نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید - پارسی زی
با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این 8 تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید

با این ۸ تکنیک صورت های لاغر را به بهترین شکل آرایش کنید سبک آرایش ما در چاق یا لاغر نشان دادن چهره ما بسیار …

با بازاریابی انلاین کسب و کار خود را رشد دهید

با بازاریابی انلاین کسب و کار خود را رشد دهید

با بازاریابی انلاین کسب و کار خود را رشد دهید بازاریابی آنلاین امروزه نقش بسیار مهمی در پیشرفت کسب و کارها دارد. در حال حاضر …

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی خانگی و اداری به چه صورت است؟

ابعاد استاندارد میز جلو مبلی خانگی و اداری به چه صورت است؟

میز جلو مبلی یک قطعه بسیار ضروری از مبلمان می باشد و حتی وجود آن در ادارات هم به اندازه مبلمان اداری، پارتیشن اداری و میز اداری و سایر …

نکاتی که باید هنگام خرید دستگیره کابینت، ریل کابینت و سایر تجهیزات کابینت باید رعایت کنید

کابینت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عناصر خانه و آشپزخانه است که علاوه بر زیباتر کردن خانه، نقش اساسی در زندگی شما دارد. زمانی که می‌خواهید سفارش ساخت کابینت خود را بدهید، همان قدر که به زیبایی و جذاب بودن آن دقت می‌کنید. به همان اندازه نیز باید، کیفیت کابینت نیز مد نظر شما باشد. چون کابینت وسیله‌ای است که هر روز و به طور مکرر از آن استفاده می‌شود. یکی از اجزای مهم در ساخت کابینت، تجهیزات جانبی آن مانند دستگیره، ریل، پیچ‌ها و . … است. کیفیت این تجهیزات جانبی کابینت نیز بسیار مهم است. در این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید تجهیزات کابینت، ریل کابینت و دستگیره کابینت را به شما ارائه کنیم.

هنگام خرید دستگیره کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

باز و بسته کردن درب کابینت اگرچه ممکن است کاری ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد. اما اگر دستگیره نامناسبی برای کابینت خود تهیه کنید، قطعاً این کار برای شما عذاب‌آور شود. هنگامی که شما دستگیره را می‌گیرید باید دستتان دچار مشکل نشود، باید به راحتی دستگیره درون دست شما جای بگیرد و سر نخورد. نباید دستگیره کابینت شما طوری طراحی شده باشد که دارای لبه‌های خشن و تیز باشد که مبادا به دست شما آسیب بزند. همچنین دستگیره‌های که ظاهراً طراحی زیبایی دارند اما دارای زوایایی تیز هستند، برای کودکان که ممکن است سر و صورت آنها به آن برخورد کند خطرناک است.

جنس دستگیره کابینت باید به‌گونه‌ای باشد که آلودگی و کثیفی روی آن به راحتی پاک شود. زیرا آشپزخانه محلی است که دائم وسایل شما در معرض چرب شدن و آلودگی قرار دارند. پس نباید کار شما برای تمیز کردن دستگیره کابینت دشوار شود. روکش متریال دستگیره کابینت‌ها معمولاً از جنس روی، نیکل ساتن، نیکل جلا و … است. همیشه سعی کنید دستگیره کابینت خود را از یک شرکت معتبر تهیه کنید تا خیالتان از جنس، کیفیت ساخت و کارایی بودن آن راحت باشد.

نکات مهم هنگام خرید ریل کشوی کابینت

یکی دیگر از اجزای مهم تشکیل دهنده کابینت ریل آن است. ریل کابینت شاید اهمیتش از دستگیره کابینت نیز بیشتر باشد. ریل دو نقش مهم را ایفا می‌کند. اول اینکه کشو روی آن نصب می‌شود و روی ریل حرکت می‌کند. دوم اینکه این ریل است که وزن کشوی شما را تحمل می‌کند. پس متریالی که برای ریل کشوی خود انتخاب می‌کنید به شدت مهم است. در نظر داشته باشید که کشوی شما روی ریل نصب می‌شود و شما قرار است چند کیلو جنس را درون کشوی کابینت قرار دهید. حالا اگر ریل شما بی‌کیفیت باشد خیلی سریع دچار مشکل می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا باز و بسته کردن کشوی کابینت برای شما دشوار شود و ریل شما خیلی زود خراب شود. ریل‌ها در مدل‌های مختلفی مانند ریل مخفی، ریل آرام‌بند، ریل ساچمه‌ای، ریل ساده و … تولید می‌شوند.

بنا به نیاز شما و همچنین مدل کابینتی که دارید می‌توانید یکی از موارد بالا را انتخاب کنید. اما دقت داشته باشید که حتماً ریل شما از جنس محکم و با کیفیتی برخوردار باشد تا در مرور زمان دچار پیچش، شکستگی یا هرز شدگی نشود.

اهمیت خرید تجهیزات کابینت باکیفیت

همان‌طور که در ابتدای متن نیز گفته شد، کابینت فقط یک وسیله زیبایی در خانه نیست. کابینت چیزی است که شما به صورت روزانه و مدام از آن استفاده می‌کنید. پس اهمیت کیفیت ساخت و کیفیت تجهیزات آن بسیار بالاست. ما به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید تجهیزات کابینت خود به یک مجموعه معتبر و باتجربه مانند افرنگ استور (afrangstore) مراجعه کنید. در افرنگ استور شما می‌توانید انواع ریل کابیت، دستگیره کابینت و همه تجهیزات مورد نیاز برای ساخت کابینت را در تنوع بالا و کیفیت درجه ۱ مشاهده کنید. سعی کنید هنگامی که با کابینت‌ساز در حال طراحی و مشورت برای ساخت کابینت آشپزخانه خود هستید، او را مجاب کنید که برای تجهیزات کابینت از شرکت‌های معتبر استفاده کند. یا حتی خرید این تجهیزات را خودتان بر عهده بگیرید تا با خیال راحت بهترین کیفیت و مدل ممکن را برای خرید ریل و کشوی کابینت خود انتخاب کنید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.