ارانته جدید اما قوی - پارسی زی
راهنمای خرید بهترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی

راهنمای خرید بهترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی

راهنمای خرید بهترین وسیله برای تهیه قهوه خانگی در دنیای امروزی که تنوع قهوه بسیار زیاد شده و به همین نسبت طرفداران بسیاری پیدا کرده …

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک برای هر کسب‌وکاری فروش حرف اول را می‌زند قطعاً شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار …

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟ مطمئنا هنگامی که در فصل بهار برای خرید کرم ضدآفتاب اقدام می­کنید، با …

ارانته جدید اما قوی

چکیده : بروکر ارانته یک بروکر فارکس تازه وارد است که در مدت کوتاهی توانسته تعداد زیادی از ایرانیان را به خود علاقه مند کند.

 

ارانته در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده و از سال ۲۰۲۱ به بازار مالی ایران ورود پیدا کرده‌است و با خدمات بروکری گستردۀ خود، توانست در زمان کوتاهی به پیشرفت عظیمی دست پیدا کند. در میان این رقابت‌های عظیم میان بروکرهای فارکس که دارای قدرت مالی بسیار بالا و سابقه‌های طولانی هستند، اینکه یک وب‌سایت تازه‌وارد بتواند جایگاه خاصی به‌دست آورد، بسیار سخت و غیرمنتظره است، بنابراین باید چنین وب‌سایتی دارای تیم حرفه‌ای و خدمات کم‌نظیری باشد تا بتواند نظرها را به خود جلب کند و در این رقابت سربلند بیرون بیاید. بروکر ارانته با پشتیبانی از زبان فارسی، در میان ایرانیان بسیار محبوب است و اغلب علاقه‌مندان به بازار ارز دیجیتال، از طریق این وب‌سایت، کارهای معاملاتی خود را انجام می‌دهند.

بررسی بروکر ارانته

این بروکر سابقۀ زیادی در بازار فارکس ندارد. اما به دلیل اعتباری که کسب کرده‌است و همچنین کیفیت بالایی که این وب‌سایت دارد، بیشتر از انتظار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در این رقابت سربلند شده‌است. همچنین دو رگولاتوری مهم از این بروکر حمایت کردند و به همین سبب ازلحاظ مسائل حاشیه‌ای و اعتباری، ضعف مهمی ندارند. از ویژگی‌های این وب‌سایت این است که می‌توان در آن، کریپتو کارنسی‌ها، سهام کمپانی‌های بزرگ جهان و جفت‌ارزها معامله کرد و سود خوبی را به‌دست آورد. این وب‌سایت بسیار روان است و تمامی اطلاعات موردنیاز کاربر در آن وجود دارد.

ارانته یک وب‌سایت کاربرپسند و محبوب در میان تمام مردم دنیاست. اما اصلی‌ترین دلیلی که توجه ایرانیان را به این وب‌سایت جلب کرده‌است، پشتیبانی این سیستم از زبان فارسی است. این قابلیت باعث شده‌است تا افراد درک بهتری از معاملات و دیگر اطلاعات موردنیاز خود داشته باشند. عدۀ زیادی تنها به دلیل پشتیبانی این بروکر از زبان فارسی، آن را بر دیگر بروکرها ترجیح می‌دهند.

اعتبار بروکر ارانته

این بروکر خدمات خود را تحت عنوان ۲ رگولاتوری به کاربران خود ارائه می‌دهند که این رگوله‌ها عبارت‌اند از: CYSEC و FSA.

  • رگولۀ FSA

مخصوص کاربران ایرانی است و خدمات ارانته را تایید و تنظیم می‌کند. همچنین امکان کار و فعالیت را در سطح جهانی برای کاربران ایرانی به‌وجود آورده‌است. درحالی که به دلیل تحریم‌ها، وب‌سایت‌های زیادی امکان استفادۀ کاربران ایرانی را محدود کرده‌است.

  • رگولۀ CYSEC

در مقابل، CYSEC قبرس یکی از معروف‌ترین رگوله‌ها به‌شمار می‌رود و مخصوص استفادۀ کاربران اروپایی است. علاوه‌بر این موضوع، بانک‌ها و موسساتی که دارای سپرده‌های مالی بسیار خوبی هستند، امنیت کارگزاری ارانته را تامین می‌کنند. این موسسات مالی، مسئول حفاظت از سودهای کاربران هستند و در بخش‌های جداگانه‌ای از آن‌ها نگهداری می‌کنند؛ بدین صورت جلوی ضرر تریدرها گرفته می‌شود. نهادهای بورس قبرس و کمسیون اوراق بهادار، مجوز CIF را به ارانته اهدا کرده‌است.

دارایی‌های قابل معامله در بروکر ارانته

هنگامی که در بروکر ارانته ثبت‌نام اولیه را انجام دادید و حساب شما افتتاح گردید، با لیست وسیعی از نمادهای معاملاتی و ابزارها مواجه می‌شوید که تقریباً این موارد نیاز هر تریدری را برطرف خواهد کرد. مهم‌ترین موارد این لیست وسیع شامل موارد زیر است:

  • سهام شرکت‌ها:

در ارانته می‌توانید سهام صدها شرکت بزرگ جهان از قبیل تسلا، اپل، آمازون، گوگل و… را معامله کنید و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

  • کالاها:

در این وب‌سایت، کالاهایی که ارزش معامله بالایی در این بازار دارند، ترید می‌شوند. این کالاها شامل قهوه، کاکائو، پنبه، کتان، مس و… می‌شوند.

  • ارز دیجیتال:

۴۸ جفت‌ارز موجود در بازارهای معاملاتی فارکس، در ارانته قابل معامله است. همچنین معروف‌ترین ارز دیجیتال یا همان بیت‌کوین در ارانته قابل معامله است. علاوه‌بر بیت‌کوین، اتریوم، ریپل، لایت‌کوین و دیگر ارزها را می‌توانید معامله کنید.

  • انرژی:

انرژی‌های طبیعی مهمی از قبیل نفت برنت، نفت وست تگزاس و گاز طبیعی در این بروکر ترید می‌شوند.

  • فلزات:

طلا، نقره، پلاتینیوم و پالادیوم ازجمله فلزاتی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را معامله کنید.

  • شاخص‌ها:

علاوه‌بر موارد ذکرشده، شاخص عمدۀ بورس‌های بزرگ دنیا نیز در این بروکر در دسترس شما قرار دارد که این شاخص بورس‌های بزرگ شامل شاخص بورس آلمان، انگلیس، استرالیا، ژاپن و… می‌شود.

انواع حساب در بروکر ارانته

ارانته از ۴ نوع حساب standard, tailor made, premium و VIP تشکیل شده‌ و در اختیار کاربران قرار داده شده‌است. اختلاف اصلی این حساب‌ها در حداقل میزان اسپرد و واریزی اولیه است. در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم تا مخاطبان و معامله‌گران بتوانند انتخاب دقیقی انجام دهند.

۱٫ حساب استاندارد:

در ابتدا باید بدانید که برای افتتاح این حساب، نیاز به ۵۰ دلار دارید. این حساب برای افراد تازه‌کاری که تجربه زیادی در این زمینه ندارند، بسیار کمک‌کننده است. این حساب برای انجام تریدها، هیچ کمیسیونی از معامله‌گر نمی‌گیرد.

۲٫ حساب premium:

برای افتتاح این حساب، نیازمند مبلغی حدود ۱۰۰۰ دلار هستید. لوریجی که برای این حساب ارانته در نظر گرفته شده‌است، به میزان ۱ به ۵۰۰ است. به‌علاوه اینکه این حساب مانند حساب استاندارد از معامله‌گران کمیسیونی دریافت نمی‌کنند. همچنین میزان اسپردها در پریمیوم کمتر از حساب استاندارد است.

۳٫ حساب VIP:

این نوع حساب با حداقل واریزی ۵۰۰۰ دلار برای شما فعال می‌شود، اما همان‌طور که از نام آن مشخص است، کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک حساب بسیار تخصصی و استثنایی تبدیل کرده‌است. علاوه‌بر آن میزان اسپرد پایینی در حساب وی‌ای‌پی در نظر گرفته شده‌است. معامله‌گرانی که می‌خواهند در این حساب ترید انجام دهند، باید برابر ۳ دلار به‌ازای هر لات کارمزد بدهند.

۴٫ حساب tailor made:

سرمایۀ لازم برای فعال‌شدن این حساب، ۱۵ هزار دلار است. به همین دلیل ممکن است افراد تازه‌کار از افتتاح این حساب خودداری کنند و به دنبال حساب‌های دیگری بروند. این حساب دارای قوی‌ترین کیفیت در میان بروکرهای مشابه بازار است. در مقایسه با حساب وی‌ای‌پی، میزان کمیسیون و تعداد اسپردها بسیار کمتر است و همین موضوع توانسته‌است توجۀ معامله‌گران باتجربه را جلب کند.

۵٫ شارژ حساب بروکر ارانته

ارانته روش‌های زیادی برای برداشت و واریز دارد که کاربران با این روش‌ها می‌توانند حساب‌های خود را شارژ کنند. انواع روش‌های واریز و برداشت در کارگزاری ارانته به شرح زیر است:

  • برداشت و واریز ریالی؛
  • واریز و برداشت از راه حوالۀ بانکی؛
  • برداشت یا پرداخت با تتر، بیت‌کوین و اتریوم؛
  • واریز و برداشت با پرفکت مانی.

برداشت و واریز ریالی در مقایسه با موارد دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است و می‌توان گفت پرکاربردترین روش پرداخت به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر آن از طریق صرافی‌های معتبر و تأییدشده نیز می‌توان اقدام به پرداخت کرد. این ویژگی‌ها سبب شده‌است تا کاربران ایرانی بدون هیچ نگرانی و با اطمینان بیشتری از طریق ارانته، به فعالیت‌های خود بپردازند. کارگزاری ارانته در مقایسه با سایر کارگذاری‌ها، میزان اسپرد کمتری را از کاربران خود دریافت می‌کنند. همین موضوع سبب شده‌است تا این بروکر تازه شناخته‌شده، به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند.

سخن پایانی

بروکر ارانته وب‌سایتی است که می‌توان گفت تازه به بازار رقابتی آمده‌است. اما در همین مدت، توانسته‌است با امکانات فراوان و کم‌نظیر، مخاطبان خود را از سراسر دنیا پیدا کند و به محبوبیت قابل‌توجهی برسد. همچنین این وب‌سایت به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، توجۀ ایرانیان زیادی را به خود جلب کرده‌است. این بروکر فارکس برخلاف دیگر بروکرها، در کشور ما تحریم نیست و همین موضوع سبب شده‌است تا ایرانیان با اطمینان خاطر از این وب‌سایت استفاده کنند. علاوه‌بر آن، این وب‌سایت دارای مزایا و ویژگی‌های فراوان جهانی است. به‌عنوان نمونه می‌توان به امکان خرید سهام شرکت‌های بزرگ و محبوب از قبیل تسلا و آمازون اشاره کرد، بنابراین می‌توانید بدون نگرانی به کارگزاری ارانته اطمینان کنید و از خدمات آن استفاده نمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 29 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.