معرفی کامل جلاتو هاوس| آدرس، منو و شماره تماس. - پارسی زی
معرفی شرکت اشناب نماینده رسمی گیربکس کوپلینگ در ایران

معرفی شرکت اشناب نماینده رسمی گیربکس کوپلینگ در ایران

معرفی شرکت اشناب نماینده رسمی گیربکس کوپلینگ در ایران برای انتقال نیرو از موتور تولید کننده نیرو به قطعه، باید از کوپلینگ گیربکس استفاده کرد. …

معرفی انواع دستگاه فرز و کاربرد آن ها

معرفی انواع دستگاه فرز و کاربرد آن ها

معرفی دستگاه فرز دستگاه فرز از اهمیت بسیار بالایی در حوزه ساخت و ساز برخوردار می باشد. بی تردید همه اشخاصی که به نوعی شغلی …

بهترین نرم افزار مدارس

بهترین نرم افزار مدارس

بهترین نرم افزار مدارس سامانه مَدیار در سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ در طی سه سال پی در پی در رای گیری مردمی به عنوان بهترین …

معرفی کامل جلاتو هاوس| آدرس، منو و شماره تماس.

شعار جلاتو هاوس: ابرها را بخور.

جلاتو هاوس

هر کدام از ما، سبک و سلیقهی خاص خود را در زندگی داریم. شغل ما، تحصیلات، طرز پوشش و حتی خورد و خوراک ما وابسته به همین سلیقه است. گاهی حساسیت‌ها و بیماری‌های جسمی هم این سبک زندگی را محدود می‌کند. درنتیجه‌ی تمام محدودیت‌هایی که برای ما وجود دارد، تصور اینکه مکانی باشد که بدون داشتن دغدغه‌ی تفاوت‌هایی که بین ما و دیگران وجود دارد، بتوانیم در آنجا از لحظه لذت ببریم، بی شک خوشایند همه‌ی ماست.

جلاتو هاوس همان جایی است که می‌تواند به این تصور ما جان دهد. در واقع جلاتو هاوس، یک خانه است؛ خانه‎ای که این روزها به خوشمزگی معروف است. نوید دهنده‎ی طعمی خوش، که همراه با کلی خاطره‌ی دلنشین است.

داستان این خانه از کجا آغاز شد؟ در سال ۱۳۹۵ گروه هلدینگ دایاویژن تصمیم می‎گیرند تا جلاتو را به کشور وارد کنند. هدف آن‌ها، ارائه‌ی یک محصول استاندارد مطابق با کشور ایتالیا بود.

در ادامه اشاره‌ی کوچکی به گذشته‌ی بستنی‌ها و تفاوت جلاتو با بستنی خواهیم داشت. پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید و طعم خوش یک بستنی خاص را به خودتان هدیه دهید.

اولین بار چینی‌ها، بستنی را با شیر درست کردند.

تاریخچه ی کوتاهی از بستنی

در واقع اولین بستنی‌ها در ایتالیا، حدود ۲۰۰۰ هزار سال قبل از میلاد، ساخته شدند. اما قطعا بستنی‌های آن دوره، با بستنی‌هایی که ما امروز می خوریم، متفاوت بوده است. یخ، برف و کمی میوه، لذتی بودند که اجداد انسان‌های امروزی به عنوان بستنی می‌شناختند. بعدها مارکو پولو شیوه‌ی درست کردن بستنی با شیر را از چین به اروپا برد. این گونه بستنی به شکل امروزی در آمد و پیشرفت کرد.

در ایران هم بستنی‌ها، به مرور در میان خوراکی های مورد علاقه مردم قرار گرفت و بستنی خوردن تبدیل به لذت و تفریحی خانوادگی شد. بستنی از هر نوعی برای ما، نماد شادی و کودکی است.

جلاتو هاوس شهرک غرب، که تنها شعبه از خانه ی جلاتو است، به دنبال آرمان‌گرایی است. ما این آرمان‌گرایی را در رنگ بنفش لوگو و شعار “ابرها را بخور” می‌توانیم ببینیم.

رویای خوردن ابرها شاید رویای کودکی همه‌ی ما نباشد، اما رویای بعضی از ما بوده است. حالا این دیگر فقط یک رویا نیست و تبدیل به واقعیت شده است.

سازندگان جلاتو هاوس مدعی این موضوع هستند که با مواد اولیه‌ی مرغوب، میوه‌های طبیعی، تجربه، دانش و تخصصی که دارند، امروز این مجموعه را به جایگاهی رسانده‌اند که این شعار را به واقعیت خوشمزه‌ای تبدیل کرده است.

یکی از افتخارات جلاتو هاوس شهرک غرب، حذف کامل رنگ، اسانس و افزودنی‌های صنعتی از پروسه‌ی تولید بستنی‌های خود است.

تفاوت جلاتو با بستنی معمولی

شنیدید که می‌گویند: از روی ظاهر چیزی یا کسی آن را قضاوت نکن؟

اینجا می‌خواهیم مصداق بارزی از این حرف را نشانتان دهیم. اگر بار اول، بدون هیچ تحقیق و جستجویی در اینترنت، به جلاتو هاوس شهرک غرب بروید، شاید شما هم مثل ما فکر کنید، این جلاتو‌های خوش‌رنگ و خوشمزه ،همان بستنی‌های همیشگی هستند. اما این درست نیست. جلاتوها با بستنی‌ها تفاوت زیادی دارند.

مواد اولیه

بستنی‌ها و جلاتوها ، هر دو از خامه، شیر و شکر درست می‌شوند. اما در جلاتو از شیر بیشتر و خامه‌ی کمتری استفاده می‌شود. همین طور از زرده‌ی تخم مرغ که غالبا در بستنی‌های معمولی استفاده می‌شود، در جلاتو استفاده نمی‌کنند.

کره

در بستنی‌های معمولی، از چربی کره حدودا بین ۱۰ تا ۲۵ درصد استفاده می‌شود، اما در جلاتو، چربی استفاده شده بین ۴ تا ۹ درصد است. پس اگر نگران رژیم و میزان کالری بدن خود هستید ، جلاتوها گزینه‌ی سالم‎تری هستند. چربی کمتر در جلاتوها باعث می‌شود طعم‌های میوه بهتر خود را نشان دهند و بستنی خوشمزه‌تر باشد.

بافت و هوا

جلاتوها نسبت به بستنی‌های معمولی بافتی غلیظ‌تر و نرم‌تری دارند. کشدار و خامه‌ای هستند . غلیظ تر بودن بافت جلاتو به خاطر هوای کمتر میان بافت آن‌ها است.

دما

جلاتوها دیرتر آب می‌شوند. این موضوع به هوای کمتر میان بافت آن‌ها نسبت به بستنی های معمولی برمی‌گردد. جلاتوها نسبت به بستنی‌های معمولی می‌توانند دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه گرم‌تر را تحمل کرده و همچنان قابل خوردن باشند.

جلاتو هاوس، جلاتو های مخصوص برای افراد حساس به کازئین و لاکتوز دارد.

منو جلاتو هاوس

جلاتو هاوس شهرک غرب منو پُرباری دارد. تنوع در منو جلاتو هاوس ، باعث شده است تا مناسب همه‌ی ذائقه‌ها باشد. حتی اگر دچار بیماری‌های جسمی مثل دیابت، چربی و … هستید و یا حساسیت‌هایی از قبیل حساسیت به پروتئین شیر، کافئین و … دارید، باز هم می‌توانید در منو جلاتو هاوس جلاتو شهرک غرب، یک جلاتوی خوشمزه مناسب خودتان پیدا و نوش جان کنید.

در قسمت جلاتو هوس منو، محصولات دسته بندی شده‌اند:

  • جلاتو‌های ترکیبی : ترکیب چند مدل جلاتو، که کنار هم طعم خاص و جذابی ایجاد می‎کنند.
  • ماست بستنی : بستنی که به جای شیر و خامه، در ترکیب آن از ماست استفاده می‌کنند. به علت داشتن اسید لاکتیک در ماست، این بستنی کمی ترش‌تر از بستنی معمولی است.
  • سافت جلاتوها: بستنی‌های سافت، از بستنی‌های معمولی چربی کمتر و هوای بیشتری در بافت خود دارند، و همین باعث نرم‌تر و حجیم‌تر شدن بستنی می‌شود.
  • اسکوپ‎ها
  • نوشیدنی‎ها: در منو جلاتو هاوس نوشیدنی‎ها علاوه بر سرد و گرم بودن به صورت نوشیدنی‎های کافئین‎دار و بدون کافئین هم آماده می‎شوند.
  • آبمیوه‎های طبیعی و کیک‎ها هم در این منو برای دوستداران‎شان قرار داده شده است.

شما وگان (گیاهخوار) هستید؟

جلاتو هاوس شهرک غرب ، در منو خود برای شما ، محصولات ویژه‌ای اختصاص داده است . کافی است به لوکیشن جلاتو هاوس سری بزنید.

لوکیشن جلاتو هاوس

آدرس: جلاتو هاوس شهرک غرب: شهرک غرب ، بلوار دادمان غربی، خیابان فخار مقدم ،پلاک ۹

تلفن :۸۸۵۸۱۸۷۸۹ _ ۸۸۵۸۱۷۱۴

کلام آخر

طعم و مزه ی جلاتو، در جلاتو هاوس شهرک غرب، چیزی نیست که به راحتی بتوانید فراموشش کنید. پس اگر یک بار به آدرس و لوکیشن جلاتو هاوس سری بزنید و امتحانش کنید، حتما برای بار دوم و همین طور به دفعات متوالی، جلاتو هاوس شهرک غرب را برای لذت چشیدن جلاتو، انتخاب می‎کنید.

با این حال، اگر نتوانستید حضوری بروید و دلتنگ طعم خاص جلاتوهای جلاتو هاوس شهرک غرب شدید، می‌توانید با سفارش آنلاین آبمیوه و بستنی از اسنپ فود https://snappfood.ir/service/juice/city/Tehran/near?page=0&section=SERVICES&superTy.pe=8، جلاتو‌های خوشمزه‌ی منو جلاتو هاوس را به راحتی سفارش دهید و در خانه نوش جان کنید.

در ضمن اگر می‌خواهید با بستنی‌های بیشتری آشنا شوید مقاله معرفی معروف‌ترین آبمیوه و بستنی‎های تهران| ۱۰ بستنی خاص با آدرس را از دست ندهید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت : https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.