با انواع هودهای آشپزخانه آشنا شوید - پارسی زی %
بهترین مارک صندلی غذای کودک

بهترین مارک صندلی غذای کودک

بی شک شما هم باور دارید که والدین نقش مهمی در رشد و پرورش کودک‌شان ایفا می‌کنند. به همین دلیل وقتی کودکان قادر به نشستن …

سکته مغزی ایسکمیک چیست؟ مهم ترین علامت + درمان

سکته مغزی ایسکمیک چیست؟ مهم ترین علامت + درمان

سکته مغزی ایسکمیک چیست؟ مهم ترین علامت + درمان سکته ایسکمیک مغزی یک وضعیت اورژانسی است که وقوع یک مسدودی در عروق خونی مغزی را …

روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش عکس چیست؟ کسب درآمد از روتوش تصویر چگونه است؟

روتوش تصویر چیست؟! روتوش عکس یکی از فرآیندهای مهم در عکاسی و طراحی گرافیک است که به منظور بهبود و بهتر کردن ظاهر عکس‌ها و …

با انواع هودهای آشپزخانه آشنا شوید

بیشترین محل رفت و آمد در خانه های ایرانی آشپزخانه است. شاید همه‌ ما در طول روز چندین بار و چندین ساعت از وقت خود را در این فضا صرف کنیم و در این میان به صورت پیاپی از اجاق گاز‌ برای پخت و پز‌ استفاده می‌کنیم، اما چیزی که مهم است این است که شاید اصلا متوجه تهویه مناسب هوا و مکش بو و دود غذ‎ا‌ها در خیلی از مواقع نباشیم، چرا که انواع هودهای موجود در بازار تاثیر زیادی در رفع بو، چربی و رطوبت آشپزخانه دارند و در تهویه مناسب خانه و آشپزخانه به ما کمک می‌کنند.

حال اگر شما بخواهید از تکنولوژی های به روز در استفاده از انواع هود بهره مند شوید، هود مخفی داتیس بهترین انتخاب برای آشپزخانه شماست و با هر دکوراسیونی از آشپزخانه سازگاری و همخوانی دارد. در این مقاله سازه با ما باشید تا با انواع هود آشپزخانه و قیمت هود مخفی داتیس و نحوه خرید آن بیشتر آشنا شده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

انواع هودهای موجود در بازار برای استفاده در آشپزخانه شما

هود مخفی، هودی توکار اما کاربردی برای آشپزخانه های ایرانی

بررسی رفتار و سلیقه مشتریان نشان می دهد که بسیاری از آن ها دوست دارند تجهیزات آشپزخانه توکار و مخفی باشد، در این راستا همانطور که از نام هودهای مخفی پیداست به صورت توکار و در داخل کابینت نصب شده و از بیرون دیده نمی‌شوند. این هود‌ها از نظر کارآیی مانند هودهای مورب و شومینه‌ای هستند و تفاوت آن‌ها در فضایی است که اشغال می‌کنند.

هودی مخفی داتیس یا توکار اما کاربردی، به دلیل پنهان بودنش در محیط آشپزخانه و فضای کمی که اشغال می‌کند، انتخاب مناسبی برای بسیاری از خانواده‌هاست. برای خرید هود مخفی داتیس می‌توانید سری به نمایندگی های داتیس مانند فروشگاه سازه کالا بزنید تا از جزییات این هود دیدن کنید و در صورت تمایل به صورت آنلاین خرید نمایید.

https://sazehkala.com/cat/datees-hidden-hood/

هود شومینه ای، مناسب برای آشپزخانه های بزرگ

هود‌های شومینه‌ای شکلی شبیه قیف برعکس دارند و روی سطح دیوار و به صورت روکار نصب می‌شوند. این هود‌ها با پوشاندن تمام سطح اجاق گاز، تاثیر بسزایی در رفع بوی نامطبوع، حرارت و گرمای غذا دارد. هود‌های شومینه‌ای بسته به ویژگی‌ها و برندشان دارای صفحه لمسی، ریموت کنترل، لامپ‌های هالوژنی یا LED هستند. این نوع هودها تمامی مزیت‌های هود زیرکابینتی را شامل شده و با دارا بودن ویژگی‌هایی همچون تولید صدای کمتر، مکش پرقدرت‌تر و ظاهر زیباتر نسبت به هود‌های زیر کابینتی از فروش بیشتری برخوردارند.

هود مورب یا دکوراتیو بالای اجاق گاز آشپزخانه

هود مورب یکی دیگر از انواع هود آشپزخانه است که با زاویه ۴۵ درجه بالای اجاق گاز نصب می‌شود. هود‌های مورب به دلیل اینکه تمام سطح اجاق گاز را نمی‌پوشانند و زاویه ۴۵ درجه با اجاق دارند، ممکن است قادر به مکش مناسب بو و حرارت غذا نبوده و بوی غذا در محیط پخش شود. صدای هودها بستگی به موتور و برند آن‌ها دارد اما در حالت کلی این هود‌ها صدای زیادی نداشته و جز هودهای کم صدا شناخته می‌شوند.

هود جزیره ای، مدرن ترین هودهای آشپزخانه

هود‌های جزیره‌ای از جدیدترین و شیک‌ترین انواع هود آشپزخانه در بازار به شمار می‌رود. این مدل‌ هودها در آشپزخانه‌هایی که پخت و پز بالایی دارند، کاربرد چندانی ندارد و بیشتر مورد استفاده خانه‌های لوکسی است که اجاق‌گاز‌های آن‌ها در مرکز اشپزخانه قرار گرفته و پخت و پز چندانی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد. صفحه مکش این هود‌ها کوچک اما قدرت مکش آن‌ها بسیار بالاست. بعضی از هودهای جزیره‌ای حالت آسانسوری دارند و با ریموت کنترل هود از سطح اجاق دور یا به آن نزدیک می‌شوند و می‌توان هود را با ریموت کنترل باز و یا بسته کرد.

هود زیرکابینتی، قدیمی ولی محبوب برای همه سلیقه ها

هود‌های زیرکابینتی، زیر سطح کابینت‌های و بالای اجاق گاز نصب می‌شود و دارای دو مدل تک موتوره و دو موتور می‌باشد. هودهای زیرکابینتی ظاهری قدیمی تر نسبت به دیگر انواع هود آشپزخانه دارند اما به دلیل داشتن قیمت مناسب‌تر و فضای کمتری که اشغال می‌کنند می‌تواند موردپسند تعدادی از مصرف‌کنندگان قرار بگیرند. از معایب این مدل هودها می‌توان به ایجاد صدای بیشتر و قدرت مکش پایین‌تر نسبت به مدل‌های جدیدتر در بازار اشاره کرد.

از کجا هود داتیس را با قیمت مناسب خریداری کنیم ؟

قیمت و مشخصات فنی انواع هود را می‌توانید از نمایندگی های رسمی داتیس خریداری کنید. نمایندگی های رسمی با سال ها تجربه از فروش هود و سایر لوازم خانگی، شما را از کیفیت هودهای داتیس مطمئن می‌کند تا در این شرایط، یک خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید. در این فروشگاه ها شما بهترین قیمت هود مخفی داتیس و انواع هود مورب، شومینه ای، جزیره ای و زیر کابینتی را با برترین کیفیت و ارسال با کمترین هزینه به تمام نقاط ایران و در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

در پایان یادآور می‌شویم به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید از قدرت هود مخفی داتیس در آشپزخانه بهره‌مند شوید، باید ابتدا هود را در محل مناسبی قرار بدهید و فاصله استاندارد هود تا اجاق را رعایت کنید. چرا که بهترین ها حق شماست.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 12 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.