بررسی معرفی انواع صندلی اداری - پارسی زی
کیش گرانتر از ترکیه

کیش گرانتر از ترکیه

کیش گرانتر از ترکیه سقوط لیر ترکیه شاید باعث ضربه خوردن بخش های مختلف اقتصادی این کشور شد، ولی رونق گردشگری در این کشور را …

6 عامل مهمی که منجر به طلاق زوجین می‌شود

6 عامل مهمی که منجر به طلاق زوجین می‌شود

بدون شک یکی از بدترین اتفاقات ممکن در زندگی زناشویی جدایی و طلاق است. طلاق غالبا آخرین راهکار برای پایان دادن به اختلافات زناشویی بوده …

چیدمان به سبک بوهمین

چیدمان به سبک بوهمین

اگر به دنبال خلق یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد خود تان هستید که ذوق و احساس هنری تان را در فضای زندگیتان جاری …

بررسی معرفی انواع صندلی اداری

صندلی های اداری دارای تنوع بسیاری هستند که در این مطلب به تمامی آنها به صورت تخصصی می پردازیم با ما همراه شوید.

انواع صندلی اداری

صندلی مدیریت

این نوع از صندلی های اداری برای اتاق های مدیریت و هیئت مدیره طراحی و تولید شده اند که دارای ویژگی هایی از قبیل: پشتی بلند تر، زیبایی بیشتر، راحتی بیشتر، فوم مخصوص ، پهنای بیشتر و عمق زیاد تر است. اصولا صندلی های اداری مدیریتی از جنس چرم و پارچه ساخته شده اند که جلوه زیباییی به اتاق مدیریت القا می کند.

صندلی اداری کارمندی

یکی از پر کاربرد ترین صندلی اداری، صندلی کارمندی می باشد که دارای ویژگی ها و قابلیت های بیشماری است که می توان به : جک قابل تنظیم ارتفاع ، حالت گردشی و چرخ دار و تنوع در رویه (انواع چرم و پارچه) اشاره داشت که با خرید آن می توانید راندمان کاری شرکت خود را افزایش دهید. صندلی اداری بخش عمده ای از دکوراسیون دفتر کار به حساب می آید بنابراین در انتخاب می بایستی بسته به نوع فرم ارگونومیک صندلی دقت داشته باشید.

صندلی اداری کارشناسی

یکی دیگر از انواع صندلی اداری است که به صندلی اداری کارشناسی معروف است و نسبت به صندلی کارمندی دارای قابلیت بیشتر و ویژگی های متنوع تری می باشد. قابلیت های صندلی کارشناسی عبارتنداز: جنس پشتی از توری یا مش، تنوع در رنگ و مدل، متناسب با انواع کاربری، ابعاد مناسب و ساخت به صورت ارگونومیک است. این نوع از صندلی ها را می توانید به عنوان صندلی کارمندی نیز استفاده نمایید.

صندلی اداری کنفرانس

هر جلسه و اتاق کنفرانسی نیازمند صندلی است که به صورت استاندارد ساخته شده باشد که بهترین گزینه برای خرید، صندلی اداری کنفرانس می باشد. این صندلی اداری دارای تنوع بالا در رنگ و ساختاری مقاوم و مستحکم دارد که برای کار و استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد.

صندلی اداری انتظار

این نمونه از صندلی های اداری برای مدت زمان انتظار ارباب رجوع برای رسیدگی به کار مورد استفاده قرار می گیرد که دارای تنوع بسیاری هستند. پرفروش ترین صندلی های انتظار از جنس پلاستیک، استیل، فلز و … می باشند و مدل های آن : صندلی انتظار مدرن، صندلی انتظار با دسته و بدون دسته و صندلی انتظار اداری ارگونومیک است.

صندلی اداری اپراتوری

یکی دیگر از انواع صندلی های اداری که خیلی شباهت به صندلی کارمندی دارد، صندلی اپراتوری است. این صندلی ها از نظر راحتی، بسیار مطلبو و از نظر مقاومت بسیار مستحکم می باشند و به صورت استاندارد و ارگونومیک ساخته می شوند و یکی از تفاوت های آن نسبت به صندلی اداری در ابعاد آن می باشد. صندلی اپراتوری کمی کوچکتر از صندلی های اداری می باشد. به این نوع از صندلی ها صندلی کامپیوتری نیز گفته می شود.

صندلی پذیرش

این نوع از صندلی های اداری دارای پایه های ثابت هستند و برای سهولت در انجام امور به کار گرفته می شوند. بیشترین استفاده از این نوع صندلی ها برای ارباب رجوع و مشتریان به کار گرفته می شود. این نوع از صندلی ها روبروی میز های اداری جانمایی می شوند تا مشتریان بتوانند از آنها برای نوشتن و انجام امور استفاده نمایند.

صندلی های آموزشی

یکی از کاربردی ترین صندلی های طراحی شده در قسمت آموزشی هستند و همان طور که از اسمشان پیداست مناسب برای کلاس های درسی، آموزشگاه ها و مکان های آموزشی می باشند. این نوع از صندلی های اداری از جنس فلز، چوب و پلاستیک هستند که دارای قسمتی تاشو و ثابت، جهت قرار دادن کتب و برگه ها از آن استفاده می نمایند.

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع صندلی اداری

  • بهره مندی از جک تنظیم میزان ارتفاع، جک تنظیم حالت پشتی
  • دارای جنس مطلوب در رویه و بدنه
  • برخورداری از حالت چرخان و دارای چرخ
  • دارا بودن از دسته قابل تنظیم
  • برگرفته شده از حالت ارگونومیک و استاندارد
  • داشتن پشتی گردنی

با توجه به این مطلب می توانید انواع صندلی اداری را نسبت به نوع فعالیت و کسب و کار خود انتخاب نمایید.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 28 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.