بهترین توصیه ها برای کسب درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی شیمی - پارسی زی
مهم ترین راه های اخذ شهروندی آمریکا چیست؟

مهم ترین راه های اخذ شهروندی آمریکا چیست؟

مهم ترین راه های اخذ شهروندی آمریکا چیست؟ آمریکا یکی از بزرگترین کشور‌های جهان است که به دلیل فراهم کردن شرایط زندگی استاندارد برای شهروندان …

بهترین روش‌های کسب درآمد از سایت اینترنتی

بهترین روش‌های کسب درآمد از سایت اینترنتی

بهترین روش‌های کسب درآمد از سایت اینترنتی آیا دوست دارید یک سایت اینترنتی داشته باشید و از طریق آن به درآمد خوبی برسید؟ آیا دائم …

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید کابینت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر خانه و …

در این مقاله بهترین توصیه ها برای کسب درآمد بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه از تدریس خصوصی شیمی ارائه شده است. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این مقاله می توانید یک معلم خصوصی شیمی موفق و پردرآمد باشید.

۱- با علاقه کار تدریس خصوصی شیمی را انتخاب کنید

عشق و علاقه برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است. وقتی شما به تدریس خصوصی شیمی علاقه دارید هم خودتان از زندگی لذت بیشتری می برید و هم شاگردهایی که دارید به درس علاقه مند می شوند. وقتی شما به تدریس شیمی علاقه دارید و با اشتیاق این کار را انجام می دهید در نهایت بسیار موفق خواهید شد. اگر در دوران تحصیل در درس شیمی نمرات خوبی گرفته اید نشان می دهد که شما به این درس علاقه دارید و می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. اساتید و مدرسین بسیار موفق شیمی در سطح کشور (به عنوان مثال اساتید دانشکده شیمی دانشگاه تهران https://schem.ut.ac.ir/) یا هر شخص دیگری که در کار خودش به موفقیت های بزرگ رسیده است مسلما به کار خودشان علاقه داشته اند.

۲- همواره در حال آموزش باشید و شیمی را دائما مرور کنید

اگر می خواهید درآمد شما به صورت تصاعدی در حال افزایش باشد باید همواره در حال یادگیری باشید. هم در رابطه با خود درس شیمی و روابط، مفاهیم و فرمول ها و تمرینات آن مطالعه کنید و هم در رابطه با روش های مختلف تدریس شیمی از منابع معتبر مقاله بخوانید. به هر میزان بیشتر بر درس مسلط باشید در نهایت عملکرد شما در کلاس ها بهتر خواهد بود. وقتی خودتان مطالب را خیلی خوب بلد هستید حین تدریس به آن فکر نمی کنید و کل حواس شما پیش شاگرد و نحوه ارائه بهتر درس است. در ضمن، هر سوالی را می توانید پاسخ دهید و در نتیجه شاگردهای شما ماندگار شده و درآمد شما هر روز بیشتر خواهد شد. در رابطه با اینکه مثلا تدریس خصوصی شیمی ساعتی چنده و یا با چه قیمتی می توان شیمی را تدریس کرد هم اگر سوال دارید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه کنید. در وب سایت مذکور مدرسین شیمی از سراسر کشور ثبت نام کرده اند و در صفحه خودشان ذکر کرده اند که چه قیمتی برای کلاس های خصوصی شیمی برای هر ساعت و یا هر جلسه در نظر دارند.

۳- روش های مختلف و پربازده برای جذب شاگرد را امتحان کنید

برای اینکه بتوانید از کار تدریس خصوصی شیمی به درآمدهای بالا برسید باید روش های مختلفی را برای جذب شاگرد امتحان نمائید. می توانید با آموزشگاههای مختلف تدریس خصوصی تماس بگیرید و برای جذب شاگرد درخواست خودتان را ثبت نمائید. در سایت هایی مانند آپارات می توانید نمونه فیلم های تدریس خصوصی شیمی خودتان را قرار دهید. در سایت های دیوار و شیپور و … تبلیغ بدهید. در سایت های تخصصی و بسیار معتبر تدریس خصوصی و در بهترین سایت های تدریس خصوصی ایران مانند ایران مدرس iranmodares.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید.در زمینه تدریس خصوصی شیمی دهم، تدریس خصوصی شیمی یازدهم، تدریس خصوصی شیمی در تبریز، آموزش شیمی در تهران، کرج، اصفهان و …. که می خواهید فعالیت داشته باشید در سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php تبلیغ و مشخصات خودتان را ثبت کنید و به این ترتیب می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اگر می خواهید به صورت بین المللی هم در زمینه آموزش شیمی فعالیت داشته باشید می توانید در سایت https://www.tutor.com/  هم عضو شوید. فعالیت در شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد می تواند بسیار مفید باشد. برای خودتان سایت یا وبلاگ هم می توانید بزنید، مطالب آموزشی قرار دهید و در کنار آن شاگرد جذب کنید. 

۴- شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه برسانید

شما اگر می خواهید یک معلم شیمی کنکور موفق و یا یک استاد شیمی موفق در هر مقطعی باشید باید شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. فرق نمی کند که کار تدریس خصوصی شیمی در تبریز انجام می دهید و یا معلم شیمی آنلان هستید و به کل کشور و جهان خدمات تدریس خصوصی شیمی را ارائه می دهید و یا در تهران در این زمینه فعالیت دارید. قدم اول و مهمترین قدم این است که شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. وقتی شما یک شاگرد راضی دارید این شاگرد در پایه های بالاتر دوباره برای کلاس با شما تماس می گیرد و در ضمن همین شاگرد دانش آموزان و دانشجویان دیگری را هم به شما معرفی خواهد کرد. برای استراحت هم که شده به منظور مشاهده بهترین اساتید و دانشمندان ISI ایران در رشته شیمی به لینک https://www.ics.ir/Page/Detail/9165 مراجعه کنید.

۵- جلسه اول تدریس خصوصی شیمی را عالی تدریس کنید

در کار تدریس خصوصی شیمی و کار تدریس به صورت کلی، جلسه اول بسیار بسیار مهم است. در حقیقت جلسه اول تعیین کننده است. فرض کنید که شما در سایت ایران مدرس تبلیغ خودتان را ثبت کرده اید. حال یک شاگرد یا والدین ایشان برای کلاس با شما تماس می گیرند. اولا که باید پشت تلفن عالی و با اعتماد به نفس بالا حرف بزنید. در ادامه فرض می کنیم که کلاس هماهنگ شد و شما برای برگزاری اولین جلسه به منزل شاگرد مراجعه می کنید و یا کلاس را آنلاین و اینترنتی برگزار می کنید. اگر جلسه اول بسیار عالی تدریس کنید و شاگرد راضی باشد کلاس ها ادامه پیدا می کند. دقت کنید که برای جذب شاگرد ممکن است شما هزینه کرده باشید و خوب نیست یک شاگرد را به راحتی از دست بدهید. یک شاگرد در کار تدریس خصوصی بسیار مهم است و ممکن است چندین ترم با شما کلاس داشته باشد و اگر عالی تدریس کنید شاگردهای دیگری را هم معرفی خواهد کرد. بنابراین اهمیت جلسه اول را درک کنید و در جلسه اول از حالت عادی خودتان هم یک سر و گردن بالاتر تدریس کنید.

۶- توانایی خودتان و بازدهی کلاس ها را افزایش دهید و قیمت را بالا ببرید

به عنوان یک معلم خصوصی شیمی موفق شاید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور، دانشگاهی و … چقدر است؟ شما اگر معلم شیمی دهم هستید و یا شیمی یازدهم تدریس می کنید یا معلم شیمی انلاین هستید و … به هر میزان رزومه بهتری ارائه کنید، بهتر تدریس کنید و شاگردهای خودتان را به نتایج بهتری برسانید می توانید در نهایت نرخ بالاتری را برای کلاس های خودتان درخواست کنید. وقتی خودتان به صورت مستقیم مثلا از طریق سایت تدریس خصوصی ایران مدرس شاگرد جذب می کنید دیگر مانند استخدام تدریس خصوصی شیمی در آموزشگاهها نیست که قیمت در کنترل خودتان نباشد. هر چه عملکرد بهتری داشته باشید می توانید برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس قیمت بالاتری درخواست کنید.

۷- هم آنلاین و هم حضوری تدریس کنید

برای اینکه بتوانید به درآمدهای عالی از تدریس خصوصی شیمی برسید توصیه می شود هم تدریس آنلاین و تدریس حضوری را مد نظر داشته باشید. وقتی به صورت آنلاین هم تدریس می کنید، علاوه بر شهر محل سکونت خودتان، از کل کشور و کل جهان می توانید شاگرد جذب کنید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری داشته باشید و پول بیشتری بسازید. 

منبع: دلگرم

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.