبوبیت بین‌المللی دارند و هر مدلی را که عرضه کنند، مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

بر همین اساس می‌خواهیم در این مطلب بهترین مارک‌های عینک آفتابی زنانه را معرفی کنیم. وقتی با برندهای معتبر جهانی آشنا باشید، در زمان خرید می‌دانید که کدام یک با نیازهای شما همخوانی بیشتری دارد. در نتیجه با سرعت بیشتری می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

۱- برند Ray-Ban (ری بن)

شاید به جرات بتوان گفت که بهترین مارک عینک آفتابی زنانه، برند ریبن است. ری‌بن در سال ۱۹۳۷ توسط شرکت آمریکایی Bausch & Lomb (بوش اند لومب) تاسیس شد. شهرت اصلی آن هم در جهان به خاطر عینک‌های مدل ویفرر و خلبانی است. عدسی‌های عینک آفتابی ریبن به طور کامل مانع نفوذ اشعه‌های فرابنفش و فروسرخ به داخل چشم می‌شوند.

سبک‌وزنی، زیبایی، اصالت و محافظت کامل از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید از دیگر ویژگی‌های بارز عینک‌های آفتابی زنانه ریبن هستند.

 

۲- برند Gucci(گوچی)

 

خانه‌ی مد میلیارد دلاری گوچی ابتدا در حوزه مد و لباس فعال بود. اما بعدها کسب و کار خود را توسعه داد و چرخه‌ی تولید عینک آفتابی را نیز راه‌اندازی کرد. بزرگ بودن فریم‌، مشخصه‌ی اصلی عینک‌های آفتابی گوچی است. این محصولات در مدل‌های مختلف مثل خلبانی و مدل‌های کلاسیک عرضه می‌شوند. همه عینک‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که کمترین تاثیر منفی را در محیط زیست ایجاد کنند. عینک‌های آفتابی زنانه گوچی توسط طراحان برجسته و خلاق با تکنولوژی‌های روز دنیا و با بهترین مواد ساخته می‌شوند.

انواع عینک‌های آفتابی زنانه برند گوچی را می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوناتو (داخل این صفحه ) خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی لوناتو این اطمینان را به مشتری‌های خود می‌دهید که تمامی اجناس اصل و باکیفیت هستند. از زمان ثبت سفارش تا تحویل گرفتن کالا زیاد منتظر نمی‌مانید زیرا «لوناتو» خرید مشتریان در تهران را با پیک ارسال می‌کند. سفارش‌های شهرهای دیگر هم با پست پیشتاز ظرف ۷۲ ساعت کاری به دستشان می‌رسد. قیمت محصولات این فروشگاه معتبر هم بسیار مناسب و منصفانه است. بعلاوه در طول سال جشنواره‌ها و مسابقات متعددی برگزار می‌کنند که شامل انواع تخفیف و جوایز ارزشمند است.

 

 

۳- برند Tom Ford (تام فورد)

تام فورد خیلی قدیمی نیست و اولین بار در ۲۰۰۵ پا به عرصه رقابت گذاشت. اما با این‌حال یکی از موفق‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی عینک آفتابی در جهان به‌شمار می‌رود. عینک‌های تام فورد در فهرست برترین برندهای تولید عینک در جهان قرار دارند.

تمامی عینک‌های تام فورد خاصیت ۱۰۰ درصد ضد UV دارند و تقریبا همه فریم‌های عینک‌هایش با ظرافت و دقت بالایی طراحی و تولید می‌شوند. مدل‌های خلبانی، گربه‌ای و ویفرر عینک‌های آفتابی تام‌فورد از همه محبوب‌تر هستند.

 

۴- برند Prada (پرادا)

خانه‌ی مد «پرادا» مصداق بارز کلاس، وقار و لوکس بودن است. عینک‌های آفتابی زنانه این برند مشهور ایتالیایی تلفیقی از جذابیت و شیک بودن هستند و تقریبا هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند. عینک‌های آفتابی زنانه پرادا برای فریم‌های سایز بزرگ و شکل‌های هندسی خود شهرت جهانی دارند. دسته‌ها و لولای عینک‌های ساخت این برند نیز همیشه خاص و منحصر به فرد هستند. عینک‌های آفتابی پرادا در طراحی‌های متنوع همچون گربه‌ای، فریم‌های بیضی یا پروانه‌ای عرضه می‌شوند. قاب و عدسی این عینک‌ها، کیفیت بسیار خوبی دارند و به بهترین نحو از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کنند.

 

۵- برند Persol (پرسول)

پنجمین نام در فهرست بهترین مارک عینک آفتابی زنانه، برند ایتالیایی پرسول است. پرسول از عبارت ایتالیایی «per il sole» به معنای «برای آفتاب» گرفته شده است.این کمپانی ۲۰ سال قبل از اینکه ری-بن متولد شود، در سال ۱۹۱۷ راه‌اندازی شد و همچون ری-بن در همان دهه ۱۹۰۰ میلادی توسط شرکت لوکساتیکا خریداری شد. از این رو می‌توان گفت یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید عینک آفتابی در جهان است.

در ساخت و تولید عینک‌های آفتابی پرسول، از مواد بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود که علاوه بر وضوح دید، از چشم‌ها هم در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

 

۶- برند Versace (ورساچه)

در دهه ۸۰ میلادی ورساچه نماد کلاس و پرستیژ بود و به یکی از اسطوره‌های مد آن زمان در ایتالیا تبدیل شد. ورساچه با سلبریتی‌های مشهوری همچون التون جان همکاری نزدیکی داشت و از این رو برندش خیلی زود توانست بین سوپرمدل‌ها و هنرمندان محبوبیت پیدا کند. امروزه ورساچه برای تولید عینک‌های خاص و طراحی‌های اغراق‌آمیزش شهرت دارد. عینک‌های این برند ایتالیایی ترکیبی از پیچیدگی و جذابیت هستند. جالب است که خط تولید عینک آفتابی ورساچه، در سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را اغاز کرد. اما خیلی زود توانست به رقیبی قدرتمند برای سایر برندهای عینک آفتابی در جهان تبدیل شود.

 

۷- برند Burberry (بربری)

در میان بهترین مارک عینک آفتابی زنانه باید به برند بِربِری اشاره کرد. بربری یک برند بریتانیایی بسیار شیک است که می‌توان به‌جرات آن را نماد خلاقیت هم دانست. معروف‌ترین عینک‌های آفتابی بربری، مدل خلبانی است که طرفداران زیادی در جهان دارد.

این برند اولین بار در سال ۱۸۵۶ میلادی در بریتانیا گشایش یافت و شهرت خود را مدیون خلاقیت و نوآوری در محصولاتش است.

 

۸- برند Dolce & Gabbana (دولچه اند گابانا)

دولچه اند گابانا توسط دو طراح ایتالیایی به نام‌های دومینیکو دولچه و استفانو گابانا در سال ۱۹۸۵ میلادی راه‌اندازی شد. خط تولید عینک این برند ایتالیایی اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی شروع به کار کرد. دی اند جی در طراحی عینک‌های خود از طبیعت، گل و گیاهان الهام می‌گیرد. همین طراحی‌های عجیب، متفاوت و پرزرق‌و‌برق باعث شده تا این برند در بین سلبریتی‌ها و عموم مردم محبوبیت زیادی داشته باشد.

 

۹- برند Dior (دیور)

Dior

در میان بهترین مارک عینک آفتابی زنانه باید به Dior اشاره کرد. این شرکت فرانسوی تولیدکننده‌ی کالاهای لوکس، اولین بار در تاریخ ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در یک خانه شخصی در شهر پاریس تأسیس شد. در حال حاضر در کنار دیگر محصولات خاص خود، به طراحی و عرضه‌ی عینک‌ آفتابی نیز می‌پردازد. تمامی عینک‌ها از بهترین مواد ساخته می‌شوند و ۱۰۰ درصد ضد UV هستند.

 

۱۰- برند KOMONO (کومونو)

کومونو یک برند بلژیکی است که مهندسان و طراحان آن دائما در حال ایده‌پردازی و طراحی محصولات بی‌نظیر این کمپانی هستند. خودِ کومونو طراحانش را «خیال‌پرداز» خطاب می‌کند. آنهاا با تکیه بر فرهنگ و سنت قدیمی کشور بلژیک، عینک‌های مدرنی خلق می‌کنند که ظاهری کاملا متفاوت و خاص دارند. عینک‌های آفتابی زنانه برند کومونو، طراحی مینیمالیستی بسیار شیکی دارند که هر خانمی با هر سلیقه‌ای را می‌توانند تحت تاثیر قرار دهند.

 

خرید بهترین مارک عینک آفتابی زنانه از فروشگاه‌های معتبر

شاید سخت‌ترین مرحله در زمان خرید بهترین مارک عینک آفتابی زنانه ، تشخیص اصل بودن آن باشد. تفاوت یک عینک آفتابی اورجینال با عینک فیک تنها در شیشه و میزان محافظت عینک از چشم نیست، بلکه این تفاوت در دوام فریم عینک نیز وجود دارد. اینکه یک عینک آفتابی به سادگی نشکند، در مقابل گرما دفرمه نشود و رنگ آن از بین نرود از تفاوت‌های مهم جنس اصل و تقلبی است.

ساده‌ترین راهنمای خرید عینک آفتابی اصل این است که آن را از یک فروشگاه معتبر بخرید، فروشگاهی که نمایندگی رسمی یک برند باشد و اصالت آن را تضمین کند. لوناتو به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عینک و لنز در ایران عینک‌های اصل عرضه می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلف عینک آفتابی، طبی، لنز رنگی و لنز طبی را در این فروشگاه پیدا و خریداری کنید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.