چرا شستشوی فرش در قالیشویی بهتر انجام می شود؟ - پارسی زی
7 ایده انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان

7 ایده انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان

۷ ایده انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان دختران نوجوان همواره به دنبال خلاقیت در استایل خود هستند تا زیبا و متفاوت تر به …

خرید لباس زمستونی با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس

خرید لباس زمستونی با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس

خرید لباس زمستونی با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس فصل سرما در حال نزدیک شدن است و وقت آن رسیده که به سراغ لباس های …

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

سایت یدکیجات به صورت پلی بین مصرف کننده و تامین کنندگان قطعات یدکی عمل می کند به این صورت که فروشندگان معتبر لوازم یدکی موجودی و قیمت …

چرا شستشوی فرش در قالیشویی بهتر انجام می شود؟

شستشوی فرش از قدیم یکی اموری بوده است که برای اهالی خانه اهمیت بالایی داشته است. با توجه به وسعت و سبک زندگی در گذشته خیلی دور از ذهن نیست که شستشوی فرش در منزل و به روش سنتی انجام می گرفته است. اما امروزه با توجه به شرایط زندگی و سبک زندگی شهری و آپارتمان نشینی بیش از پیش نیاز به شرایط جدید شستشوی فرش توسط قالیشویی ها احساس می شود.

شرایط شستشوی فرش در قالیشویی ها ممکن است در نگاه اول کمی هزینه بیشتری داشته باشد ولی با توجه به مشکلات کم آبی و شرایط جانبی شستشو برای بسیاری از شهروندان مناسب تر است. در این مقاله به صورت کامل بررسی می کنیم که چرا شستشوی فرش در قالیشویی بهتر است؟

کیفیت قالیشویی در مقایسه با شستشوی فرش به روش سنتی

هرچند که تصور می شود که شستشوی فرش به روش سنتی می تواند فرش تمیزتری به شما تحویل دهد. ولی این یک تصور غلط و حتی خطرناک است ! شستشوی هر فرشی با مواد شیمیایی می تواند مشکل ساز باشد. این مشکلات در فرش های دستباف بسیار بیشتر است.

در اینجا چند نمونه از این مشکلات را مطرح می کنیم:

  1. شستشو فرش با کیفیت مورد نظر شما انجام نمی شود
  2. فرش ها ممکن است با توجه به شرایط محیطی چند روز مرطوب بمانند. که موجب بوی نامطبوع می شود.
  3. رطوبت فرش موجب رشد قارچ و کپک می شود
  4. در صورت ماندگاری رطوبت در فرش موجب پوسیدگی زودتر بافت فرش می شود.
  5. فضای اشغال شده برای شستشوی سنتی ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

در قالیشویی شما به هیچ نگرانی از این موارد ندارید و تنها باید زمان مراجعه برای دریافت فرش خود را مشخص کنید تا از طرف قالیشویی برای تحویل فرش مراجعه کنند.

شستشوی فرش دستباف بیشتر از فرش ماشینی نیاز به حساسیت در شرایط شستشو دارد. این فرش ها با توجه به ارزشی که دارند و شرایط رنگرزی که برای آنها استفاده می شود، می تواند مشکلاتی در زمان شستشو برای شما ایجاد کند. برای مثال بغضی از فرش های دستباف به دلیل استفاده از پشم بی کیفیت می تواند در زمان شستشو دچار رنگ دهی شوند. البته این مورد در صورتی که از مواد شیمیایی نامناسب برای شستشوی فرش استفاده شود نیز ممکن است اتفاق بیوفتند.

نکاتی که در مورد رنگ پس دادن فرش دستباف باید بدانید

فرش های دستباف مرغوب معمولا با پشم بافته نمی شوند ولی در صورتی که با پشم بافته شده باشند هم مشکلی ایجاد نمی کنند ولی در صورتی که از پشم نامرغوب همراه با رنگ نامرغوب استفاده شده باشد امکان پس دادن رنگ در فرش های دستباف وجود دارد.

یکی دیگر از دلایل رنگ پس دادن فرش دستباف در زمان شستشو استفاده از مواد شیمیایی نامناسب و یا بی کیفیت همراه با شستشو با آب گرم است.

برای اطمینان از شرایط رنگی فرش دستباف بهتر است که قبل از اقدام به شستشو و ریسک موارد ذکر شده در مورد رنگ این فرش ها با یک قالیشویی معتبر در تماس باشید تا روال شستشوی فرش دستباف شما را به بهترین شکل و بدون دردسر انجام دهد.

انتخاب بهترین قالیشویی در شرایط کرونایی

با توجه به شرایط بیماری کرونا که شرایط و سبک زندگی بسیاری از مردم دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است، نیاز است که از قالیشویی استفاده شود که ضمن رعایت کردن شرایط بهداشتی برای همه خدمات خود، از مایع های ضدعفونی استفاده کند که مشکلی برای هیچ نوع فرشی ایجاد نکند.

شاید با توجه به شرایط جامعه حمل و رفتن به یک قالیشویی کار مناسبی نباشد. از این رو بهتر است با یک جستجوی اینترنتی یک قالیشویی معتبر که خدمات آنلاین مناسبی در زمینه قالیشویی ارائه می دهد را انتخاب کنیم.

قالیشویی آپ با سابقه ۲۰ ساله و عضو اتحادیه قالیشویی تهران با راه اندازی خدمات قالیشویی آنلاین در کنار سایر خدمات قالیشویی به صورت آنلاین و اینترنتی، تمام سفارشات خدمات قالیشویی را در کمترین زمان ممکن محقق می کند.

کافیست با مراجعه به وبسایت این قالیشویی در لینک زیر هر نوع خدمات قالیشویی خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

سفارش آنلاین قالیشویی

سفارش قالیشویی آنلاین می تواند ضمن راحتی در انتخاب نوع خدمات مورد نظر شما قیمت هر سرویس را به صورت مکتوب و مشخص به شما نمایش دهد که از این بابت دیگر نیازی به نگرانی های جانبی در این زمینه وجود ندارد.

کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنیم؟

شاید انتخاب بهترین قالیشویی یک اتفاق ساده نباشد. این بهترین همیشه برای بعضی از استفاده کنندگان متفاوت است. از نظر خیلی ها بهترین قالیشویی نسبت به قیمت آن است و از نظر بعضی بهترین با توجه به شرایط کاری و خدمات ارائه شده است. در نتیجه این مهم تنها با امتحان کردن خدمات یک قالیشویی قابل تشخیص است. چه بسا بسیاری از قالیشویی های مطرح شکایت های فراوانی دریافت می کنند و بسیاری از قالیشویی های شناخته نشده بهترین کیفیت و خدمات را در کنار قیمت مناسب ارائه می دهند.

در این قسمت دنبال معرفی بهترین قالیشویی تهران نیستیم. اما خدماتی که یک قالیشویی و شرایط اعتمادی که می توان به یک قالیشویی داشت را بررسی می کنیم.

با توجه به رونق اینترنت و مقایسه شرایط ارائه خدمات، قالیشویی آپ امکان شستشوی مجدد یا به عبارتی ضمانت شستشوی فرش را انجام میدهد. شما در صورت نارضایتی از خدمات شستشو این قالیشویی تا یک هفته می توانید در خواست شستشوی مجدد را بدهید و رایگان یک شستشوی مجدد داشته باشید.

ضمن اینکه قیمت قالیشویی تهران مشخص و طبق قیمت های اتحادیه قالیشویی است، شما می توانید در سایت این قالیشویی قیمت های روز را مشاهده و مقایسه کنید.

این مقاله صرفا جهت رفع بعضی از سوالات کاربران در مورد قالیشویی و از مطالب سایت قالیشویی آپ استخراج شده است. امید است این مطلب توانسته باشد سوالات مطرح شده گذشته را پاسخ داده باشد.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.