نکاتی برای سفر به نگین خلیج فارس - پارسی زی
چگونه ماسور بین المللی شوید؟

چگونه ماسور بین المللی شوید؟

چگونه ماسور بین المللی شوید؟ یکی از پرکار بردترین مشاغل دنیا ماساژ هست این شغل نه تنها راه درأمدزایی هست بلکه بهترین. راه برای پیشبرد …

رزین چیست و انواع و کاربرد آنها

رزین چیست و انواع و کاربرد آنها

چکیده : رزین با خواص بی نظیر خود به طور گسترده ای در صنایع مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. این ماده که در ابتدا ظاهری چسبناک …

حقایق شگفت انگیز در بازار فارکس، که نمی خواهند شما بدانید!

حقایق شگفت انگیز در بازار فارکس، که نمی خواهند شما بدانید!

چکیده : بر ملا کردن راز هایی که بزرگان بازار از جمله بانک های قدرتمند، نمی خواهند شما بدانید – ارائه یک برنامه جامع برای سودآوری …

نکاتی برای سفر به نگین خلیج فارس

جزیره کیش به دلیل داشتن آب و هوای تمیز و مناسب، وجود تفریحات آبی و غیرآبی مختلف و همچنین تعدد و تنوع در هتل­هایی که دارد، هر سال در فصل­های مختلف، میزبان گردشگران زیادی است. شما در جزیره کیش نه تنها می­توانید از امکانات مختلف تفریحی که برای شما در نظر گرفته شده است استفاده کنید و لذت ببرید، بلکه می­توانید با قدم زدن و دوچرخه سواری در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس،‌ به آرامشی دست یابید که تا ماه­ها حال شما را خوب نگه خواهد داشت. اگر قصد دارید از شهر شیراز به این جزیره سفر کنید، کافیست بلیط هواپیما شیراز کیش را خریداری کرده و ظرف حدود ۱ ساعت خود را به این جزیره برسانید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا نکاتی را درباره اقامت و تفریح در این جزیره با شما در میان بگذاریم.

رزرو هتل در کیش

یکی از تجریبات خوبی که در سفر به جزیره کیش می­توانید داشته باشید، اقامت در هتل­های شیک و باکیفیت است. این جزیره به دلیل اینکه مسافران زیادی را میزبانی می­کند، هتل­های مختلفی را در خود جای داده است تا به خوبی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد. اگر قصد دارید در هتل­های خوب و باکیفیت بالا اقامت داشته باشید و مشکلی با صرف بودجه جهت اقامت خود ندارید، هتل­هایی مانند داریوش، ترنج و همچنین هتل پارمیس به شما پیشنهاد می­شوند. اما اگر قصد داشته باشید سفری مقرون به صرفه­تر به این جزیره داشته باشید، پیشنهاد می­کنیم در هتل­هایی مانند هتل تعطیلات، ققنوس و یا هتل فانوس اقامت کنید.

تفریحات کیش

اگر اهل تفریحات آبی باشید، این جزیره پیشنهادات مختلف و جذابی برای شما دارد. پیشنهاداتی مانند پاراسل، غواصی، فلای بورد و جت اسکی. اگر تمایل دارید بجای اینکه وقت خود را در کنار ساحل و صرف تفریحات آبی کنید، به پاساژگردی بپردازید و خرید کنید، بازدید از مراکز خریدی مانند سارینا ۱، دامون، زیتون و مروارید به شما پیشنهاد می­شود.

دیدنی­های جزیره کیش

اما دیدنی­های جزیره کیش فقط به ساحل و تفریحات آبی و هتل و مرکز خرید محدود نمی­شود. در این جزیره جاذبه­های گردشگری متنوع دیگری نیز وجود دارد که اگر بخواهیم به تعدادی از آنها اشاره کنیم باید نام پارک دلفین­ها، باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی و شهر باستانی حریره را ببریم.

سفر از شیراز به کیش

اگر ساکن شهر شیراز هستید و دوست دارید سفری به این جزیره زیبا و دوست داشتنی داشته باشید، کافیست با خرید بلیط هواپیما چارتر با بهترین قیمت از وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، سفر خود را برنامه ریزی کنید. شما به راحتی می­توانید بلیط هواپیما کیش شیراز را بعنوان بلیط برگشت خود از همان ابتدا خریداری نموده که دیگر دغدغه برگشت را نیز نداشته باشید. اسنپ تریپ امکان مقایسه بلیط هواپیما و خرید آسان آن را با بهترین قیمت برای شما فراهم کرده است.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 6 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.