از یک شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید - پارسی زی
مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس

مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس

مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس اگر با انواع مختلف قطار سفر کرده باشید حتماً متوجه شده اید که قطارهای مختلف …

طراحی انواع سایت های فروشگاهی،اداری،شرکتی،شخصی،آموزشی, انجام امور شبکه و طراحی اپلیکیشن موبایلی و ویندوزی با تیم مهندسی رایان گستر فردا

طراحی انواع سایت های فروشگاهی،اداری،شرکتی،شخصی،آموزشی, انجام امور شبکه و طراحی اپلیکیشن موبایلی و ویندوزی با تیم مهندسی رایان گستر فردا

طراحی انواع سایت های فروشگاهی،اداری،شرکتی،شخصی،آموزشی, انجام امور شبکه و طراحی اپلیکیشن موبایلی و ویندوزی با تیم مهندسی رایان گستر فردا طراحی سایت اداری و شرکتی …

راهنمای خرید بانکه شیشه ای و جای حبوبات

راهنمای خرید بانکه شیشه ای و جای حبوبات

راهنمای خرید بانکه شیشه ای و جای حبوبات استفاده از بانکه و جای حبوبات به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای سازماندهی و ذخیره‌سازی مواد …

از یک شعار تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید

شعارهای تبلیغاتی توانایی ایجاد ذهنیت در دراز مدت را دارند. بنابراین اگر تبلیغی با کلمات کمتر و ساده تری پیام تبلیغ را به مخاطب منتقل کند، می توان موفقیت آمیز ارزیابی کرد. برخی از ابزارهای تبلیغاتی زمان کمی برای رساندن پیام خود به مخاطب می گذارند. چاپ بنر و چاپ بیلبورد از این نوع رسانه ها هستند و باید با دقت طراحی شوند زیرا نمی توانند بیش از چند کلمه استفاده کنند. در چنین تبلیغاتی، استفاده از بیش از ۱۰ کلمه می تواند تأثیر نامناسبی بر اثربخشی تبلیغ داشته باشد.شعار مناسب باعث کارآمدی اجاره بیلبورد شما می شود.

با طراحی بیلبورد خود خلاق باشید

رعایت موارد فوق تنها راه نیست، برای موفقیت بیلبورد خود برای برند خود، باید خلاق باشید! تکرار می کنم، خلاق باشید!

بیلبوردها مانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری بخشی از کمپین تبلیغاتی شما هستند و باید در نظر داشته باشید که خلاقیت اولین اصل طراحی تبلیغات است، چه در دنیای دیجیتال مارکتینگ و چه در تبلیغات محیطی. تکرار بیلبورد و عدم نوآوری یکی از بزرگترین آفات است. شما زمان کمی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود دارید، شرایط این ارتباط کاملاً کنترل نشده است و یک اشتباه می تواند برند شما را بدنام کند. به نظر می رسد تأثیر مثبتی دارد، بازدیدکنندگان بیشتری مشتری خواهند شد. برعکس آن نیز می تواند اتفاق بیفتد و برند شما بی اعتبار شود.

از تبلیغات تکراری و بی مزه استفاده نکنید، همانطور که می خواهید در کمپین خود برندی بالاتر از سایر برندها باشید، هنگام طراحی آنها باید فراتر از بیلبوردها بروید. با ظهور پلتفرم های مختلف، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هر روز در حال تغییر هستند و ساخت بیلبوردها نیز در حال تغییر است و طراحی های ساده برای مردم جذابیتی ندارد. بیلبوردهای تاثیرگذار و انقلابی را بررسی کنید و الهام بگیرید. استفاده از عناصر متحرک، جذب بازدیدکنندگان و مردم عادی و یا طراحی سه بعدی موفق ترین ایده هایی هستند که می توان از آنها برای طراحی بیلبوردهای مختلف استفاده کرد.

شما می توانید یک کمپین بازاریابی موفق با طرح های مختلف ایجاد کنید و پیام خود را به بهترین شکل ممکن منتقل کنید.

پیشنهاد می کنم این ۱۰ نکته را برای طراحی بیلبوردهای خلاقانه دنبال کنید:

متن را به حداقل برسانید

جلب توجه کنید، اما نه بیش از حد!

بیلبوردها برای آدرس و شماره تلفن نیستند!

از کلمات مرکب استفاده نکنید.

تعداد بیلبوردها را افزایش دهید.

سادگی رمز موفقیت است.

به اندازه علامت توجه کنید.

از طنز استفاده کنید.

از عناصر محیط استفاده کنید.

پست های خود را برجسته کنید!

اطلاعات اجاره بیلبورد تبلیغاتی

پیام‌های بیلبورد بسیار متنوع هستند و می‌توانند در ویدیو برای پخش تلویزیونی و صدا برای رادیو استفاده شوند. تبلیغات با بیلبوردها را می توان به طور ظریف منطقه ای کرد. برای مثال در خروجی یا ورودی یک شهر، تبلیغات رستوران ها، مکان های گردشگری و تفریحی در همه جا دیده می شود.

مردم نمی توانند اطلاعات زیادی جمع آوری کنند و این بیلبوردها بهترین کمک برای شناسایی جاذبه های گردشگری و استفاده از خدمات شهری هستند. در کمپین های بازاریابی، شناخت بازار هدف بسیار مهم است و تبلیغات دیجیتال می تواند کمک زیادی به این امر کند. بیلبوردها بر اساس محل نصب آنها برای ارائه هوشمندانه تر اطلاعات انتخاب می شوند، اما آنها ایجاد، انتقال اطلاعات عمومی و برقراری ارتباط می کنند، البته با مزایای محدود. همه انواع مخاطبان برای برندسازی عالی هستند.

می توانید با بیلبوردها بازی کنید، چندین بیلبورد اجاره کنید و مجموعه ای از پیام ها را از یک بیلبورد به بیلبورد دیگر منتقل کنید که می تواند تجلی فیزیکی داستان گویی در یک کمپین تبلیغاتی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت داستان سرایی، به مقاله ما در مورد داستان گویی در بازاریابی مراجعه کنید.

اطلاعات بصری را نادیده نگیرید! در تبلیغات محیطی، شانس دستیابی به مخاطب کم است. این بار بیشتر درباره پوسترها بود تا بیلبوردها و همه تبلیغات با فرمت بزرگ مانند چاپ بنر و چاپ فلکسو. بنابراین استفاده از فرم و تصویر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. البته قالب ها و تصاویری که توجه مخاطب را به خود جلب می کند، پیام تبلیغ را نیز به راحتی منتقل می کند. فرم ها می توانند ساده یا پیچیده باشند و از ترکیب چند فرم می توان در طراحی بیلبورد استفاده کرد. اطلاعات بصری می تواند هم مستقیم و هم مفهومی باشد. استفاده صحیح از فرم در طراحی بیلبورد و چاپ بنر نیاز به دانش بصری دارد چرا که هر فرم ویژگی های خاص خود را دارد و این ویژگی ها می تواند مفهومی را به مخاطب منتقل کند. با بررسی دقیق مخاطبان برای تبلیغات بیلبورد، آنها می توانند شکل و نوع تصاویر بصری مورد استفاده در بیلبورد را تعیین کنند.

قیمت اجاره بیلبوردها چگونه است؟

بیلبوردها با توجه به اندازه و موقعیت مکانی قیمت گذاری می شوند و معمولا به صورت ماهانه اجاره داده می شوند. بیلبوردهای بزرگتر کارایی بیشتری دارند و با توجه به سایزشان تاثیر طولانی تری خواهند داشت، اما قرار دادن بیلبوردها نیز مهم است. هدف از بیلبورد بزرگ وسط کویر لوت چیست؟ قیمت بیلبورد با توجه به ترافیک منطقه یعنی تعداد بازدید تعیین می شود. وقتی صحبت از کمپین های بازاریابی به میان می آید، همه می خواهند با بازدیدکنندگان و کاربران بیشتری ارتباط برقرار کنند و بازاریابان مناطقی را که بیشترین پتانسیل را دارند شناسایی می کنند.

از اینکه تا این مرحله در مقاله همراه ما بودید بسیار متشکریم، فراموش نکنید که برای سرمایه گذاری در بیلبوردها به پول و خلاقیت زیادی نیاز دارید! پس لطفا قبل از صرف وقت و هزینه یک استراتژی قوی و خلاقانه طراحی کنید؛ همچنین می توانید برای مشاوره یا سفارش طراحی بیلبورد از صفر تا صد و نمایش آن در نمایندگی ترمینال تبلیغات و با همکاری تجاری ترمینال بلیغات در زمینه تبلیغات محیطی، یک حساب کاربری باز کنید یا به شما سفارش دهید. .

 

آخرین بروز رسانی در : جمعه 25 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.