راهنمای انتخاب کابینت - پارسی زی
انتخاب بهترین نرم افزار CRM

انتخاب بهترین نرم افزار CRM

روش تشخیص بهترین و کامل‌ترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است ؟ آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال …

معرفی 5 برند لاکچری عطر و ادکلن زنانه

معرفی 5 برند لاکچری عطر و ادکلن زنانه

شاید تجربه کرده باشید که در محیطی حضور داشته‌اید و با ورود فردی جدید، ناگهان متوجه تغییر فضا شده‌اید. این تغییر ناگهانی و تاثیرگذاری بر …

روش های تشخیص و رفع نشتی لوله

روش های تشخیص و رفع نشتی لوله

روش های تشخیص و رفع نشتی لوله نشتی لوله یکی از اتفاقات مرتبط با سیستم لوله کشی ساختمان است که ممکن است در هر ساختمانی …

چکیده : انتخاب کابینت با قیمت پایین و متریال خوب کار بسیار دشواری است. در این مقاله به معرفی انواع کابینت و معرفی شرکت تهران کابینت تولید کننده اصلی کابینت در ایران پرداختیم.

 

حتما شنیده اید که «آشپزخانه قلب خانه است». کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های حیاتی خانه است که ضربان قلب دارد. به عبارت دیگر، کابینت دلیل وجود آشپزخانه است و بدون آن بعید است که مکانی را بتوان آشپزخانه دانست. اینجاست که بحث در مورد اهمیت داشتن راهنمای انتخاب کابینت آشپزخانه بیش از پیش مطرح می شود. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله با بیان نکات مهم هنگام خرید کابینت راهنمای شما در انتخاب کابینت آشپزخانه باشیم.

تهران کابینت

فاکتورهای احیای قلبی خانگی؛ راهنمای انتخاب کابینت آشپزخانه

خب، همانطور که اشاره کردید، برای احیای قلب خانه به کابینت نیاز دارید. اما نه همه کابینت ها!

اما چه نوع کابینتی؟ کابینت ام دی اف بهتر است یا ممبران؟ چگونه بهترین کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟

با دانستن آنچه در زیر به شما خواهیم گفت، می توانید در پایان این مقاله به سؤال بالا پاسخ دهید.

منتخب تیم کابینت سازان تهران کابینت

یک تصمیم بد در زمینه انتخاب تیم کابینت ساز کافی است تا با چالش های جدی تا انتخاب و خرید کابینت مواجه شوید. بنابراین، در ابتدای راهنمای انتخاب کابینت، جدا از تمامی موارد فنی و غیر فنی، به شما توصیه می کنیم که حواس خود را جمع کنید؛ زیرا تا زمانی که تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت کابینت پشت سر نداشته باشید، انتخاب کابینت هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. زیرا پس از انتخاب کابینت به افرادی نیاز دارید که طرح و مدلی که انتخاب کرده اید را اجرا کنند. اینجاست که اهمیت توجه به مهارت تیم کابینت سازی بیشتر نمایان می شود .

با این حال، منکر این نیستیم که یافتن یک تیم حرفه ای از طراح و سازنده کابینت در میان انبوه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند دشوار است. برای راحتی شما در انتخاب، می توانیم تهران کابینت را به شما معرفی کنیم که بیش از ۱۲ سال است که در زمینه طراحی و ساخت کابینت فعال، با کیفیت و برجسته فعالیت می کند. وجود مهندسین و مدیران مجرب و متخصص در این تیم باعث شده تا مشتریان این مجموعه با خیال راحت انواع پروژه های طراحی و ساخت کابینت را به آنها بسپارند و در پایان به آنها افتخار کنند.

به متریال ورق کابینت دقت کنید

اولین چیزی که قبل از هر چیز باید به آن توجه کنید جنس و کیفیت ورق کابینت است. انواع ورق های کابینت در مواد و کیفیت های مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه، نوع مصرف و بودجه خود، کابینت مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب کنید.

ام دی اف، نئوپان (ملامین)، هایگلاس، تمام چوب، روکش چوب، پی وی سی، ممبران و غیره. برخی از انواع شناخته شده و پرکاربرد ورق فلزی کابینت هستند.

صرف نظر از سبک، انواع کابینت ها در یک دسته قرار می گیرند که در مقاله زیر با آن آشنا خواهید شد.

کابینت های گلاس

انتخاب سبک طراحی کابینت

پس از انتخاب نوع برگ، نوبت به انتخاب سبک می رسد، طراحی کابینت.

به طور کلی کابینت آشپزخانه در سه سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک طراحی شده است. اینکه کدام یک سبک بهتر است یا ایجاد جلوه های زیباتر در خانه شما تنها به سبک دکوراسیون داخلی منزل شما بستگی دارد که البته در این شرایط چه سلیقه شخصی حرف اول را می زند و افراد سعی می کنند در قدم اول سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرند. آنها کابینت آشپزخانه خود را بر این اساس انتخاب می کنند. به عنوان مثال، اگر طراحی داخلی خانه شما سبک سنتی دارد، کابینت کلاسیک ممکن است انتخاب خوبی برای شما باشد.

مقدار فضا را در نظر بگیرید

توجه به ظاهر و زیبایی آشپزخانه نباید باعث شود از مسائل فنی و جزئی تر در انتخاب کابینت غافل شوید.

یک قانون نانوشته می گوید لوازم آشپزخانه هرگز نمی میرند. بلکه از یک کابینت به کابینت دیگر منتقل می شوند و در طول زمان افزایش می یابند. بنابراین فضای کابینت موضوع مهمی است. شما باید کابینتی را انتخاب کنید که در آینده از نظر فضای کافی برای نگهداری وسایل آشپزخانه شما را به چالش نکشد.

بسته به اندازه آشپزخانه خود سعی کنید بهترین و بزرگ ترین سایز کابینت را انتخاب کنید و یا اگر با ظاهر بسیاری از درب های کابینت مشکل دارید می توانید کابینت هایی را انتخاب کنید که فضای داخلی بیشتری داشته باشند و دارای قفسه های بیشتری باشند.

انتخاب رنگ

در انتخاب کابینت، تنها سبک کابینت برای ایجاد هماهنگی بین آشپزخانه و دکوراسیون خانه کافی نیست؛ اما رنگی که برای کابینت خود انتخاب می کنید نیز نقش مهمی در برقراری این هماهنگی دارد. در این قسمت سلیقه افراد تاثیر زیادی در انتخاب رنگ کابینت دارد، به همین دلیل گاهی افراد ممکن است رنگ هایی را انتخاب کنند که اصلا مناسب دکوراسیون آشپزخانه نباشد و یا سبک انتخابی آنها با دکوراسیون در تضاد باشد؛ به همین دلیل ممکن است رنگ کابینت را انتخاب کنند. در این شرایط ابتدا سعی کنید با مشاوران و کارشناسانی که تجربه کافی در این زمینه دارند مشورت کنید تا با توجه به نکات و سبک آشپزخانه رنگ مناسب آشپزخانه شما را پیشنهاد دهند.

استفاده از رنگ های روشن به مرور زمان چشمان شما را خسته و خسته نشان می دهد. بنابراین، بهترین تن رنگ برای کابینت، رنگ های خاموش، تک رنگ یا مکمل هستند.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید، از رنگ های تیره خودداری کنید. زیرا آنها آشپزخانه شما را کوچکتر و خسته کننده تر می کنند. بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه های کوچک رنگ های روشن و رنگ های تیره برای آشپزخانه های بزرگ است.

همچنین اگر طیف رنگی غالب دکور و پس‌زمینه‌ی داخلی خانه‌تان روشن است، کابینت روشن و اگر تیره، تیره‌رنگ بهترین گزینه‌های شما برای انتخاب کابینت هستند.

متناسب با اندازه آشپزخانه

نکته بعدی که راهنمای انتخاب کابینت پیشنهاد می کند باید به آن توجه کنید اندازه آشپزخانه است. نوع و اندازه کابینت انتخابی شما باید با اندازه آشپزخانه هماهنگ باشد. در غیر این صورت، نمای کلی آشپزخانه نامتقارن خواهد بود.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید، کابینت هایی با طراحی کشیده که تا سقف امتداد دارند بهترین گزینه هستند. وقتی صحبت از سبک کابینت می شود، برای آشپزخانه های کوچک سبک مدرن انتخاب ایده آلی است که با سادگی خود در گسترش آشپزخانه شما موثر خواهد بود. همچنین در آشپزخانه های کوچک استفاده بهینه از فضای اضافی بهترین گزینه است. این به این دلیل است که تأثیر زیادی در نمای کلی آشپزخانه دارد و همچنین به این دلیل است که می توانید از فضاها نهایت استفاده را ببرید.

هماهنگی با نور آشپزخانه

این ممکن است در نگاه اول مهم به نظر نرسد. اما نورپردازی آشپزخانه نیز یکی از مواردی است که برای انتخاب یک کابینت ایده آل باید به آن توجه کنید. بدون اغراق می توان گفت که یک انتخاب استاندارد و صحیح در هنگام خرید کابینت با در نظر گرفتن این فاکتور می تواند در تنظیم نور آشپزخانه نیز موثر باشد; به عنوان مثال، اگر آشپزخانه ای با نور کم دارید، باید از رنگ های روشن و بازتابنده مانند کابینت های گلاس استفاده کنید تا فضای آشپزخانه بازتر احساس شود. می توانید از چراغ های مخفی در آشپزخانه استفاده کنید. نورهای مخفی به زیبایی کابینت ها کمک زیادی می کند و جلوه کابینت مورد نظر را چند برابر می کند .

قابلیت استفاده

کابینت مثل لباس نیست که بتوانید به راحتی آن را عوض کنید! به یاد داشته باشید که می خواهید از کابینت های خود برای مدت طولانی استفاده کنید. بنابراین، پس از تمام مواردی که تاکنون گفته شد، معیار اصلی برای انتخاب بهترین کابینت این است که با کدام سبک و مدل راحت تر هستید؟ مثلاً اگر نسبتاً کوتاه قد هستید، انتخاب کابینت های بلند و کشیده اصلاً کار منطقی و منصفانه ای نیست و شما را دچار مشکل می کند; بنابراین بهتر است از کابینت هایی به سبک کلاسیک استفاده کنید که کشیدگی کمتری دارند. علاوه بر این می توانید از کابینت های مخفی که فضای مفید زیادی در آشپزخانه دارند استفاده کنید. استفاده از این کابینت امکان مخفی کردن اجسام کوچک و جزئی را در کابینت فراهم می کند.

قیمت

بهترین خرید اندازه جیب شماست. می گویند تا می توانید خرج کنید; بنابراین توجه به قیمت و در نظر گرفتن بودجه یکی از مهم ترین مواردی است که در راهنمای انتخاب کابینت به شما هشدار می دهیم.

قبل از اینکه وارد بحث خرید و انتخاب کابینت شوید، بودجه خود را بسنجید و سعی کنید از همان ابتدا همه انتخاب های خود را در چارچوب بودجه خود انجام دهید. در این صورت هرگز در هنگام خرید کابینت با چالش کمبود هزینه و مشکلات مالی مواجه نخواهید شد. پس از تعیین بودجه خود با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا با توجه به بودجه شما و با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.

کابینت نئوکلاسیک

انواع مدل های کابینت آشپزخانه

از آنجایی که یکی از سخت ترین قسمت های خرید کابینت، انتخاب سبک و نوع کابینت است، در این قسمت از مقاله تصمیم داریم شما را با سبک ها و مدل های مختلف کابینت آشنا کنیم.

به طور کلی انواع کابینت ها بر اساس سه سبک کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند که انتخاب بین این سه سبک گاها برای جویندگان سخت است و نمی توانند به راحتی کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنند. دانستن سبک کابینت به نامزدها کمک می کند کابینه مورد نظر خود را سریعتر انتخاب کنند.

برای خواندن ادامه مطلب و توضیحان بیشتر در مورد انواع کابینت و خرید آن از تولید کننده اصلی کابینت در ایران می توانید به سایت تهران کابینت مراجعه فرمایید.

کابینت ام دی اف

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 29 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.