معرفی برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز - پارسی زی
معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

معرفی مرکز ثبت نام لاتاری برتر مهاجر

این روزها ممکن تبلیغات لاتاری را در سطح اینترنت یا خیابان‌ها ببینید، مراکز مختلفی این خدمات ارائه می‌دهند که می‌توانید امور لاتاری خود را به …

بهترین کتاب‌های شعری که باید بخوانید!

بهترین کتاب‌های شعری که باید بخوانید!

چکیده :    بهترین کتاب‌های شعری که باید بخوانید! از کودکی تا به امروز همه‌ی ما با نام شاعران بزرگ ایرانی و داستان زندگی‌شان آشنا …

دوره های آنلاین زبان موسسه کوییک:  راحت ترین و موثرترین راه برای یادگیری زبان

دوره های آنلاین زبان موسسه کوییک: راحت ترین و موثرترین راه برای یادگیری زبان

همه به طور معمول برای یادگیری زبان به موسسه زبان مراجعه می کنند تا زبان خارجی را به روش سنتی یاد بگیرند. یکی از مهمترین …

برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز کدام شرکت ها هستند؟ چگونه می توان برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز  را شناخت؟ معیارهای مهم در انتخاب و شناخت برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز کدامند؟ در این مقاله می خواهیم به معرفی برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز  بپردازیم.

آغاز فعالیت های شرکت های هاستینگ در ایران از دهه ۸۰

تقریباً از میانه دهه ۱۳۸۰ بود که خیلی از سازمان ‌ها، نهادها، ادارات و شرکت ها با ایجاد و راه اندازی سایت ها توانستند سبک جدیدی از بازاریابی و اطلاع رسانی خود را داشته باشند. در ابتدا  عمدتا شرکت ‌های دولتی و خبرگزاری ‌ها وارد فضای راه اندازی سایت ‌ها شدند. اما بعد از آن،  شرکت ها و کمپانی های مختلف نیز به اهمیت و لزوم راه اندازی سایت پی بردند و برای میزبانی وب و اطلاعات سایت خود، از سرورها استفاده کردند. منتها در آن زمان سرورها عمدتاً از خارج خریداری می ‌شد و کمتر شاهد وجود دیتاسنترها در ایران بودیم. تقریباً از نیمه دوم دهه هشتاد خورشیدی شاهد ایجاد شرکت های هاستینگ معتبر در کشور بودیم. اگر چه به دلایل مختلف شرکت های هاستینگ در دهه هشتاد نتوانستند خدمات خاصی را به کاربران بدهند، اما رفته رفته این خدمات گسترش پیدا کرد. امروزه شاهد هستیم که فروشنده های ایرانی زیادی در حوزه سرورهای مجازی فعالیت می‌کنند. نه تنها در حوزه سرورهای مجازی، بلکه انواع و اقسام سرور ها  مثل سرورهای اشتراکی و اختصاصی و ابری، امروزه توسط شرکت های مختلف هاستینگ فروخته می ‌شود.

 

ویژگی های فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز

خوشبختانه از لحاظ زیر ساختی و سخت افزاری نیز شاهد زیرساخت های بسیار قوی و قابل قبول در حوزه سرورها و تبادل اطلاعات هستیم. به گونه ‌ای که اگر شما قصد راه اندازی یک وبسایت داشته باشید به راحتی با خرید سرور هایی از ایران  (و انتخاب دیتاسنتر های داخلی و  شرکت های هاستینگ معتبر ایرانی)، می توانید به خوبی تمام نیازهای لازم در حوزه تبادل اطلاعات و ارائه خدمات و محصولات خود را داشته باشید.

قطعاً معیارها و فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن می توان برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز را شناخت. بدون شک سرعت مناسب و امنیت بالا دو تا از ویژگی‌ ها و فاکتورهای بسیار مهمی هستند که اغلب مدیران کسب و کارها در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز از یک فروشنده یا شرکت هاستینگ انتظار دارند. اما صرفاً امنیت و سرعت مطرح نیست. بلکه یک ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز باید با پشتیبانی های ۲۴ ساعته و همیشگی خود و ارائه بهترین خدمات از لحاظ زیر ساختی، اجازه مدیریت بهتر سرور را به کاربر بدهد. امروزه خیلی از شرکت ها افرادی را استخدام می کنند که فقط به عنوان مدیر سرور فعالیت می‌کنند. یعنی تنظیمات و مدیریت سرور  باید به صورتی باشد در اختیار خود شرکت ها باشد.  این موضوع بسیار مهم است. چرا که هر شرکت متناسب با ایدئولوژی و سیاست ‌های خود، نیازمند برخی تنظیمات در داده ها و خدمات است. البته این ویژگی ‌ها را  شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی نیز می ‌توانند انجام دهند. اما خود این شرکت ها شاید علاقه ‌مند به نصب نرم افزارها و ابزارهای خاصی باشند.

لیست برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز

با تمام این تفاسیر  ما قصد داریم برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز را به شما معرفی کنیم. از این رو نام ۵ شرکت را ذکر می کنیم. البته مسلما شرکت های زیاد دیگری هستند که شاید شما آن ها را به عنوان برترین فروشنده های ایرانی بدانید. اما در بهمن ۱۴۰۰ و متناسب با آخرین آمارها و تحقیقات و استفاده از فاکتورهای مهم در حوزه سرور مجازی ویندوز، پنج سایتی که در ادامه نام آنها را ذکر می کنیم، برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز محسوب می شوند. از این رو توصیه می کنیم برای خرید سرور مجازی از این شرکت ها استفاده کنید.

آسام سرور

اولین شرکت که توانسته با ارائه بهترین و حرفه ای ترین خدمات تا به امروز در صدر لیست برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز باشد، شرکت آسام سرور است. شرکت آسام سرور با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای تقریباً در تمام فاکتورهای مهم در مورد سرور مجازی ویندوز به خوبی عمل کرده است. از این رو توانسته رضایت کاربران را نیز داشته باشد. به همین دلیل به عنوان برترین فروشنده ایرانی سرور مجازی ویندوز می توانیم از آسام سرور نام ببریم. فاکتورهای مهمی مانند امنیت، سرعت، کمترین میزان قطعی، بالاترین زمان آپتایم، تحویل سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته و … جزو فاکتورهای مهمی است که آسام سرور آنها را در بالاترین سطح ممکن به کاربران ارائه می دهد.

وب رمز

شرکت بعدی شرکت وب رمز  است که از شرکت های جدید و حرفه ای در حوزه ارائه سرور مجازی ویندوز است. این شرکت هم توانسته جزو فروشنده های برتر باشد.

فراسو

شرکت فراسو نیز شرکتی است با استفاده از ابزارهای بسیار  مدرن و خوبی که در حوزه امنیت ارائه می‌ دهد، جزو شرکت ‌های معتبر و معروف در حوزه سرور مجازی ویندوز باشد.

ایران سرور

اما یکی از شرکت‌های باتجربه در این موضوع، شرکت ایران سرور است. ایران ‌سرور نیز با ارائه خدمات مختلف و پشتیبانی خوب توانسته جزو شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات سرور مجازی ویندوز باشد و در نهایت و در جایگاه پنجم، به شرکت پارس پک می‌ رسیم که توانسته با خدمات بسیار خوب و استفاده از نیروی جوان و حرفه ‌ای جزء شرکت های معتبر در حوزه ارائه  سرورهای مختلف از جمله اشتراکی، ابری، اختصاصی و سرور مجازی ویندوز یا لینوکس باشد.

این پنج شرکت با توجه به فاکتورها و شاخص های مهمی که برای سرور مجازی ویندوز وجود دارد، تا به امروز توانسته اند جزو برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز باشد. مسلما شما سایت ها و موسسات زیادی را در حوزه فروش سرور مجازی می شناسید و شاید بپرسید که چرا اسم آن شرکت‌ ها و سازمان‌ ها در لیست پنجگانه ما وجود ندارد؟ ما سعی کردیم که بر اساس  جدیدترین فاکتورها بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی ویندوز را معرفی کنیم. بازار رقابت بین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز بسیار بالاست و جدول  برترین فروشنده های ایرانی سرور مجازی ویندوز دائما در حال تغییر است. اما متناسب با آخرین آمار و تحقیقات در بهمن ۱۴۰۰ لیست ما به این گونه است که بهترین شرکت، آسام سرور است و پس از آن شرکت های وب رمز،  فراسو، ایران سرور و پارس پک قرار دارند و شرکت های دیگر در جایگاه های بعدی قرار می گیرند.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 18 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.