دانستنی های جالب در مورد فال و طالع بینی - پارسی زی
مقایسه قیمت BTC (بیت کوین) در بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران!

مقایسه قیمت BTC (بیت کوین) در بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایران!

چکیده : در این نوشتار به بررسی قیمت بیت کوین BTC در بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و مقایسه آن پرداخته‌ایم.   اولین و بهترین رمزارز …

کتاب‌های آسمانی

کتاب‌های آسمانی

کتاب‌های آسمانی در ایران همان گونه که اقوام گوناگون و رنگارنگی وجود دارند، پیروان ادیان مختلف آسمانی نیز در کنار یکدیگر به زندگی مسالمت آمیز …

تفاوت تلفن های سانترال دیجیتال و هیبرید

تفاوت تلفن های سانترال دیجیتال و هیبرید

تفاوت تلفن های سانترال دیجیتال و هیبرید تلفن‌های سانترال پاناسونیک امروزه بخش جدانشدنی مجموعه‌های کاری از قبیل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری محسوب می‌شوند. این …

دانستنی های جالب در مورد فال و طالع بینی

احتمالاً می دانید که نشانه و علامت زودیاک شما چیست و این نشانه می تواند در مورد شما چه چیزهایی بگوید، اما به احتمال زیاد موارد بسیار دیگری وجود دارد که در مورد طالع بینی نمی دانید. در این مطلب، برخی از حقایق شگفت آور در مورد فال و طالع بینی را با شما به اشتراک می گذاریم، با ما همراه باشید.

ماه درست مانند تاثیری که بر روی اقیانوس ها می گذارد، بر روی بدن هم تأثیر می گذارد

ستاره شناسان معتقدند که ماه می تواند به همان روشی که بر امواج اقیانوس تأثیر می گذارد، بر بدن ما نیز تأثیر بگذارد. به این فکر کنید، اگر ماه بتواند جزر و مد عظیم اقیانوس را تحت تأثیر قرار دهد، پس به این خاطر که ۷۵ درصد بدن ما از آب تشکیل شده، باید بتواند تا حدی هم بر بدن انسان تأثیر بگذارد. به عنوان مثال می توانید به تغییر روحیات تان در مواقع ماه کامل توجه کنید و به این تاثیرگذاری پی ببرید.

زنان بیشتر از مردان عاشق طالع بینی هستند

بر اساس مطالعهStariq.com ، ۷۵ درصد از کسانی که فال خود را می خوانند زن هستند. این می تواند دلیل محبوبیت فال در مجلات هفتگی زنان باشد!

۳۱٪ آمریکایی ها به طالع بینی اعتقاد دارند

یک نظرسنجی اخیر شامل هزاران آمریکایی، نشان داد که یک سوم این افراد معتقد به طالع بینی هستند، در حالی که ۱۸ درصد از افراد نسبت به اعتقادشان به طالع بینی مطمئن نیستند. حتی اگر به طالع بینی معتقد نیستید، هم من حاضرم شرط ببندم که شما حداقل یک بار طالع بینی خود را خوانده اید، حتی اگر قصدتان از این کار فقط برای سرگرمی بوده باشد.

علامت زودیاک شما توسط خورشید تعیین می شود

علامت زودیاک و همچنین تاریخ تولد شما مربوط به موقعیت خورشید در زمان تولد شماست.

برخی پیش بینی های معروف وجود داشته است که به واقعیت پیوسته اند

گفته می شود نوستراداموس منجم مشهور، وقایعی از جمله جنگ جهانی دوم، ترور جان اف کندی و حتی حمله به مرکز تجارت جهانی را از قبل پیش بینی کرده است. کنفرانس طالع بینی متحد، که هر چهار سال یکبار برگزار می شود، در سال ۲۰۰۸ پیش بینی کرد که باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری برنده خواهد شد.

طالع بینی هم علم است و هم هنر

وضعیت علمی طالع بینی از نیاز به ریاضیات و درک نجوم ناشی می شود، اما به این خاطر که برای جمع آوری جنبه ها و تدوین ایده ها و نتایج به تفسیر نیاز داریم، پس می توانیم آن را یک نوع هنر نیز قلمداد کنیم.

پاپ های کاتولیک قرون وسطی عاشق طالع بینی بودند

تعدادی از پاپ های کاتولیک در قرون وسطی از طالع بینی استفاده می کردند. سیکسوس چهارم اولین پاپی بود که فال و طالع بینی را ترسیم و تفسیر کرد، و لئو ایکس و پل سوم به توصیه ها و حکمت ستاره شناسان اعتماد بسیار زیادی داشتند

شما یا آب هستید، یا آتش، یا زمین یا هوا

دوازده علامت زودیاک به چهار گروه آب، آتش، زمین و هوا تقسیم می شوند. عنصری که علامت زودیاک شما تحت آن قرار می گیرد می تواند بر شما و شخصیت شما تأثیر بگذارد. علائم آب عبارتند از برج سرطان، عقرب و برج حوت.

نشانه های آتش عبارتند از: برج حمل، برج اسد، و برج قوس. برج ثور، سنبله و برج جدی علائم زمین هستند و برج جوزا، میزان و دلو از نشانه های هوا هستند.

در ایالات متحده آمریکا ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ ستاره شناس حرفه ای وجود دارد

قطعا منجم های بسیار زیادی دیگری هم در سراسر جهان وجود دارند و چیزی که در این باره مطمئن هستیم این است که این تعداد روز به روز در حال افزایش است!

با دانستن موارد فوق اگر فال و طالع بینی برایتان جالب است پیشنهاد میکنیم فال روزانه فردا را از مجله آلامتو بخوانید.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 30 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.