معرفی ترند‌های پیراهن مردانه - پارسی زی
انسان چگونه گوشتخوار شد؟ + کباب پزی در دوران قاجار

انسان چگونه گوشتخوار شد؟ + کباب پزی در دوران قاجار

انسان چگونه گوشتخوار شد؟ + کباب پزی در دوران قاجار گوشت خواری در انسان ها به سال های بسیار دوری بر می گردد. اگر بخواهیم …

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند

معرفی یک فروشگاه جذاب اینترنتی | فروشگاه آنلاین آفلند فروشگاه اینترنتی آفلند همواره تلاش کرده است که شرایطی را فراهم کند تا کاربر بتواند از یک …

صفر تا صد فرش 12متری

صفر تا صد فرش 12متری

صفر تا صد فرش ۱۲متری مِهر یک فرش ۱۲ متری به دلتان افتاده اما می‌ترسید خیلی بزرگ باشد؟ هیچ فرشی جز یک فرش ماشینی ۱۲ …

معرفی ترند‌های پیراهن مردانه

معرفی ترند‌های پیراهن مردانه

پیراهن مردانه در میان سایر لباس‌های موجود در لیست پوشاک آقایان کاربرد بیشتری دارد و در استایل مختلف آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع لباس مردانه در عین سادگی، تنوع زیادی دارد. طراحان لباس مردانه هر سال مدل‌های جدید پیراهن آقایان را معرفی می‌کنند. هرچه پیراهن‌های مردانه شما در کمد لباس‌تان تنوع زیادی داشته باشند، دست شما برای انتخاب استایل‌های گوناگون نیز باز‌تر است.

برخی از این پیراهن‌ها برای موقعیت‌های خاص قابل استفاده هستند و برخی برای استفاده در موقعیت‌های روزانه عادی کاربرد بیشتری دارند. علت ترند شدن برخی از این مدل‌ها، استفاده و کاربرد بیشتر آن در استایل‌های مختلف است.

اهمیت پیراهن مردانه در استایل آقایان

پیراهن مردانه در ویژگی‌های استایل ظاهری مردان تأثیر زیادی دارد و بیش از بخش‌های دیگر به چشم می‌رسد. تنوع این پیراهن‌ها بسیار زیاد است که پوشیدن آن باعث می‌شود هوا به­راحتی در قسمت‌های مختلف بدن جریان داشته باشد و در طول فعالیت‌های روزانه عرق بدن جذب آن شود. جنس بیشتر پیراهن‌های مردانه نخی است و استفاده از آن در فصول گرم رواج زیادی دارد.

این لباس‌ها به­راحتی قابل شستشو هستند و می‌توان لکه موجود بر روی آن را به سادگی پاک کرد. سایز این لباس متغیر است و هرکس می‌تواند بر اساس فرم بدن، سلیقه شخصی و مواردی از این قبیل پیراهن مناسبی را در استایل خود استفاده کند. برخی از پیراهن‌های ترند شامل پیراهن گل­دار، ساده و طرح­دار است. شما می‌توانید از طریق خرید پیراهن مردانه مدلا بهترین پوشاک ترند آقایان را با قیمت مناسب و کیفیت عالی به استایل خودتان اضافه کنید.

پیراهن مردانه ساده

بیشترین نوع پیراهنی که در روزمره در استایل­های مختلف مردانه به چشم می‌خورد، نمونه ساده آن است. این لباس از برش‌های جذاب و دوخت مناسبی برخوردار است و در نتیجه هر ساله به­عنوان یکی از پوشاک ترند آقایان انتخاب می‌شود. این‌ پیراهن­ها دارای انواع جیب­دار و بدون جیب هستند. همچنین برای استایل‌های مختلف رسمی، نیمه رسمی، دانشجویی و دامادی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

استفاده از این پیراهن‌ها در کنار کت و شلوار برای تیپ‌های رسمی رواج بیشتری دارد. همچنین می‌توان در کنار شلوار جین و کتان یا حتی با شلوار پارچه‌ای از پیراهن ساده استفاده کرد و یک استایل جذاب طراحی کرد. آقایانی که به پوشش خود اهمیت می­دهند، بهتر است هر دو نوع جیب­دار و بدون جیب این لباس را تهیه کنند. آستین‌های تاشده همراه با ساعت مچی یا دستبند متناسب با سلیقه خودتان در این استایل اهمیت زیادی دارد. برای افزایش زیبایی این ترکیب استفاده از کفش مردانه یا نیم بوت‌ها مناسب‌ترین گزینه هستند.

پیراهن مردانه طرح­دار

این نوع پیراهن‌ها طرح‌های گوناگونی دارند و افرادی که به­دنبال استایل شلوغ‌تر هستند، می‌توانند از آن در کنار کتانی و شلوار جین استفاده کنند. پیراهن طرح راه­راه میزان فروش زیادی دارد که در صورت آستین کوتاه بودن و قرار گرفتن در کنار رنگ پوست دست، زیبایی و جلوه آن چند برابر می‌شود. هنگام استفاده از پیراهن طرح­دار آستین بلند، بهتر است آستین‌های آن را تا بزنید. استفاده از پیراهن‌های مردانه طرح­دار که ترند شده‌اند، نشان‌دهنده انرژی زیاد در افراد هستند و برای سلایق گوناگون کاربرد دارند.

جذاب‌ترین استایل پیراهن طر­ح­دار همراه با تیشرت ساده و رنگ روشن است. همچنین در کنار آن می‌توان از شلوار‌های ساده استفاده کرد. استفاده از شلوار پارچه‌ای تیره همراه با کفش صندل مردانه در کنار این نوع پیراهن بسیار ‌ایده‌آل است. تنوع این نوع پوشاک مردانه زیاد است؛ اگر به­دنبال داشتن استایل ترند سال هستید، تهیه آن­ها را فراموش نکنید.

پیراهن مردانه گل­دار

طراحی اولیه این لباس مربوط به ۵۰ سال گذشته است؛ اما به­دلیل زیبایی و تأثیر فوق‌العاده زیاد آن در شیک‌پوش شدن شما، هر سال جزء پوشاک مردانه ترند قرار می‌گیرد. پیراهن‌های گل­دار توسط ستاره‌های سینما و طراحان مد استفاده می‌شود که نشان­دهنده جذابیت زیاد این مدل برای مردان است. این لباس در استایل‌های کژوال همراه با شلوار جین بسیار جذاب است و می‌تواند برای جلسات دوستانه یا قرار ملاقات در کنار کت و شلوار نیز استفاده شود.

پیراهن مردانه گل­دار در کنار شلوارک نیز به جذابیت تیپ شما اضافه می‌کند و استفاده از آن در طول بهار و تابستان بسیار کاربردی است. البته باید به این موضوع توجه کنید که پیراهن‌های ترند گل­دار باید در کنار شلوار یا کاپشن‌های ساده استفاده شوند. همچنین به‌کار بردن اکسسوری‌هایی مثل ساعت مچی و عینک آفتابی در استایل شما، باعث افزایش جذابیت این پیراهن‌ها می‌شود. در هنگام انتخاب کفش متناسب با این لباس نیز سادگی را در اولویت قرار دهید و از کفش رسمی و کتانی استفاده کنید. این پیراهن‌ها برای استفاده در روز‌های سرد مناسب نیست.

خرید پیراهن مردانه

وجود مدل‌های مختلف پیراهن مردانه مثل ساده و طرح­دار بودن یا آستین کوتاه و بلند این امکان را به آقایان می‌دهد تا تیپ خود را بر اساس سلیقه خودشان انتخاب کنند. تنوع پیراهن‌های مردانه بسیار زیاد است. شما با تهیه انواع این طرح‌ها دیگر استایل‌های تکراری نخواهید داشت. بلکه می‌توانید بر اساس رنگ و طرح مورد نظر خودتان، لباس‌های متنوعی بپوشید و استایل‌های جذاب‌تری داشته باشید. اهمیت زیبایی تیپ شما در روابطتان با سایر افراد نیز تاثیر زیادی دارد.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 1 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.