شرایط ثبت شرکت مسئولیت محدود در سال ۱۴۰۱ برای کسب و کارهای نوپا - پارسی زی
معروف ترین برندهای تولید کلاه کدامند؟؟؟

معروف ترین برندهای تولید کلاه کدامند؟؟؟

معروف ترین برندهای تولید کلاه کدامند؟؟؟ آیا می دانید معروف ترین برندهای تولید کلاه کدامند؟ کلاه یکی از لباس هایی است که افراد از گذشته …

بهترین فیلم های متاکریتیک 2023 | معرفی 9 فیلم برتر متاکریتیک در سال 2023

بهترین فیلم های متاکریتیک 2023 | معرفی 9 فیلم برتر متاکریتیک در سال 2023

چکیده : متاکریتیک یکی از وبسایت‌های معتبر نقد و امتیازدهی به آثار سینمایی است. در ادامه به معرفی برخی از بهترین فیلم های متاکریتیک ۲۰۲۳می‌پردازیم.   …

این خواهرها بهترین هستند (12 ویژگی خواهر خوب)

این خواهرها بهترین هستند (12 ویژگی خواهر خوب)

چکیده : خصوصیات یک خواهر خوب را اگر داشته باشید هم خودتان هم اعضای خانواده از این ارتباط سالم لذت می برید. خواهر خوب داشتن یعنی …

ثبت شرکت آنلاین در سال 1401

کسب و کارهای نوپا و استارتاپ هایی که قصد شرکت و کسب و کار خود را در سال ۱۴۰۱ به صورت کاملا رسمی از طریق سامانه‌های ثبت شرکت به ثبت برسانند و از مزیت های قانونی آن استفاده کنند باید تمامی شرایط ثبت شرکت که شامل استعلام نام شرکت های ثبت شده قبلی و همچنین انتخاب نوع شرکت مناسب با توجه به کسب و کار و فعالیت هایی که دارند و ارائه مدارک و پرداخت هزینه‌ها را به درستی انجام دهند تا بتوانند از نظر قانونی شرکت کسب و کار خود استفاده نمایند.

هزینه های پرداختی در مراحل مختلف و ارائه مدارک مورد نیاز در کنار رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود به سهامی خاص به شما امکان را می دهد تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن شرکت و کسب و کار خود را به صورت کاملا آنلاین به ثبت برسانید. برای اینکه پرداخت هزینه های شما بسیار اقتصادی‌تر بوده و با هزینه بسیار پایین تر و مناسب تر بتوانیم شرکت کسب و کار خود را به صورت رسمی به ثبت برسانید باید از طریق سامانه آنلاین پایدار ثبت تمامی امور مربوط به ثبت شرکت خود را انجام دهید.

شرایط انتخاب نام شرکت در سال ۱۴۰۱

برای اینکه بتوانید یک شرکت کاملاً ثبت شده و رسمی و قانونی داشته باشید که اعتماد بیشتر مشتریان را جلب نماید و البته جملات مارکتینگ و تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن نتیجه بدهد باید تمامی شرایط ثبت شرکت را به درستی و در سریعترین زمان ممکن برای انتخاب نام شرکت و انتخاب نوع شرکت اجرا کنید.

یکی از مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت استفاده از سامانه استعلام نام شرکت های ثبت شده قبلی است که به شما این امکان را می‌دهد تا متوجه شوید که نام شرکت شما به هیچ عنوان شباهتی به نام شرکت های ثبتی و رسمی ثبت شده قبلی ندارد.

علاوه بر این برای انتخاب نام شرکت باید در نظر داشته باشید که استفاده از اسامی خاص و اسامی شخصیت و مکان های جغرافیایی معروف به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و شما بهتر است از اسامی چند سیلابی که ارتباط نزدیک و مفهومی با نوع کسب و کار شما داشته باشند استفاده کنید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص

شرایط انتخاب نوع شرکت ثبت شده

بعد از اینکه یک نام مناسب برای شرکت خود در نظر گرفته باید به این سوال پاسخ دهید که قصد دارید شرکت خود را به چه صورتی به ثبت برسانید؟

در کشور ما شرکت ها و کسب و کارهای مختلف فعالیت دارند که شما با توجه به شرایط و مدارکی در نظر گرفته شده است می توانید شرکت خود را به ۷ نوع مختلف در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشورمان به ثبت برسانید.

با توجه به شرایط و مدارک خاصی که در نظر گرفته شده است شرکت ها و کسب و کارهایی که در زمینه ثبتی فعالیت دارند می توانند شرکت و کسب و کار شما را به ۷ نوع مختلف به ثبت رساند که در بین آنها ثبت شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص از طرفداران بسیار بیشتری برخوردار بوده و البته شرایط و مدارک مناسب تری نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

برای ثبت کردن شرکت به صورت مسئولیت محدود در مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص نیاز به ارائه رسید پرداخت سرمایه اولیه شرکت وجود ندارد و شما به راحتی می توانید شرکت و کسب و کار خود را با محدودیت های بسیار کمتری به ثبت برسانید.

زمانی که قصد داشته باشید مدیرعامل شرکت یا کسب و کار خود را تغییر دهید و یا اعضای آن را تغییر دهید می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی و در هر مکان زمانی به راحتی آن را انجام دهید.

یکی از معایب ثبت شرکت با مسئولیت محدود است که در بسیاری از مناقصه ها و مزایده ها امکان شرکت شما وجود نخواهد داشت و همین موضوع می‌تواند محدودیت هایی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود آورده شده است.

دو برگ تقاضا نامه ثبت شرکت

دو برگ شرکت‌ نامه رسمی

دو جلد از اساسنامه شرکت

دو نسخه از صورت‌ جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت‌ مدیره

فتوکپی شناسنامه همه شرکا و مدیران شرکت

آگهی روزنامه رسمی برای افراد حقوقی

تقویم‌نامه سرمایه غیر نقدی توسط شرکا (اگر تمام یا بخشی از سرمایه به صورت غیر نقدی باشد، شرکت برای اخذ مجوز معرفی خواهد شد)

برای ثبت شرکت سهامی خاص شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتماً سرمایه اولیه شرکت خود را در قالب یک حساب جداگانه به نام شرکت پرداخت کرده و فیش آن را همراه با دیگر مدارک ثبت شرکت ارائه نمایید.

علاوه بر این در اجرای مراحل ثبت شرکت سهامی خاص محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است یعنی شما شرکت نمی توانید اعضای خود را در کمتر از دو سال تغییر دهید باید حداقل دو سال برای تغییر اعضای خود و تشکیل مجمع عمومی فوق العاده صبر کنید.

ثبت شرکت های رسمی و دولتی و اعتماد کردن کسب و کارهای مختلف کسب و کار شما می تواند ارزش و اعتبار کسب و کار شما را بالاتر ببرد و زمانی که شما بتوانید تمامی شرایط ثبت شرکت در سال ۱۴۰۱ را رعایت کنید می توانید به راحتی از این وضعیت استفاده کرده و قراردادهای همکاری پرسودی را برای شرکت و کسب و کار خود منعقد کنید.

هزینه ثبت شرکت آنلاین در سال 1401

هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

برای اینکه بتوان شرکت کارگزاری خود را به ثبت رسانده و از مزیت‌های بسیار زیاد آن استفاده کنید باید تمامی شرایط ثبت شرکت را رعایت کرده و مدارکی که برای هر کدام از انواع ثبت شرکتها در نظر گرفته شده است به مراجع ثبت کننده تحویل دهید.

بعد از انجام تمامی این مراحل نیاز دارید تا پرداخت هزینه های مختلف مربوط به عملیات اصلی ثبت شرکت و پرداخت هزینه روزنامه کثیرالانتشار و پرداخت هزینه روزنامه رسمی شرکت را انجام دهید.

بخشی از هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود به صورت کاملاً ثابت بوده و و همه موسسات و شرکتها و آن را به صورت یک سال ارائه می‌کند اما بخش دیگر که مربوط به مراحل و رعایت کردن تمامی شرایط ثبت شرکت می باشد با توجه به خدماتی که موسسات مختلف را می کند تغییر می‌کند و در برخی از موارد ممکن است به گونه‌ای بالا باشد که کسب و کارها از ثبت کردن شرکت خود به صورت قانونی منصرف شوند.

به همین دلیل سامانه تحت عنوان سامانه پایدار ثبت راه اندازی شده است تا شما به راحتی می توانید تمامی عملیات مربوط به ثبت شرکت خود را با هزینه های ثابت و کاملا ارزان و اقتصادی در مدت زمان بسیار کم انجام دهید.

تمامی امور مربوط به ثبت شرکت و اجرای مراحل و شرایط آن به صورت کامل آنلاین در این سامانه انجام میشود و شما از طریق فرم های قرار گرفته شده برای این سامانه می توانید درخواست خود را ثبت کرده و مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص را در اختیار کارشناسان قرار دهید تا مراحل ثبت شرکت شما شروع شده و بتوانید در کمتر از ۱۴ روز شرکت خودر را به صورت کاملا رسمی و قانونی به ثبت برسانید و از مزیت های قانونی آن استفاده نمایید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.