تعبیر خواب گوشواره ، طلا و نقره و بدل و فیروزه نگین دار خریدن برای زن حامله مرد - پارسی زی
تعبیر خواب دیدن ستاره های مختلف و کهکشان راه شیری در خواب چیست

تعبیر خواب دیدن ستاره های مختلف و کهکشان راه شیری در خواب چیست

تعبیر خواب ستاره تعبیر خواب ستاره ، های فراوان و خوشه پروین و آسمان پر ستاره و شهاب طلا همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این …

تعبیر خواب لاک پشت ، بزرگ و خیلی بزرگ کوچک مرده سبز دریایی سفید زیاد در آب

تعبیر خواب لاک پشت ، بزرگ و خیلی بزرگ کوچک مرده سبز دریایی سفید زیاد در آب

تعبیر خواب لاک پشت تعبیر خواب لاک پشت بزرگ و خیلی بزرگ و کوچک ، تعبیر خواب لاک پشت مرده سفید و سبز ، تعبیر …

تعبیر خواب گوشواره طلا

تعبیر خواب گوشواره طلا

تعبیر خواب گوشواره طلا تعبیر خواب گوشواره طلا حضرت یوسف ، دیدن گوشواره در خواب از دید یوسف نبی همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم …

تعبیر خواب گوشواره

تعبیر خواب گوشواره ، تعبیر خواب گوشواره طلا ، تعبیر خواب گوشواره خریدن ، تعبیر خواب گوشواره نقره

تعبیر خواب گوشواره برای دختر مجرد و زن حامله و گوشواره شکسته ، تعبیر خواب گوشواره هدیه گرفتن امام صادق در گوش مرد و گوشواره نگین دار ، تعبیر خواب گوشواره طلا برای دختر مجرد و گوشواره گم شده در سایت پارسی زی . با ما همراه باشید.

در این مطلب تمام سعی ما این است که شما تخصص کافی در علم تعبیر خواب پیدا کرده و بتوانید خودتان خوابتان را تعبیر نمایید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب عنکبوت ؛ سیاه و زرد و قرمز و سفید و قهوه ای

گوشواره در خواب دیدن

تعبیر دیدن گوشواره طلا بیانگر این است : اکثر معبرین دیدن گوشواره لنگه به لنگه را برای زنان نشانه طلاق و جدایی از همسرانشان می‌دانند.

اگر زنی گوشواره طلا ببیند در گوش دارد بیانگر این است که دارای دختری زیبا ، عفیف ، با فضیلت ، باتقوا است اما اگر گوشواره طلا نباشد و از جنس دیگری باشد تعبیر خوبی ندارد.
اگر مردی گوشواره طلا ببیند در گوش دارد بیانگر این است که از ادمی خدا نشناس اطلعت می کند اما اگزگواشواره جنس دیگری داشت تعبیر بدی ندارد.
همچنین اگر زنی در خواب ببیند گوشواره اش را گم کرده است طلاق می گیرد اما اگر زن در خواب ببیند گوشواره اش را گم کرده است بیانگر این است که به فقر می رسد.
همچنین اگر زنی در خواب ببیند گوشواره ای دارد و به گوش خود انداخته است تعبیر آن این است که در نزد خانواده و شوهرش عزت ، خوشنامی ، شرافت ، شرف احترام دارد.

برایت تعبیر دیدن گوشواره هدیه گرفتن را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند از کسی گوشواره هدیه گرفته است بیانگر و تعبیر آن این است که در شغل خود پیشرفت مى‌کنید.
همچنین برایت تعبیر دیدن گوشواره خریدن را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی در خواب ببیند از کسی گوشواره ای بخرد بیانگر و تعبیر آن این است که آشنایى با افراد جدید است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب افتادن دندان ؛ افتادن دندان در خواب به چه معناست؟

ابراهیم کرمان تعبیر دیدن گوشواره لنگه به لنگه را این گونه تعبیر می کند: اگر مردی در خواب ببیند زن او دو حلقه در گوش داشت یکی از زر و دیگری از سیم، دلیل است زن را طلاق دهد و بیرون کند.

منوچهر مطیعی تعبیر دیدن گوشواره را این گونه تعبیر می کند: اگر زنی در خواب ببیند که گوشواره لنگه به لنگه به گوش دارد مرتکب عمل خلافی می‌شود که او را سرزنش و شماتت می‌کنند اما اگر مردی در خواب ببیند همسرش گوشواره لنگه به لنگه دارد به گوش از زن خود نافرمانی می‌بیند و او را طلاق می‌دهد.

محمد بن سیرین بصری تعبیر دیدن گوشواره را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی ببیند هر دو گوش او دارای گوشواره است تعبیر ای این است که از مردم زینت و جمال یابد.  اگر شخصی در خواب ببیند هر دو گوش او دارایی مروارید است تعبیر ای این است که علم قران آموزد و دانا شود.

ابوعبدالله جعفر بن محمد صادق تعبیر دیدن گوشواره را این گونه تعبیر می کند: دیدن گوشواره چهاروجه است. ۱- فزونی جمال ۲- آموختن علم ۳- جاه و بزرگی ۴- غم و اندوه

منوچهر مطیعی می گوید اگر زنی ببیند گوشواره ای دارد که به گوشش برازنده می‌نماید و خودش نیز از آن خوشش می‌آید خوب است چرا که خواب او می‌گوید در خانواده و نزد شوهرش عزت و احترام خواهد یافت.

آنلی بیتون تعبیر دیدن گوشواره را این گونه تعبیر می کند که خبر های خوب و مطلوب در انتظار شماست و شغلی خوب بدست خواهید آورد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب کوتاه کردن مو | کوتاه کردن مو در خواب به چه معناست

سر زمین رویاها

اگر شخصی گوشواه های خودش را ببیند بیانگر این است که کار پرهیجان همراه با خبرهای خوش

اگر شخصی ببیند گوشواره هایش را گم کرده است بیانگر این است که یک دوره غمگینی شروع می شود

اگر شخصی ببیند گوشواره های زنهای دیگر بیانگر این است که یک رفاقت بزرگ

اگر شخصی ببیند گوشواره به گوش دارد بیانگر این است که دوستان شما را فریب میدهند

اگر شخصی ببیند گوشواره هایش را به کسی می دهد بیانگر این است که یک مشاجره بزرگ

اگر شخصی ببیند گوشواره ای به او هدیه می دهند بیانگر این است که مراقب رقیب باشید .

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب آب و آب خوردن و آب دادن به مرده

تعبیر خواب گوشواره لنگه به لنگه

اگر زنی ببیند گوشواره ای لنگ به لنگ به گوش خود انداخته است تعبیر آن این است کار خلافی را انجام می دهد و او را سرزنش و ناسزا می گویند.

اگر مردی ببیند گوشواره گران قیمت و با ارزشی برای همسر خود گرفته است اما جنس آن طلا نمی باشد بیانگر این است که صاحب فرزند پسر می باشد.

اما اگر مرد برای همسر خود گوشواره طلا خریده باشد صاحب دختر می شود. اما اگر در خواب ببنید از هر دو گوش او مروارید آویخته بود، دلیل که علم قرآن آموزد و دانا شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب سفر رفتن کربلا و مکه و مشهد

تعبیر خواب گوشواره شکسته

آنلی بیتون دیدن گوشواره شکسته را این گونه تعبیر می کند: اگر شخصی گوشواره شکسته ببیند بیانگر و تعبیر آن این است که بیان حرفهای پوچ و بیهوده بر علیه اوست.

تعبیر خواب گوشواره ، طلا و نقره و بدل و فیروزه نگین دار خریدن برای زن حامله مرد

فرض کنید که در خواب دیده‌اید که کشوی وسایل بلااستفاده خود را باز می‌کنید و یک جفت گوشواره زیبا در آنجا می‌بینید که مدتهاست دلتان می‌خواهد آنها را به گوش بیندازید. این خواب و بطور کلی دیدن گوشواره در خواب می‌تواند نمادی از یادگیری، حقیقت یا اطلاعاتی جدید باشد که در واقعیت به آن دست خواهید یافت. این خواب می‌تواند نمادی از دریافت کردن هدیه‌ای از جانب کسی باشد. بعلاوه اگر شما دختر مجردی هستید و گوشواره در خواب ببینید، این خواب می‌تواند تعبیر یک مهمانی یا دورهمی یا حتی مراسم ازدواج شما باشد. اگر زن متاهلی هستید و این خواب را دیده اید، این خواب می‌تواند به این معنا باشد که به زودی باردار می‌شوید و در آینده‌ای نزدیک کودکی به دنیا می‌آورید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.