مبل راحتی چوبی، جلو مبلی چوبی فروشگاه ایران میز iranmiz.com - پارسی زی
اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا محمودآباد از معدود شهرهای مازندران است که شاید تفریحات و جاهای دیدی چندانی نداشته باشد …

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری می تواند به شما کمک کند تا در این حرفه موفق …

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت در این مقاله قصد داریم به ارائه توضیحات درباره خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به …

موضوع: مبل راحتی چوبی، جلو مبلی چوبی

مبل راحتی ایران میز چوبی یکی از انواع مبل راحتی می باشد که معمولا به صورت تمام پارچه ای هستند. اما در این سبک چوب نیز همراه با پارچه قرار می گیرد تا بتوان یک استایل و سبک جدید به مبل راحتی بدهد. می تواند حالتی نیمه رسمی داشته باشد برای خانه هایی که دارای سبک کلاسیک هستند . البته میزان چوب به کار رفته در این مبل بستگی به درخواست مشتری دارد که می تواند نوع سفارشی آن باشد تا با فضای خانه بتوان آن را هماهنگ نمود.

میز جلو مبلی از جمله مواردی است که در هر خانه ای یافت می شود. یک میز که تقریبا هم سطح با مبل باشد تا بتوان لوازم مورد نظر و مورد استفاده را بر ری آن قرار داد. نوع چوبی این میز طرفداران بیشتری دارد و معمولا درصد بسیاری از افراد به دنبال نوع چوبی این میز هستند تا شیشه ای و فلزی. همچنین دقت نمایید که این میز باید با سبک و تم کلی خانه مطابقت داشته باشد تا بتوان خانه ای زیبا و شیک و طبق اصول چیدمان داشت.

مبل راحتی چوبی

مبل راحتی بدون شک یکی از راحت ترین و هماهنگ ترین لوازم در خانه می باشد. این مبل ها هم قیمت مناسبی دارند و هم فضای کمی را اشغال می کنند و دوام و کیفیت بالایی نیز برای استفاده روزانه دارند. پس در واقع با این همه مزیت می تواند به یک مبل دوست داشتنی و پرطرفدار تبدیل شود. پس از این رو خانواده هایی که فرزندان کوچک دارند بسیار علاقه دارند که خریدار این مبل ها باشند تا دوام بیشتری داشته باشند.

مدل های مبل چوبی

برخی از مبل های راحتی با ظاهری چوبی در بازار وجود دارند که به مبل راحتی چوبی معروف هستند. می تواند رنگ این چوب تیره و یا روشن باشد. اگر رنگ چوب تیره است بهتر است رنگ پارچه روشن باشد و اگر چوب روشن است بهتر است رنگ پارچه تیره باشد.

مدل های این سبک از مبل دارای تنوع بسیاری می باشند که می توانید در طرح و رنگ دلخواه آن ها را انتخاب نمایید. برخی از مدل ها تنها دارای پایه های چوبی هستند و برخی دیگر دارای دسته های چوبی نیز می باشند. البته اگر دکوراسیون کلاسیک در خانه دارید بهتر است حتما مبل راحتی چوبی که دارای میزان چوب بیشتری می باشد را انتخاب نمایید تا با نما و تم کلی خانه شما مطابقت داشته باشد. همچنین با قرار دادن میز ناهار خوری چوبی و همچنین بوفه می توانید یک دکوراسیون تکمیل و عالی داشته باشید.

ابعاد مبل

بهتر است ابعاد مبل چوبی را با توجه به منزل و فضای اتاق پذیرایی و نشیمن خود انتخاب نمایید. به طور مثال اگر می خواهید مبل چوبی به سبک کلاسیک داشته باشید معمولا دارای ابعاد بزرگی هستند و فضای بیشتری را اشغال می کنند اما اگر به سبک راحتی و معمولی می خواهید ابعادی استاندارد دارند تا در خانه های کوچک نیز جا بگیرند. در مبل راحتی به سبک کلاسیک معمولا از چوبی ها بیشتر و سنگین تری استفاده می شود و به همین دلیل بزرگ و سنگین می باشند.

موضوع بعدی راحتی بودن مبل است که می تواند برای مبلی که قرار است به صورت روزانه استفاده شود موضوع مهمی باشد. معمولا از مبل های راحتی استفاده های بسیاری در روز می شود به همین دلیل باید طراحی آن به صورتی باشد که فرد هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی داشته باشد نه مانند مبل های رسمی که تنها یکی دو ساعت می توان بر روی آن ها نشست.

جلو مبلی چوبی

میز جلو مبلی یکی از ایده هایی ست که برای قرار دادن در کنار مبل و تکمیل دکوراسیون به کار می رود. این میز دارای ظاهری زیبا و جذاب است و می تواند کاربردی باشد معمولا دارای ارتفاعی کم است و دقیقا رو به روی مبلمان قرار می گیرد. اما زمان خرید باید برای آن یک هدف تعیین نمایید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع این میز را خریداری نمایید. به طور مثال مشخص نمایید که قرار است حالت تزیینی داشته باشد و یا تنها برای نگهداری لوازم از آن استفاده نمود.

متریال میز جلو مبلی

برای ساخت این میز از متریال مختلفی استفاده می شود. اما پرطرفدارترین آن نوعی چوبی این میز است که شامل: چوب گردو، راش، افرا، بلوط می باشد.متریال دیگر شامل: فلز، شیشه، استیل ضد زنگ می باشند. این میز معمولا در اتاق پذیرایی و نشیمن قرار می گیرد و دارای تنوع بسیاری در اشکال و ابعاد می باشد. می توان برای پذیرایی در دورهمی های کوچک و دوستانه از این میز استفاده نمود.

کاربرد میز جلو مبلی

از میز جلو مبلی برای قرار دادن کتاب، روزنامه، ظروف پذیرایی، لوازم دکوری و مانند آنها که در حین نشستن روی مبل کاربرد دارد، استفاده می شود. به طور معمول هنگام نشستن بر روی مبل به یک میز جلو مبلی نیاز دارید که بتوانید لوازم خود را بر روی آن قرار دهید. میزی که تقریبا هم سطح با شما باشد تا دسترسی به لوازم روی میز ساده و آسان باشد خصوصا زمان پذیرایی کردن از میهمانان. انتخاب نوع و طرح میز بسیار مهم است زیرا باید با تمام لوازم خانه هماهنگی لازم را داشته باشد.

اگر شکل مستطیل را برای جلو مبلی انتخاب می کنید به دلیل اینکه دارای گوشه است بهتر است مقداری فاصله بین میز و مبل وجود داشته باشد. اما برای فرم بیضی نیاز به این فاصله نیست. معمولا بر روی میز جلو مبلی از شیشه استفاده می شود.

تطابق میز با سبک دکوراسیون

از میز جلو مبلی کلاسیک و سنتی می توان معمولا در هر نوع دکوراسیونی استفاده نمود. اما برای سبک کلاسیک این میز بیشتر حالت منبت کاری و سنگین دارد تا تطابق خود را بتواند حفظ نماید. اما این مدل دارای قیمت بالاتری خواهد بود زیرا کار دست بر روی آن انجام شده و از چوب گران قیمت در ساخت آن نیز استفاده شده است.

میز جلو مبلی را می توانید به سبک روستیک نیز انتخاب نمایید که از چوبی با ظاهری طبیعی ساخته می شود و می تواند نمای زیبایی را برای خانه شما داشته باشد خصوصا اگر کف خانه پارکت و یا لمینیت باشد می تواند زیبایی بیشتری به خانه ببخشد. در این حالت میز هم حالتی چوبی دارد و هم حالتی متفاوت و خاص. میزهای جلو مبلی و کنار مبلی دارای اشکال و طرح ها و مدل های بسیار متفاوتی هستند که باید بنا به سلیقه مشتری انتخاب شوند.

برای مشاهده محصولات متنوع میز ناهار خوری ایران میز چوبی و مبل های راحتی و کلاسیک و تخت خواب های دو نفره و تک نفره می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران میز iranmiz.com مراجعه کنید .

آخرین بروز رسانی در : شنبه 9 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.