مدیر عامل چاپ پرنیان از تاثیر چاپ کاتالوگ در افزایش شمار مشتریان کسب و کارها می‌گوید - پارسی زی
افزایش مدت زمان شارژ لپ تاپ های ایسوس با ۳ راهکار ساده

افزایش مدت زمان شارژ لپ تاپ های ایسوس با ۳ راهکار ساده

اگر شما هم از لپ تاپ های برند ایسوس استفاده می کنید ممکن است با مشکلاتی برای شارژ دهی لپ تاپ خود همراه بوده و …

علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟

علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی خود با آن روبرو شوید، بسته نشدن درب ماشین لباسشویی می باشد. در صورتی که درب …

پولسازی هنری، از نقاشی تا موشن گرافیک

پولسازی هنری، از نقاشی تا موشن گرافیک

پولسازی هنری، از نقاشی تا موشن گرافیک از بدو حضور بشر در این کره خاکی، هنر اولین عنصری بود که انسان از آن برای فرار …

مدیر عامل چاپ پرنیان از تاثیر چاپ کاتالوگ در افزایش شمار مشتریان کسب و کارها می‌گوید

دغدغه فروش بیشتر محصولات و خدمات از آن دسته دغدغه‌های تمام‌نشدنی برای همه کسب و کارها و صنایع است. هرچه فروش بیشتر باشد، درآمد و در نتیجه احتمال افزایش عمر یک کسب و کار بیشتر می‌شود، و هر چه فروش کمتر باشد، کسب و کار با شیبی تندتر به سمت سقوط می‌رود. در این میان راه‌ حل‌هایی برای افزایش شمار مشتریان وجود دارد که در این مصاحبه با جناب آقای دکتر سید امیر سجاسی، مدیر عامل محترم مجموعه چاپ پرنیان با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری مفید در صنعت چاپ و بسته‌بندی، به آنها می‌پردازیم.

  • جناب دکتر سجاسی، در حرفه و تخصص شما برای افزایش شمار مشتریان یک کسب و کار چه راهکارهایی وجود دارد؟

صنعت چاپ و بسته‌بندی یکی از صنایع بسیار اساسی در زمینه تبلیغات است که در نهایت منجر به افزایش شمار مشتریان کسب و کارهای مختلف می‌شود. محصولات چاپی و تبلیغاتی بسیاری که در این صنعت تهیه و تولید می‌شود، از انواع بروشور و کاتالوگ و پوستر گرفته تا بسته‌بندی‌های متداول و نفیس، هر یک به نحوی به دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات کسب و کارها کمک می‌کند. به همین خاطر است که ما در مجموعه چاپ پرنیان معتقدیم نتیجه کارمان منجر به افزایش فروش و مشتریان کسب و کارهای مختلف می‌شود. برای مثال هر مجموعه می‌تواند با چاپ کاتالوگ اختصاصی برای کسب و کار خود، و ارسال این کاتالوگ‌ها برای مشتریان و در دسترس گذاشتن کاتالوگ‌ها در نمایندگی‌ها و مراکز فروش محصولات خود برای مشتریان، باعث شود آنها بیشتر با خدمات و محصولات ارائه شده آشنا شوند. در واقع چاپ کاتالوگ می‌تواند از موثرترین راه‌ها در زمینه معرفی بیشتر محصولات به مردم باشد. چون هنگام طراحی و چاپ کاتالوگ، صنایع و کسب و کارهای مختلف می‌توانند عکس و توضیحات محصول و اطلاعات مورد نیاز را با گرافیکی مناسب آماده و طراحی کرده، و با چاپ کاتالوگ با کیفیتی بالا و چشم‌نواز، باعث شوند که همواره اطلاعات مورد نیاز مشتریان‌شان در مقابل نظرشان بوده و در نتیجه ناخودآگاه به انتخاب اول آنها تبدیل شوند. ما در مجموعه چاپ پرنیان بارها از تجربه مثبت خریداران عزیز مجموعه در این زمینه شنیده و بهره برده‌ایم و تکرار چندین باره چاپ کاتالوگ توسط این عزیزان در طول زمان را نشانه‌ای از تاثیرگذاری این کار می‌دانیم.

  • این کار از نظر مادی چه هزینه‌ای برای این کسب و کارها دارد؟

در واقع قیمت کاتالوگ چاپی نسبت به بازگشت سرمایه‌ای که در اثر تاثیرگذاری خود بر مخاطبین منجر می‌شود، بسیار کم است. همین هزینه کم قیمت کاتالوگ را هم می‌توان با مدیریت نحوه چاپ کاتالوگ مدیریت کرد. برای مثال در صورتی که چاپ کاتالوگ روی کاغذهای گرم بالا انجام شود قیمت کاتالوگ بالاتر می‌رود. به همین منظور ما در مجموعه چاپ پرنیان کاغذهای گرم پایین نیز موجود داریم تا با استفاده از آنها برای چاپ کاتالوگ، قیما کاتالوگ کاهش پیدا کند. یا به طور مثال در صورتی که چاپ کاتالوگ در تیراژ بالا انجام شود، قیمت کاتالوگ در هر تک نسخه کمتر از زمانی خواهد بود که چاپ کاتالوگ در تیراژ پایین انجام شود. زیرا مثل تفاوتی که تک فروشی با عمده فروشی دارد قیمت کاتالوگ در تیراژ پایین نیز کمی گران‌تر از قیمت کاتالوگ در تیراژ بالا است. به همین خاطر ما در مجموعه چاپ پرنیان همیشه به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم به جای تیراژ پایین، کاتالوگ و دیگر محصولات چاپی خود را در تیراژ بالا چاپ کنند تا از نظر قیمت کاتالوگ و دیگر محصولات چاپی، به سود آنها باشد.

  • پس در واقع هر کسب و کار می‌تواند بسته به بودجه‌ای که برای تبلیغات خود در نظر گرفته است، برای چاپ کاتالوگ سرمایه گذاری کند و به همان نسبت بابت پرداخت قیمت کاتالوگ هزینه کند. درست است؟

بله همین طور است. فرقی نمی‌کند که بودجه مد نظر هر کسب و کار چقدر است. ما در مجموعه چاپ پرنیان مشتریان مختلفی داریم. بعضی از این مشتریان کارخانجات بزرگ هستند که با توجه به بودجه‌های بالایی که برای پرداخت قیمت کاتالوگ در نظر گرفته‌اند به ما مراجعه می‌کنند، و از طرف دیگر برخی از مشتریان ما نیز کسب و کارهای خانگی هستند که در مقیاسی کوچک کار می‌کنند و بودجه‌ای که برای هزینه کردن در زمینه پرداخت هزینه چاپ کاتالوگ دارند کم است. ما در چاپ پرنیان به همه این عزیزان سرویس‌دهی می‌کنیم و دستگاه‌های چاپ حرفه‌ای و متعدد مجموعه چاپ پرنیان می‌تواند در هر زمان به صورت موازی کار چندین مشتری محترم را راه بیاندازد.

  • جناب سجاسی به عنوان سوال آخر لطفا بفرمایید که صنایع و کسب و کارهایی که مایل به همکاری با شما در این زمینه باشند باید از چه طریقی با شما در ارتباط باشند؟

مجموعه چاپ پرنیان از طریق وبسایت به آدرس www.parnianchap.com و شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۵۲۸۵۱۷ و ۰۹۱۲۳۵۷۳۵۸۲ پاسخگوی دوستان عزیزی است که نیاز به دریافت خدمات تخصصی چاپ و بسته‌بندی دارند. آدرس دفتر مرکزی مجموعه نیز در تهران، خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات اللهی، کوچه سلمان پاک، پلاک ۳ است و عزیزان می‌توانند بعد از هماهنگی تلفنی به ما مراجعه کنند. در هر صورت ما در خدمت عزیزان هستیم تا با قابلیت‌های بالای صنعت چاپ، به افزایش شمار مشتریان آنها کمک کنیم.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.