گروه صنعتی و تولیدی سی صاد - پارسی زی
دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مقدمه آشپزخانه به عنوان قلب خانه، می‌تواند یکی از زیباترین و مهم‌ترین بخش‌های خانه شما باشد. دکوراسیون درست آشپزخانه می‌تواند همچنین در کاربری …

انجام انواع تست های کرونا

انجام انواع تست های کرونا

انجام انواع تست های کرونا با توجه به اهمیت موضوع کرونا لازم است درباره این ویروس اطلاعات زیادی کسب کنیم. زیرا هر چه بیشتر درباره …

تولید پلاستیک CPP با بهترین قیمت

تولید پلاستیک CPP با بهترین قیمت فیلم های CPP (برای بسته بندی مواد غذایی)، ) OPP مصارف غذایی) ، BOPP (چاپ و بسته بندی) و …

گروه صنعتی و تولیدی سی صاد ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان حفاظ آهنی ،حفاظ بوته ای ، حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ فرفورژه و انواع درب های ساختمان , حفاظ پنجره , درب آکاردئونی و درب اهنی فرفورژه نرده فلزی راه پله و بالکن می باشد و فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است که قابلیت تولید ماهانه ۳۰۰۰۰ متر انواع حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای و حفاظ نیزار سرنیزه ای و انواع درب آهنی دست ساز ، درب مدرن اهنی ،درب اهنی فرفورژه را دارا می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است و توسط دستگاه های تیزرو بریده شده است و سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد حفاظ شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین وپرفروش ترین حفاظ های دیوار می باشد این حفاظ اولین مدل از نسل جدید حفاظ های موسوم به حفاظ شاخ گوزنی است. شکل این حفاظ ها الهام گرفته از شاخ های گوزن بوده که به صورت ذاتی نقش حفاظت را برای این موجود ایفا می کند، حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و تراکم ۸ و ۱۰ و ۱۲ تولید و به بازار عرضه می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در سالهای اخیر پس از حفاظ سر نیزه ای بهترین حفاظ برای دیوار می باشد , حفاظ شاخ گوزنی که ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار در حال حاضر می باشد طراحی و عرضه گردیده است . این حفاظ با تعداد شاخه های تیز شده بسیار بالا امنیت فوق العاده ای دارند. این مدل جهت پوشش سلیقه های مختلف به زیر مجموعه های مختلفی همچون حفاظ آبشاری , حفاظ فرفورژه , حفاظ نیزار , حفاظ لیلیوم , حفاظ بوته ای و انواع دیگر تقسیم شده است.

فروش انواع محصولات حفاظتی سی صاد با ایمنی بالا از جمله نرده حفاظ آهنی دیوار ، درب آکاردئونی ، درب لوکس ، نرده فرفورژه راه پله ، حفاظ پنجره ، نرده بالکن و … دارای زیبایی خاص خود و قیمت ارزان مناسب برای مکانهای بزرگ مانند ساختمان و آپارتمان ها ، باغ ها ، کارخانه ، مغازه ، پرورش ماهی ، فرودگاه ها ، هتل ، ویلا ، منازل شخصی ارائه کار متناسب بارنگ نمای ساختمان شما می باشد .

محصولات حفاظتی سی صاد تولید و صادرکننده بیش از ۱۰۰ مدل درب ویلایی فرفورژه ، درب حیاط اهنی ،درب باغی ، درب اهنی فرفورژه مدرن زیبا جهت حیاط , باغ , ویلا , مجتمع مسکونی , کارخانه و… با ۲ سال ضمانت کیفیت و رنگ کلیه محصولات و پذیرش و ارسال سفارش به تمام نقاط ایران با برترین کیفیت و دوام بالا خرید از تولید کننده بدون واسطه تضمین کیفیت و قیمت و مشاوره رایگان در محل.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.