بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو در تهران کجاست؟ - پارسی زی
نکات مهم برای طراحی وب سایت

نکات مهم برای طراحی وب سایت

آیا با نکات مهم برای طراحی سایت آشنا هستید؟ طراحی وب سایت باید با در نظر گرفتن نکات مهمی صورت پذیرد که رعایت هر یک از آن …

افسانه‌ای سفر کنید! 5 جاذبه افسانه‌‍‍‌ای جنوب که حتما باید به آن‌ها سفر کنید.

افسانه‌ای سفر کنید! 5 جاذبه افسانه‌‍‍‌ای جنوب که حتما باید به آن‌ها سفر کنید.

یک بار یکی از اصحاب هنر و فرهنگ و ادب و… گفت “مطالعه فقط کتاب خواندن نیست. شما وقتی سفر می‌کنید، ناخودآگاه دارید مطالعه می‌کنید” این جمله …

مروری بر فیلم سینمایی جهان با من برقص

مروری بر فیلم سینمایی جهان با من برقص

مروری بر فیلم سینمایی جهان با من برقص تماشای یک فیلمِ حال خوب کُن جهان با من برقص وارد شبکه خانگی شد. فیلمی‌که سروش صحت …

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو

مکانیک خودرو یکی از مشاغل پرطرفدار فنی در کشور است که همواره از بازار کار خوبی برخوردار بوده و در سال های اخیر با توجه به افزایش تعداد خودرو در کشور بازار کار آن رونق بیشتری یافته است.

بازار کار عالی و آینده دار مکانیکی باعث شده تا رشته آموزش مکانیک خودرو به یکی از رشته های پرطرفدار فنی حرفه ای تبدیل شود و افراد بسیاری متقاضی یادگیری مهارت های این رشته هستند. این موضوع اهمیت شناسایی و انتخاب بهترین آموزشگاه مکانیکی برای شرکت و ثبت نام در دوره های آموزشی آن را دو چندان کرده است.

اما بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو کدام است؟

امروزه با توجه به بازار کار خوب رشته مکانیکی در تمامی کشورها، آموزشگاه های بسیاری دوره های مکانیکی را برگزار می نمایند. اما کیفیت سطح آموزش و شیوه برگزاری دوره در تمامی این مراکز یکسان نبوده و در برخی از این مراکز تنها به صورت تئوری مباحث مکانیکی آموزش داده می شود.

یک آموزشگاه خوب و حرفه ای برای گذراندن دوره های مکانیکی ویژگی هایی دارد که بایستی به آن توجه داشته باشید. برخی از مهم ترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • برگزاری دوره به صورت عملی
  • امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره
  • ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
  • امکان تجدید دوره در صورت عدم یادگیری مباحث
  • پشتیبانی مناسب بعد از پایان یافتن دوره
  • آموزش زیر نظر اساتید معتبر
  • آموزش کامل مباحث مکانیکی خودرو

مواردی که در بالا به آن اشاره شد از مهم ترین ویژگی هایی است که یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های آموزش مکانیکی خودرو باید داشته باشد. دقت داشته باشید که اگر در انتخاب آموزشگاه وقت کافی نگذارید علاوه بر اینکه به خوبی با مباحث این رشته آشنا نمی شوید، بلکه زمان و هزینه خود را نیز از دست خواهید داد.

بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو

مجتمع فنی برق تهران، مرکز تخصصی آموزش مکانیکی

مجتمع فنی برق تهران یکی از بهترین و معتبرترین مراکز برای یادگیری مباحث مکانیکی در کشور است. این مرکز مجهز به موتور انواع خودروهای داخلی و خارجی بوده و همین موضوع باعث شده تا کارآموزان پس از گذراندن دوره های این مرکز به آسانی وارد بازار کار شوند.

در دوره های مکانیکی آموزشگاه فنی برق کارآموزان طی دوره به صورت عملی بر روی موتور خودروها کار کرده و آنها را باز و بسته می کنند. در این دوره ها کلیه مباحثی که برای ورود به شغل مکانیکی مورد نیاز است آموزش داده می شود.

آموزش پیاده و سوار کردن موتور خودرو، آموزش تعمیر موتور خودرو، آموزش تعمیر سیستم های سوخت رسانی، خنک کاری، الکترونیک،تعلیق،  آموزش عیب یابی گیربکس، دیفرانسیل، ترمز و غیره برخی از مباحث آموزشی مطرح شده طی این دوره آموزشی است.

این مرکز آموزشی علاوه بر دوره مکانیک دوره های متعدد دیگری را در دسته های گوناگون نصب، تعمیرات، برق، مکانیک و جوشکاری برگزار می نماید.

در ادامه با برخی از پرطرفدارترین دوره های این مرکز آموزشی آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

این دوره یکی از دوره های بسیار عالی و پرطرفدار در آموزشگاه فنی برق است. دوره تعمیرات موبایل به دو کلاس تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می شود. دوره آموزش نرم افزار موبایل به آموزش کلیه مباحث مربوط به تعمیرات نرم افزاری در انواع موبایل های آیفون و اندروید از قبیل سامسونگ، هوآوی، ال جی، آیفون و غیره می پردازد.

آموزش ریست فکتوری، روت، بوت، ترمیم شبکه، کار با باکس های تعمیرات موبایل، آموزش کار با نرم افزار ۳utool، آموزش کار با فایل کامبینیشن، آموزش کامل EFS – NV – CERT – QCN، آموزش برداشتن FRP، آموزش باز کردن قفل گوشی، آموزش کامل آنلاک شبکه و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

دوره دیگر به آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل و مباحث سخت افزری می پردازد. در این دوره نحوه باز و بسته کردن انواع موبایل و نحوه عیب یابی، تعمیر و تعویض قظعات آن آموزش داده می شود.

آموزش نقشه خوانی و شماتیک، شابلون زدن، پایه سازی، آموزش رفع عیب قطعی صدا، آموزش کار با منبع تغذیه، آموزش رفع عیب پرش آنتن، آموزش نحوه جریان کشیدن مدارهای موبایل و مقدار مصرف، آموزش کار با هیتر و هویه- مولتی متر- منبع تغذیه – دستگاه تعویض گلس، آموزش نحوه تعویض صفحه لمسی و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در دوره تعمیرات سخت افزاری موبایل این آموزشگاه است.

کلاس تعمیرات موبایل همانند دوره های مکانیکی کاملا مجهز بوده و کارآموزان به صورت عملی کلیه سرفصل های دوره را تمرین کرده و به رفع اشکال می پردازند.

آموزش تابلو برق صنعتی

آموزش تابلو برق صنعتی از دوره های پرطرفدار و بسیار تخصصی در بخش برق صنعتی است. این رشته امروزه به دلیل رشد و توسعه کارگاه ها و شهرک های صنعتی رونق بسیاری یافته است و متخصصان حرفه ای این رشته از درآمد و بازار کار عالی برخوردار هستند.

این موضوغ رشته تابلو برق را در میان علاقه مندان به برق و الکترونیک بسیار پرطرفدار کرده است. کلاس برق صنعتی در آموزشگاه فنی برق مجهز بوده و کارآموزان طی دوره کلیه مباحث لازم برای طراحی، ساخت و مونتاژ تابلوهای برق تک فاز و سه فاز را یاد می گیرند.

آشنایی با انواع ترانسفورماتورها، شبکه های توزیع، قطعات مورد استفاده در تابلوهای برق، اصول عملکرد و ساختمان داخلی الکترو موتورهای سه فازه و تک فاز، طراحی، رسم، سیم بندی و تست مدارات فرمان و قدرت راه اندازی الکترو موتورهای سه فاز و تک فاز، محاسبات و انتخاب مربوط به شینه های تابلو برق، آشنایی با انواع سنسورهای القائی، خازنی، نوری و مغناطیسی بخش کوچکی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

این مرکز علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعدد دیگری را نیز برگزار می نماید. آموزش برق خودروهای داخلی و خارجی، آموزش تعمیرات گیربکس، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق کشی ساختمان، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش سیم پیچی برخی از دیگر دوره ها در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های مجتمع فنی برق تهران و همچنین ثبت نام در آنها می‌توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه نموده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 11 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.