مرجع آموزش املاک و مشارکت در ساخت - پارسی زی
آنلاین شاپ ترکیه

آنلاین شاپ ترکیه

آنلاین شاپ ترکیه امروزه با تغییر و تحولات پیش آمده در حوزه خرید و فروش، کمتر کسی است که با خرید اینترنتی و آنلاین شاپ‌ها …

بیوگرافی شادمهر عقیلی

بیوگرافی شادمهر عقیلی

بیوگرافی شادمهر عقیلی همه شادمهر عقیلی خواننده پاپ ایرانی را می شناسند. شادمهر اکنون در آمریکا ساکن است و ترانه های زیبای او بسیار معروف …

چگونه از طریق ترکیه به آلمان مهاجرت کنیم؟

چگونه از طریق ترکیه به آلمان مهاجرت کنیم؟

چگونه از طریق ترکیه به آلمان مهاجرت کنیم؟ بی دردسرترین راه برای مهاجرت به آلمان، اقدام از طریق کشور ترکیه می باشد. این روش مهاجرت …

مصاحبه‌ای را داریم با مهندس داوود کامرانی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی ایشان کسی هستند که در حوزه ساخت و ساز کشور به عنوان “مرد مشارکت در ساخت” شناخته می‌شوند. در ادامه سوالاتی را داریم که از تجربیات ارزشمند مهندس کامرانی بتوانیم استفاده کنیم.

وکیل ملکی

سلام جناب مهندس ابتدا از حوزه فعالیت خودتان برای ما توضیح میدید؟

عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما و خوانندگان محترم. من داوود کامرانی هستم. مهندس عمران و فعال حوزه ساخت و ساز. البته جدای از حوزه مشارکت در ساخت که حوزه کاری تخصصی اصلی من بوده، بحث پرداختن به مسائل قانونی حوزه ساخت هم جزو مواردی است که در آن مشغول به کار هستیم. مسائلی همچون دعاوی حقوقی و ملکی که به عنوان ” وکیل ملکی ” با استفاده از تجربه بالا و با همکاری تیم قدرتمند حقوقی خودمان اقدام به حل مشکلات ملکی مربوطه میکنیم.

قسمت دیگر از فعالیت ما بحث پرداختن به حوزه قوانین ساخت و ساز شهری از جمله قوانین شهرداری‌ها است و در ادامه بحث پرداختن به مشاوره‌های ساخت و ساز روستایی و قوانین جهاد کشاورزی را برای مراجعین خود داریم.

شرکت مهندسی

مهندس شما در حوزه‌های مهندسی هم فعالیتی را دنبال می‌کنید؟

بدون شک امور ساخت و ساز جداشدنی از مسائل فنی و مهندسی نیست. حوزه مسائل مهندسی در مجموعه ما بسیار فعال و پر قدرت به راه خود ادامه می‌دهد. علاوه بر پروژه‌های مربوط به خودمان، برای سایر پروژه‌های در حال ساخت نیز ارائه خدمات پیمانکاری را با استفاده از تیم پیمانکاری قوی خود داریم. به طور خلاصه مجموعه کامرانی به عنوان یک شرکت مهندسی به انجام فعالیت می‌پردازد. البته دلیل اصلی چنین فعالیتی صمیمت و نزدیکی با اکیپ‌های اجرایی همکارمان است که نیت داریم تا این عزیزان همواره مشغول به کار باشند.

مشارکت در ساخت

زمینه‌های فعالیتتان را در رابطه با حوزه مشارکت در ساخت نام ببرید؟

مشارکت در ساخت یکی از پرسودترین معاملات است که در حوزه املاک برای طرفین می‌تواند به وقوع بپیوندد. از این رو در پروژه‌های بسیاری مالکین و یا سازندگان به دنبال نفر مقابل هستند، به گونه‌ای که بتوانند به آن‌ها اعتماد کافی داشته باشند. در این میان پروژه‌هایی که برای مجموعه ما انجام پذیر بوده، مستقیما وارد عمل شده و برای سایر پروژه‌های مشارکت در ساخت با همکاری شرکت‌ها و سازندگان دیگر که همکاری نزدیکی داریم، این پروژه‌ها را به سرانجام می‌رسانیم. در واقع می‌توانم بگویم ما منعقد کننده قرارداد مشارکت در ساخت در شهر تهران، کرج و شهرهای شمالی کشور هستیم. در این زمینه دایره املاک و سازندگان بسیار گسترده‌ای را توانسته ایم با کسب تجربه به دست آوریم.

کتاب آموزش مشاور املاک

کتاب آموزش املاک

اطلاع دارم که شما چه کتاب هایی را نیز به چاپ رسانده اید، درباره آنها به ما بگویید؟

در حوزه مهندسی عمران سه کتاب تخصصی و یک کتاب تخصصی در حوزه املاک مورد نگارش بنده قرار گرفته است.

کتاب کلید طلایی مشاورین املاک به عنوان پرفروش‌ترین کتاب حوزه املاک در سال ۱۴۰۱ شناخته شد و در کمتر از یک و نیم ماه توانست به چاپ دوم برسد. کتاب آموزش املاک کلید طلایی یکی از مفیدترین و پرقدرت ترین کتاب‌هایی است که در حوزه مشاورین املاک تا به امروز به چاپ رسیده است.

همچنین کتاب قراردادهای پیمانکاری ساخت و ساز نیز مناسب برای مهندسین و مجریان ساختمان بوده و توانسته تا حدود خیلی زیادی در راستای افزایش آگاهی بخشی حقوقی افراد و به خصوص مهندسین تاثیرگذار باشد.

آموزش املاک

جناب مهندس در رابطه با حوزه آموزش املاک هم گویا فعال هستید، در این رابطه هم توضیحاتی می‌فرمایید.

بدون شک تفکیک حوزه ملک و ساخت و ساز با حوزه خرید و فروش ان امکان پذیر نیست، در واقع باید گفت تمامی این موارد شاخه هایی از یک تنه درخت هستند. در رابطه با حوزه خرید و فروش املاک نیز با توجه به سابقه و تجربه‌ای که در این زمینه برای بنده وجود داشته و به خصوص با توجه به حوزه مسائل قوانین تصمیم بر آن شد تا آموزش‌های حقوقی لازم جهت حوزه خرید و فروش ملک ، مشارکت در ساخت و نگارش قرارداد برای علاقه مندان فراهم گردد. در واقع دوره آموزش املاک تهیه شده توسط تیم ما به روزترین و کامل‌ترین دوره آموزش املاکی است که در بازار وجود دارد. پس از این مورد آموزش‌های مربوط به حوزه بازاریابی نیز به این مجموعه اضافه شد تا در نهایت یک مجموعه کامل از تمامی مواردی که یک مشاور به آن نیاز دارد فراهم گردد. این مجموعه برای عزیزان فعال در حوزه خرید و فروش املاک، مشاورین املاک و حتی سازندگان قابل استفاده است.

اطلاعات تماس:

در آخر چنانچه مایل هستید با مهندس کامرانی و تیم ایشان در ارتباط باشید، میتوانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام ایشان و یا از طریق وب سایت شخصی ایشان به آدرس davoodkamrani.ir در ارتباط باشید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 16 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.