5 رایحه محبوب از عطرها که برای فصل تابستان مناسب هستند - پارسی زی

۲ سالگی پروژه روانشناسی فاخته؛ برای محتوای غنی مانده‌ایم

۲ سالگی پروژه روانشناسی فاخته؛ برای محتوای غنی مانده‌ایم علیرضا گیتی گهر – شاید برای هر بنیان‌گذار پروژه‌ای، تمایل زیادی وجود داشته باشد که آنچه …

جراح مغز و اعصاب چه وظایف و تخصص هایی دارد

جراح مغز و اعصاب چه وظایف و تخصص هایی دارد

جراح مغز و اعصاب چه وظایف و تخصص هایی دارد جراحی مغز و اعصاب یکی از تخصص‌های سخت و بسیار حساس در پزشکی است. این …

اقامت کاری در اروپا

اقامت کاری در اروپا

اقامت کاری در اروپا به طور کلی راه های مهاجرت به اروپا عبارتند از: مهاجرت به اروپا از طریق کار اقامت اروپا از روش تمکن …

۵ رایحه محبوب از عطرها که برای فصل تابستان مناسب هستند

اصولاً فصل تابستان فصلی است که با گرمای بالا، تعریق بالایی هم برای افراد به وجود می‌آورد. این اتفاق نیز باعث می‌شود تا افراد تنها با یک ساعت ماندن در زیر آفتاب بوی نامطبوعی بگیرند و اطرافیان از دست این بو کلافه شوند. اما با شناختن بوهایی که می‌توانید در تابستان از آنها استفاده کنید احتمالاً تا حد زیادی این مشکل برطرف خواهد شد. شاید تا به حال این را نمی‌دانستید که عطرها می‌توانند به شما هویت ببخشند. تمام عطرهایی که می‌شناسید یا تولید شده‌اند با بهره گرفتن از مواد طبیعی و یا برخی ترکیبات شیمیایی و در نهایت خلق یک اثر هنری می‌توانند برای خود هویتی داشته باشند و همچنین به شما نیز هویتی قوی و استوار ببخشند. برای آنکه بیشتر با دنیای پررمز و راز عطرها آشنا شوید می‌توانید تا انتها همراه ما باشید تا با این دنیای جادویی بیشتر خو بگیرید.

عطر ها می‌توانند شبیه به بسیاری از آثار هنری موجود روح داشته باشند. برای مثال زمانی که بوی عطر بلک اپیوم را استشمام می‌کنید می‌توانید احساس شعله آتش در میان یک دود تلخ و تاریک به همراه عطر شوفه پرتقال را به خوبی حس کنید و این می‌‌تواند یک نقاشی بی­نظیر باشد. از طرفی مانند موسیقی عطرها نیز نت دارند و می‌توانند روح شما را به همان میزان که یک موسیقی جذاب نوازش میکند آرام تر و نجیب تر کنند. و به همین دلیل است که آنها می‌توانند هم خود هویت داشته باشند و هم به کسی که از آنها استفاده می‌کند هویتی جدید و جذاب بدهند. شما هم سعی کنید تا با داشتن عطری متناسب با شخصیت خودتان هویتی جدید و پرقدرت برای خود بسازید.

ما در این مقاله چند عطر مناسب تابستان را به شما معرفی خواهیم کرد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

ابتدا باید این را بدانید که عطرهای تابستانی می‌توانند حس و حال گرمای تابستان را به هوایی مطلوب و خنک تبدیل کنند و طبع خنکی نیز دارند. عطرهایی که رایحه مرکباتی دارند برای این فصل مناسب تر هستند و بوی لیمو و نارنج می‌تواند حال خوبی را به روزهای گرم تابستانی اضافه کند. همچنین بوی نعناع نیز ترکیب مناسبی برای این فصل گرم خواهد بود. هرگز در گرمای تابستان از عطرهای گرم استفاده نکنید چون احساس خستگی زیادی برایتان به همراه خواهد داشت.

عطر و ادکلن های زنانه یا مردانه مناسب تابستان عموما باید خنک باشند و شما نمی­توانید از عطرهای گرمی مثل بلک افغان یا کاپتان بلک استفاده کنید.

  1. اونتوس ۱۰

ورژن جدید محبوب ترین عطر دنیا با نام اونتوس وارد بازار شده و رایحه ای شبیه عطرهای دیگر اونتوس دارد. این عطر در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شده و عطری چهارفصل و متفاوت است و هم در روز و هم شب متناسب با شرایط عمل می‌کند. نت های این عطر با ۷ نوت شروع می‌شود. برگاموت و آناناس اولین نوتی است که به مشامتان خواهد رسید و در ادامه به بوی سیب سبز، انگور سیاه و فلفل قرمز خواهد رسید. نت میانی آن نیز شلوغ و پیچیده خواهد بود و به ۹ نوت منجر خواهد شد. بوی گل های مختلف، طالبی و گل رز خواهد رسید.

در انتها نیز به بوی چرم،وانیل و سدر و آمبروکسان که یک ترکیب شیمیایی است خواهد رسید.

این عطر ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و در دسته عطرهای مردانه جای گرفته و کیفیت آن نیز قابل قبول است. این عطر بسیار گران‌قیمت و چیزی حدود ۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده که بسیار بالا می‌باشد.

این عطر شبیه اونتوس گرید حالت تلخی و خنکی به همراه دارد.

  1. کوکو مادمازل شنل

عطری کاملا زنانه برای داشتن یک هویت زنانه و امضا شخصی شما. این عطر منحصرا برای بانوان تولید شده و بویی متناسب با فصل تابستان دارد و حال خنکی به شما خواهد داد. عطر کوکو مادمازل شنل اثری ماندگار و با ارزش، ترکیبی راحت و شیک از نعناع هندی یا همان پچولی، پرتقال و ترکیش رز است که با عطری خنک حال و هوای تابستانی دلنشین را برای شما ایجاد خواهد کرد. این عطر از سری عطرهای برند پرآوازه شنل است که مانند دیگر عطرهای این برند بسیار خوش درخشیده و حالتان را خوب خواهد کرد.

  1. چنس شنل زنانه

شنل باری دیگر بوی خیس مزارع باران خورده را برایتان به همراه دارد. این عطر ملایم و آرام است و همانطور که از نامش پیداست برایتان شانس خواهد آورد. این عطر می‌تواند هیجان لازم برای شروع یک تغییر بزرگ را برایتان به همراه داشته باشد. رایحه ای با طراوت و شاد و زیبا از سنبل و یاس، پچولی و ودیور است که حال و هوای یک روز زیبا را برای تابستانتان به همراه خواهد داشت.

  1. بلو دِ شنل مردانه

این عطر مردانه جذاب توسط عطار معروف ژاک پولژ طراحی شده و در ساخت آن از گریپ فروت، لیمو، فلفل صورتی و چوب صندل استفاده شده و گروه بویایی چوبی مرکباتی آن مناسب فصل گرم سال است و گروه بویایی مردانه خنک و تلخی دارد. این عطر جذاب ادو تویلت اولین بار در سال ۲۰۱۰ تولید شده و همچنین در نسخه های ادو پرفیو و پرفیوم هم تولید شده است. اما ادو تویلت از این نسخه خنک تر از سایر نسخه های آن می‌باشد.

  1. آکوا پورهوم

این عطر تولید شرکت مشهور بولگاری ایتالیا است و در سال ۲۰۰۵ تولید شده. عطار معروف این عطر ژاک کاواییه است و رایحه ای متناسب با شخصیت افراد پر جذبه دارد. بوی این عطر تلخ، تند و خنک و فوق العاده جذاب است و شروع رایحه این عطر با پرتقال و برگ درخت نارنج و نارنگی مندرین آغاز می‌شود و در ادامه به جلبک دریایی اسطوخودوس و نعناع هندی خواهد رسید. ماندگاری و پخش بوی این عطر بالاست و می‌توانید برای فصول گرم سال استفاده کنید و از آن لذت ببرید و حس و حال بودن در کنار ساحل دریا در یک روز گرم و آفتابی را برایتان ایجاد خواهد کرد و می­تواند گرمای هوا را تا حد زیادی برایتان مطبوع و دلنشین کند.

عطرهایی که مورد بررسی قرار دادیم در دسته بهترین های جهان و متناسب ترین ها برای فصل تابستان هستند و می­توانند حس تابستانی دلنشین در کنار دریا و یا جنگلی باران خورده را برای شما به وجود آورند و شما را از گرمای آزاردهنده­ تابستان جدا کنند و به جایی خنک برسانند. در انتخاب عطر تقریبا یکی از مهمترین چیزها این است که عطری که انتخاب می­کنید متناسب با فصل باشد و در فصلی گرم حتما باید از عطرهای خنک استفاده کنید و فصول گرم عطرهایی گرم و دارچینی استفاده کنید. البته در فصول گرم بادی اسپلش ها هم برای این که احساس خوبی روی پوستتان داشته باشید انتخاب مناسبی هستند و مخصوصا اگر شما خانم هستید انواع شاین دار و اکلیلی بادی اسپلش برای روزهایی که می­خواهید آفتاب بگیرید عالی است.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 شهریور 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.