کسب درآمد با بازی های موبایلی، از تفنگ تا میلگرد - پارسی زی
شرایط گرفتن مجوز برای سالن زیبایی

شرایط گرفتن مجوز برای سالن زیبایی

شرایط گرفتن مجوز برای سالن زیبایی قبل از افتتاح سالن زیبایی ،گرفتن مجوز آرایشگاه ، مهم‌ترین اقدامی است که یک مدیر باید انجام دهد.برای دریافت …

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز

خرید آسان و مطمئن کفش زنانه و مردانه از فروشگاه ایترنتی کفش تبریز در دنیای پرمشغله امروز، خرید اینترنتی به یک ضرورت تبدیل شده است. …

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه پیچ و مهره و واشر خشکه از پرکاربردترین اتصالات می باشند. پیچ و مهره خشکه کلاس …

طی بررسی هایی که تحلیل گرهای بازاریابی دیجیتال و تکنولوژیست بازاریابی دیتاجو انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که در سراسر جهان تعداد افرادی که عاشق بازی های رایانه ای هستند بسیار زیاد است و چه بسا در این موضوع جنسیت هم نقشی ندارد و  دختران گیمر حرفه ای و موفقی در این زمینه هستند.

شما هم بالطبع اگر بتوانید از این بازی های رایانه ای پول بیشتری دربیاوردید، بسیار خرسند می شوید. همانطور که می دانید امروزه با  پیشرفت تکتولوژی های رایانه ای این کار به راحتی امکان پذیر شده است ولی باید این را بدانید که اگر از این راه می خواهید درآمد زایی بکنید، راه یکم سختی را در پیش رو دارید.

مرکز مشاوره دیجیتال مارکتینگ تبریز

http://datajoo.com/news/news-reportage/239000/

«همیشه کاری را که دوست دارید انجام بدهید که اگر غیر از این باشد؛ در هیچ روز از زندگی تان کار نخواهید کرد»؛ این جمله یکی از نصیحت های مشاوران مرکز مشاوره دیجیتال مارکتینگ تبریز برای اقتصاد دیجیتال بین الملل است که در حال حاضر برای اینترنتی کردن قیمت میلگرد اصفهان در حال استراتژی نویسی دیجیتال برند دیتا میلگرد هستند، می باشد.

http://datajoo.com/rebar-price-reference/Isfahan-rebar-price/

قیمت میلگرد اصفهان

طی بررسی های دیتاجو، افراد بیشتری تمایل داشتند وارد صنعت بازی های رایانه ای بشوند ولی به محض وارد شدن و درحالی که درآمد بالایی هم از این بازی ها داشتند نسبت به این حرفه نفرت پیدا کردند. البته باید بدانید که این فعالیت برای همه توصیه نمی شود، چون بعد از سال ها شاید بفهمید که شکست خوردید و تمام وقت و انرژی خود را نیز از دست داده اید.

در این قسمت از راهنمای پول درآوردن از بازی های رایانه ای که توسط مشاور خلاقیت و هکر رشد دیتاجو ایده پردازی شده است، ۶ راه را به شما توصیه می کنیم که برای درآمدزایی، احتمالش خیلی بالا است و در این روش کار اصلی شما فقط و فقط بازی کردن با رایانه است:

  • پخش زنده بازی رایانه ای خود را به فروش بگذارید! (Live Stream):

امروزه، بیشتر گیمرها در حال بازی کردن و لذت بردن از زندگی خودشان، به طور هم زمان و به صورت زنده در کل دنیا، پخش زنده می کنند. شما هم با این روش می توانید مخاطبان خاصی برای خود اختصاص بدهید. معمولا این مخاطبان از طرفداران بازی یا از دوستان شما می باشند. به مرور میتوانید با استفاده از تبلیغات، مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص دهید و با استفاده از کمک مالی و اشتراک ماهیانه به مخاطبان، می توانید طرفداران زیادی برای خود جمع کنید.

بزرگترین پلتفرم هم اکنون برای این فعالیت آنلاین، سرویس Twitch است، اما به تازگی بخش گیمینگ سایت یوتیوب رشد بالایی کرده است. بهتر است وقتی با سایت هایی همچون Beam و Hitbox روبرو شدید آنها را نادیده بگیرید، به این علت که امکان درآمدزایی از این سایت ها خیلی کم و یا تقریبا صفر است زیرا این دو سایت مخاطبان بسیار کمی دارند.

– پر رقیب و پر مخاطب!

مشخص است وقتی می خواهیم برای یک پخش زنده مخاطب ایجاد بکنیم، زمان زیادی لازم است و ممکن است ماه ها و سال ها طول بکشد و شما بیشتر از ۵۰ مخاطب نداشته باشید و باید مدت زمان بیشتری طی شود تا تعداد مخاطبان شما ۲۰۰ یا بیشتر شود. پس تعداد افرادی که به همچین سطحی نمی رسند و زود انصراف می دهند خیلی بالا است، چون باید برای اینکه پول بیشتری به دست آورید، باید چندین هزار بیننده و مخاطب زنده داشته باشید.

این روش یعنی پخش زنده بازی های ویدیویی، متاسفانه به شدت اشباع شده است.

برای اینکه بتوانید از این بحران عبور بکنید باید در زمینه پخش زنده با دیگران تفاوت داشته باشید؛ به عنوان مثال باید شوخ طبعی متفاوتی نسبت به دیگر پخش زنده ها داشته باشید. و از همه مهم تر و تاثیرگذار، جذابیت شما در این زمینه است.

– راحت و کم دردسر!

خوشبختانه برای شروع، موانع کمی در این مسیر وجود دارد. شما چیزهایی که لازم دارید و مهم است:

  • رایانه بسیار قوی با سخت افزاری گرافیکی بالا
  • بازی هایی که می توانند ببیننده را جذب کنند
  • تعدادی نرم افزار پخش زند
  • شخصیت موثر و جذاب

برنامه Open Broadcaster هم رایگان و هم اپن سورس است و برای پی سی گیمینگ و پی سی گیمرها توصیه می شود و حتی بر روی سیستم عامل لینوکس کار می کند. راه های زیادی برای کنسول گیمینگ به خاطر نشان دادن گیم پلی بازی شما وجود دارد و نرم افزارهای ضبط تصاویر برای این کار، در کنسول ها وجود دارد و این کار را برای گیمران راحت کرده است.

  • با راهنمایی کردن بازی رایانه ای کسب درآمد کنید (Guide):

آماتورها و افراد تازه کار، معمولا علاقه زیادی به خواندن راهنما بازی ها دارند. به خصوص در بازی های چند نفره که می خواهند در رقابت با فردی دیگر برنده شوند. در اینجا شما می توانید یک سایت را راه اندازی کنید و راهنمایی های مورد نیاز خود را از بازی هایی که انجام داد منتشر کنید و در سایت یوتیوب یا آپارت می توانید راهنماهای ویدیویی خود را آپلود کنید یا به صورت کتاب الکترونیکی، راهنما خود را منتشر کنید مثلا میتوانید در مورد اینکه چگونه بهترین بازی های موبایلی را تشخیص دهیم محتوای آموزشی مخصوص طرفداران بازی های رایانه ای بسازید.

https://q.utoronto.ca/eportfolios/4849/Home/1

دو مورد اول، درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب می کنند، در حالی که باید قیمتی برای کتاب های الکترونیکی بزارید تا مخاطبان و علاقه مندان با پرداخت کردن هزینه به آن ها دسترسی داشته باشند.

– نیاز به تسلط دارید

هر کسی توانایی نوشتن راهنما را دارد. اگر می خواهید درآمد بالایی از بازی های رایانه ای کسب کنید، باید برای گیم های معروف راهنما و دستورالعمل بنویسید، اما راهنماهای بیشتری برای یک بازی پرطرفدار وجود دارد. باید درک بیشتری نسبت به بازی ها داشته باشید و به نکات بیشتری در راهنما خود اشاره کنید، اگر میخواهید راهنما خود را از سایر راهنماها جدا کنید. زمان زیادی را باید برای همچین کاری در هر بازی بگذارید و تبدیل به یک بازیکن حرفه ای در یک بازی مشخص شوید. از همه مهم تر، باید در امر نوشتن مهرات خیلی خوبی را داشته باشید. باید چند مورد مهم برای راهنما ویدیویی بازی ها رعایت شود، از جمله؛ متراکم بودن، جامع بودن، ذکر نکردن هرگونه جزئیات اضافی، نداشتن اشتباهات نگارشی. از جمله مطالب ضروری، مهارت های قالب بندی است، چه بخواهید در سایت های مربوطه با بازی های رایانه ای منتشر کنید یا برای نوشتن کتاب الکترونیکی وقت بگذارید.

– اول خودتان را راهنمایی کنید

یک بازی معروف را برای آغاز پیدا کرده و همان بازی را تا جایی که می توانید بازی کنید و تمام مشکلات بازیکنان را شناسایی کنید و تسلط کافی بر همه جزئیات بازی پیدا کنید. می توانید با این روش مشکلات بازیکنان دیگر را حل کنید و مطالب مفیدی را برای آن ها بنویسید. در بازی های چند نفره آنلاین، باید تمرکز بیشتری در زمینه؛ نقش آفرینی (MMORPG)، روی راهنما به دست آوردن پول اضافی در بازی، راهنما مراحل و راهنما حمله به دشمنان، داشته باشند. بازی هایی همچون، اورواچ (overwatch)، بازی های تک به تکی هستند که باید برای شخصیت ها و مکانیک های درون بازی راهنما بنویسید.

  • تولید محتوای گیمینگ (پادکست، ویدئو):

به صورت هفتگی یا حتی ماهانه می توانید یک پادکست یا ویدیو مربوط به بازی های رایانه ای درست کنید. برای مثال، موضوع هر نمایش یک دورهمی دوستانه درباره بازی های رایانه ای می تواند باشد که درباره مسائل روز بازی های رایانه ای، چند نفر با یکدیگر گفتگو می کنند.

شما می توانید افراد بزرگ این صنعت را در ویدیو و پادکست خود دعوت کنید و با این افراد مصاحبه کنید و درباره یک بازی خاص، ترفندها و نکات را می توانید ارائه دهید. موضوع خوب این پروژه، تاریخچه و روند پیشرفت بازی ها است. به عنوان مثال؛ در سایت یوتیوب، پادکست و ویدیوها می توانند درآمد خود را از طریق تبلیغات کسب کنند. شما می توانید به روش اشتراک سرویس (Patreon)، درآمد کسب کنید.

– تولید محتوا کیفیت میخواهد

قبل از اینکه پولی از این راه به دست آورید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که مخاطبان شما بیشتر باشد. نمایش شما به قدری خوب باشد که مخاطبان شما ببیننده دائمی باشند.

عواملی از جمله؛ اعصاب خوردکن، سطحی، کیفیت تولید برنامه همه این عوامل موجب می شود که شما در این روش شکست بخورید. در حقیقت، پادکست ها و ویدیو ها به نحوی ترکیبی از راهنما و پخش زنده هستند. شما باید دانش و استعدادی که یک راهنما نویس را دارد، داشته باشید و از سوی دیگر، نیاز به جذابیت یک پخش کننده زنده دارید. محتوایی که در این راه ارائه می دهید، نباید به اندازه راهنماها عمیق و پیچیده باشد و نباید شخصیتی که به مخاطبان ارائه می دهید، به اندازه پخش کننده زنده جذاب و متمایز باشد.

– اول مصرف کننده باشید، بعد تولید کننده

اگر شما علاقه ای به تولید محتوا صوتی ندارید، می توانید از تصویر استفاده کنید. نمایش های ویدیویی، طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است و یوتیوب در این مورد برای پیشرفت خیلی خوب است. اگر شما می خواهید با اصول حرفه ای پادکست بیشتر آشنا شوید، پادکست گیمرهای معروف را سرچ بکنید.

  • شرکت در مسابقات رقابتی بازی های رایانه ای:

بازی های رقابتی یا همان PvP (تک به تک بازی های رایانه ای) بسیار رایج و مشهور هستند، هرچه یک بازی محبوب باشد، جوایز مسابقات نیز بیشتر است. اگر شما به حدی حرفه ای هستید، در سازمان E- Sports یا ورزش های الکترونیکی می توانید ثبت نام کنید و درآمد زیادی را از این راه کسب کنید. در کنار این مسابقات، بیشتر بازیکنان حرفه ای به صورت جداگانه به روش پخش زنده درآمد زایی می کند و شرایط یک پخش زنده را دارا هستند.

– باید با دنیا رقابت کنید

وقتی شما بهترین بازیکن جهان باشید و ناگهان در آغاز مسابقه از بازی بیرون انداخته می شوید و یک برد هم کسب نمی کنید، نگران نباشید این اتفاقات خیلی رایج است. اگر شما در مسابقه ای رکورد بزنید و برنده شوید و درآمد کسب کنید شاید هزینه ای که درآوردید با خرج هتل و پرواز هم خوانی نداشته باشد. اگر شما همیشه در اول جدول بهترین نیستید، نباید درآمد اصلی خود را براساس این مسابقات رقابتی بنا کنید.

علاوه بر این، صنعت ورزش های الکترونیکی هنوز جوان و تازه کار هستند. اگر در یک تیمی بازی کنید که هم معروف و هم قابل احترام است، حقوق شما از حداقل های یک زندگی عادی هم کمتر است. از سویی، وقتی مسابقات بازی های رایانه ای برگزاری می شود، یک عده کلاه بردارانی وجود دارند که حق بازیکنان را می خورند و از طرفی دیگر بازیکنان زیادی وجود دارند که می گویند افرادی که مسابقه برگذار کرده اند هیچ هزینه ای بابت زحمت آن ها نداده اند.

– از بازی های راحت و آسان شروع کنید

یک بازی محبوب و تک به تک مثل Dota انتخاب کنید که مسابقات بیشتری برای این بازی برگذار می شود و سازمان E- Sports، علاقه خود را به این موضوع نشان می دهد. ابتدا باید تمرین کنید و با دیگر بازیکنان حرفه ای ارتباط برقرار کنید و با آن ها بازی کنید. اگر می خواهید درآمد بیشتری به دست آورید، باید این رشته را به عنوان یک پخش کننده که علاقه زیادی دارد را دنبال بکنید.

  • منتقد و آنالیزور صنعت گیم شوید:

نقد و بررسی، ارائه اخبار، مصاحبه های مختلف درباره یک بازی، سبک بازی و صنعت بازی های رایانه ای را می توانید ارئه دهید. شما به آسانی می توانید سایت ژورنالیسم خود را به کار بندازید و با ارایه گزارش های خبری مثل آخرین اخبار بازی های رایانه ای ایران و جهان، به صورت تبلیغات و اشتراک Patreon درآمد کسب کنید و یا در یک سایت معروف مرتبط با بازی های رایانه ای که به شما حقوق ماهیانه می دهد کار کنید. این نوع مدل از درآمدزایی از میزان نوشته های شما تبعیت می کند. به ازای هر کلمه یا هر مقاله به صورت معمول از طرف نشریه یا وب سایت مورد نظر، مبلغی به شما واریز می شود.

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/3799/Home/mojo

– تخصصی گرایی لازم است

رقابت در این زمینه، مثل دیگر عرصه های روزنامه نگاری بسیار نزدیک است. بسیاری از افراد هستند که میخواهند درآمد بالایی با نوشتن درباره بازی رایانه ای داشته باشند. باید برای هر ریالی که در می آورید با کا کردن در یک وب سایت یا نشریه معروف، وقت بگذارید و نمونه کار ایجاد بکنید و مهارت های خود را در خصوص نوشتن افزایش دهید.

اگر می خواهید در سایت خود به درآمد حداقلی برسید باید سال ها کار کنید تا نتیجه را ببینید. از سوی دیگر، در زمینه ژورنالیسم و خبرنگاری کار کردن اصلا راحت نیست. با فعالیت در بخش خبرنویسی، باید به همه منابع بازی در هر لحظه دسترسی داشته باشید و زودتر از سایر خبرگذاری ها منتشر کرده و از محتوا آن ها آگاه باشید. بررسی های دقیق و ترجمه مصاحبه ها خیلی زمان بر هستند و به صورت کلی، انرژی روانی زیادی برای نوشتن به طور روزانه از شما می گیرد.

– نمونه کار جمع کنید

شما بهتر است به دنبال موقعیت های شغلی و وب سایت هایی که زیاد معروف نیستند باشید. شما باید نمونه کاری برای رزومه کاری خود داشته باشید و برای نشریه ها بفرستید و همیشه امدوار باشید که قبول می کنند. اگر رزومه کاری در حیطه خود ندارید بهتر است در وب سایت های کوچک به صورت داوطلب شروع به کار کنید.

  • با تست بازی رایانه ای، درآمد کسب کنید:

تحقیق و توسعه بازی های رایانه ای فازهای متفاوتی دارد. وقتی که فرایند ساخت یک بازی تمام می شود، توسعه دهندگان نیاز به افراد حرفه ای دارند که بازی را امتحان کنند. حرفه ای شدن در دنیای بازی های رایانه ای کار آسانی نیست.

برای مثال، هر چیزی که توسعه دهنده از شما می خواهد باید آزمایش کرده و وظایف مهم یک گیم، پیدا کردن مشکلات و باگ این گیم است. افرادی که بازی های ویدیویی را آزمایش می کنند، در افزایش کیفیت محصول تاثیر بیشتری دارد و سرنوشت یک اثر را به دنبال دارند.

امید است راهکارهای ارایه شده در این محتوای آموزشی مجازی از مشاوران آموزش دیجیتال مارکتینگ در تبریز مجموعه دیتاجو با هدف Digital Marketing حرفه ای، با موضوعاتی در مورد چگونه با گیم درآمدی میلیونی کسب کنیم و روش هایی برای کسب درآمد از طریق بازی، بخصوص برای نسل Z مفید بوده باشد.

دیتاجو - Datajoo

دیتاجو (http://datajoo.com/)  پیشنهاد می کند در این رابطه، خبری فوری اقتصادی با عنوان “خرید از سایت بایا و دیتاجو” که در وب سایت شمانیوز (shomanews) که به عنوان یک پایگاه خبری و تحلیلی مستقل می باشد منتشر شده است و بخشی را به موضوع از “خرید آیفون تا بازی های موبایلی” اختصاص داده است را مطالعه بفرمایید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 17 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.