تینت لب چیست؟ - پارسی زی
خرید نرم افزار CRM | سی آر ام ایده آل کاربر پسندترین نرم افزار سی آر ام در ایران

خرید نرم افزار CRM | سی آر ام ایده آل کاربر پسندترین نرم افزار سی آر ام در ایران

خرید نرم افزار CRM ایده آل و مزایای آن نرم افزار CRM یک نرم افزار مناسب برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت با مشتریان …

قیمت هر جلسه فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

قیمت هر جلسه فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

قیمت هر جلسه فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟ فیزیوتراپی یکی از روشهای درمان برای برخی از بیماری ها از جمله آرتریت روماتوئید و رماتیسم است. …

بازی کن و دلاری درآمد داشته باش !

بازی کن و دلاری درآمد داشته باش !

بازی کن و دلاری درآمد داشته باش ! تا حالا به این فکر کردید بازی کنید و لذت ببرید در عین حال درآمد هم داشته …

تینت لب چیست؟

تاثیر آرایش لبها در زیبایی صورت بسیار تاثیر گذار است و شما می توانید با یک رژ لب یا تینت لب خوش رنگ این زیبایی را از آن خود کنید.

متنوع ترین وسیله آرایشی در دنیای آرایش به رژ لب ها و برق لب ها تعلق می گیرد. به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان لوازم آرایشی تصمیم گرفتند محصولات تازه تر و جذاب تری را برای زیبایی لب ها تولید کنند. یکی از این محصولات شگفت انگیز تینت لب است. حتما شما هم نام این محصول را زیاد شنیده اید و در ذهنتان این سوال پیش آمده که تینت لب چیست؟ این محصول شگفت انگیز با نام رنگ لب هم شناخته می شود و ساختاری شبیه به رژ لب اما کاربردی متفاوت دارد.

محصولاتی مانند برق لب و بالم لب مدت زیادی است که وارد دنیای آرایشی شده اند. این محصولات هر کدام طرفداران خاص خود را دارند اما از زمانی که خانم ها فهمیدند تینت لب چیست شیفته ی آن شدند و بسیاری از نظرات جلب آن شد. در ادامه به شما می گوییم که این محصول چه ترکیباتی دارد و چه تاثیر شگفتی روی لب های شما می گذارد. شما را به پاسخ سوال تینت لب چیست می رسانیم و کاربردهای شگفت آن را معرفی می کنیم. پس ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

چرا تینت لب ارزش خرید دارد؟

تینت لب ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به رژ لب و برق لب دارد. به طوری که اگر آن را یکبار در روز به لب ها بزنید، در تمام طول روز بدون تغییر باقی می ماند و لازم نیست آن را تمدید نمایید. همچنین تینت لب به علت ماندگاری بالا در اطراف لب ‌پخش نشده و با خوردن و آشامیدن پاک نمی شود و هیچ ردی روی دندان و فنجان باقی نمی گذارد. این محصول مناسب افراد شاغل و دانشجویان است که فرصت تمدید آرایش، بیرون از منزل را ندارند. در روزهای همه گیری ویروس کرونا که مجبور به استفاده طولانی مدت از ماسک هستید این محصول مقرون به صرفه ترین و بهترین انتخاب ممکن است چرا که ظاهر آرایش لب بعد از استفاده از ماسک ثابت باقی می ماند.

نحوه استفاده از تینت لب جهت رژ گونه زدن بدون ایجاد لک

اگر از تینت لب به لب هایتان زده باشید، متوجه شده اید نحوه استفاده از تینت لب برای رژ گونه زدن سخت تر از رژ لب زدن است! اما نگران نباشید، در این بخش قصد دارم نحوه استفاده از تینت لب برای رژ گونه زدن بدون ایجاد لکه را آموزش دهم.

ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب یا ژل شستشوی صورت بشویید.

از آبرسان یا مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده نمایید. این مرحله در نحوه زدن تینت لب برای رژ گونه بسیار اهمیت دارد؛ چراکه پوست را نرم می کند و علاوه بر ایجاد ظاهری شاداب و زیبا به قرار گرفتن راحت تر تینت لب کمک می کند.

من برای اینکه تینت لب روی گونه به صورت لکه روی گونه باقی نماند از براش استفاده می کنم. براش رژ گونه ای را که استفاده می کنم می توانید در صفحه پد و براش آرایشی ببینید. کمی از تینت لب روی براش بزنید.

لبخند بزنید و قسمت سیب گونه را پیدا کنید. اکنون براش را روی بخش سیب گونه بزنید. شاید بار اول کمی برایتان سخت باشد. اما مطمئن هستم بار دوم به راحتی می توانید با تینت لب رژ گونه بزنید؛ چراکه می دانید چه مقدار از تینت لب، روی براش بزنید و چطور آن را پخش کنید.

یادتان باشد در نحوه استفاده از تینت لب برای رژ گونه زدن باید مقدار خیلی کم از تینت لب بردارید و روی براش بزنید؛ زیرا مقدار زیاد آن می تواند رژ گونه زدن را برایتان دشوار کند یا شکل لکه به وجود بیاورد.

تینت لب چه تفاوتی با رژ لب و برق لب دارد؟

رژ لب ها و برق لب ها حاوی نوعی موم و روغن هستند که باعث می شود لب ها چرب شود. از طرف دیگر، تینت های لب معمولاً یک پایه مایع یا ژل دارند. در داخل این پایه رنگدانه هایی وجود دارد که مدت ها پس از تبخیر پایه آبکی به لب ها می چسبند. معنی آن این است که رنگ های لب ثابت بوده و در تمام طول روز ماندگار می شود. علاوه بر آن هیچ نوع علامتی از رژ لب روی فنجان قهوه یا لیوان آب شما باقی نمی ماند. تینت لب ظاهر طبیعی‌تری نسبت به رژ لب می ‌دهند و در عین حال به لب‌ ها شادابی و رنگ ماندگار می ‌بخشند. همچنین این یک گزینه مقرون به صرفه تر و بسیار کم دردسرتر از آرایش لب دائمی است، جایی که رنگ لب اساساً روی لب ها خالکوبی می شود، چیزی که چند سالی است رایج شده است.

امروزه اکثر برندهای آرایشی مواد مرطوب ‌کننده را نیز به ترکیبات تینت اضافه می ‌کنند تا لب‌ ها را در تمام طول روز نرم و هیدراته نگه دارند. از آنجایی که تینت های لب دارای رنگدانه‌ هستند، کمی رنگ به صورت روزانه و در صورت پاک شدن به لب می بخشد.

ویژگی های منحصر به فرد تینت لب چیست؟

یکی ازبهترین خصوصیات تینت روی لب ها یک حالت گرادیان مانند است که در مرکز لب ها پررنگ تر و با رفتن به سمت لبه های لب محو می شود.

احتمالا این مدل آرایش لب جذاب را در میک آپ خواننده ها و سلبریتی های محبوب کره ای دیده باشید. سبکی از میک آپ لب که آمبره هم نامیده می شود و با استفاده از تینت لب بسیار ساده تر و جذاب تر انجام می شود.

موضوعی که درباره تینت لب ممکن است برایتان جذاب باشد، دوام آوردن آن زیر ماسک است و برای افرادی که مجبور هستند مدام از ماسک استفاده کنند، بسیار پیشنهاد می شود.

تینت لب حالت مایع رقیق دارد و بدون سرب و موم است و بافت آن به قدری سبک است که حالت سنگینی و چسبندگی روی لب ها ایجاد نمی کند.

رنگ لب

کاربرد و مزایای تینت لب چیست؟

از جمله دلایلی که تینت نسبت به انواع رژلب محبوبیت بیشتری پیدا کرد، قابلیت های بهتر آن نسبت به رژ لب ها بود. وِیژگی هایی که تینت لب را کاملا از انواع رژ لب معمولی متمایز کرد، شامل موارد زیر هستند:

مرطوب کننده

تینت لب حاوی ویتامین E و مواد نرم کننده ست که باعث مرطوب نگه داشتن لب شده و مانع از خشکی و ترک خوردگی و پوسته شدن لب ها می شود. زمانی که از تینت لب استفاده می کنید دیگر نیازی به استفاده از بالم لب یا مرطوب کردن و چرب کردن لب ندارید.

آبرسانی پوست لب

تینت لب هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند حاصیت آبرسانی و نرم کنندگی فوق العاده ای برای لب ها دارند.

رنگ طبیعی

تینت لب حاوی پیگمنت های نرم و مخملی است که ظاهری طبیعی به لب ها می دهد و هیچ کس متوجه نخواهد شد که تینت لب زده اید و هر کسی شما را ببیند فکر می کند رنگ خود لبتان این قدر زیبا است.

از سویی دیگر رنگدانه های بسیار قوی در تینت لب باعث شده که در کمترین زمان ممکن لب هایتان رنگ بگیرند و طولانی مدت روی لب ها باقی بماند و در طور روز نیاز به تمدید نداشته باشد و هنگام خوردن آب و چای از روی لب ها پاک نشود و به لیوان و فنجان نچسبد.

رژ لب ۲۴ ساعته

اگر شاغل هستید و به دنبال رژ لب ۲۴ ساعته می گردید، تینت لب بهترین گزینه برای شماست و در طول روز نیاز به تمدید آن نخواهید داشت ضمن این که ظاهرتان کاملا طبیعی است و کسی متوجه آرایش لب شما نمی شود و رنگ تینت لب حتی بعد از خوردن غذا هم کمرنگ نخواهد شد.

خوش فرم شدن لب ها

تینت لب های اصل به دلیل وجود عصاره میوه ها، ویتامین ها و مواد آبرسان و تقویت کننده ای که دارند باعث می شود که لب ها خوش حالت تر شده و فرم سفتی به لب هایتان می دهند.

مقرون به صرفه

تینت از رنگدانه غنی بوده و تنها مقدار کمی از مایع، برای ایجاد رنگ کافی مناسب است. برای همین یک عدد از آن، تا مدت زمان زیادی قابل استفاده خواهد بود. با استفاده از تینت لب برای گونه، یک آرایش ظریف، جذاب، زیبا و یکدست خواهید داشت. همه این ویژگیها اثبات می کند انتخاب تینت لب مقرون به صرفه و مناسب است.

بافت سبک و فاقد سرب

این تینت برخلاف رژ لب فاقد سرب، روغن و موم است. به این دلیل بافت بسیار سبک و مخملی دارد، و نیازی نیست بعد از زبان زدن روی لب نگران خوردن سرب و ترکیبات سمی شوید. وجود طعم و عطر محبوب از دیگر فواید این تینت لب است. تینت لب چسبناک نیست، و به خوبی روی لب پخش میشود و سنگینی بر روی لب ایجاد نمیکند.

سایر مزایای تینت لب

ماندگاری بالای انواع تینت لب حتی در آب و هوای گرمسیری و عدم ایجاد لکه و رد

بافت بسیار نرم و جلوگیری از خشک و پوسته شدن لب

دوام عالی حتی در آب و هوای گرمسیری

عدم نیاز به تجدید آرایش لب در طول روز

رنگ های درخشان و در عین حال طبیعی

عدم به جای ماندن رنگ لب روی لیوان، فنجان

عدم پخش رنگ حین بوسه

جلوه طبیعی در مقایسه با رژ لب یا برق لب

کلام آخر :

تینت لب یکی از محصولات نسبتا جدید برای شاداب‌کردن و روح بخشیدن به لب‌ها است که می‌توان از آن به‌جای رژ لب استفاده کرد. لیپ تینت یکی از پرفروش‌ترین انواع این محصول است اما مزیت تینت بنفیت چیست؟ بنتینت ماندگاری طولانی و ظاهری طبیعی دارد و بدون پخش‌شدن و ایجاد لکه، لب‌ها را زیبا و جذاب می‌کند. حالا که می‌دانید تینت لب چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد، می‌توانید انتخاب مناسب‌تری برای آرایش‌های ملایم روزانه داشته‌ باشید.

منبع: کاج شاپ

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 2 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.