آموزش جامع تعمیر ماشین لباسشویی - پارسی زی
خیر افشین اسمعیل نوری ممقانی

خیر افشین اسمعیل نوری ممقانی

خیر افشین اسمعیل نوری ممقانی توانمندسازی نیازمندان راهی برای مبارزه با فقر و ایجاد شغل مناسب برای قشر فقیر و آسیب دیده است و ماهیت …

شعبده بازی چیست؟

شعبده بازی چیست؟

شعبده راز بزرگترین مجموعه فیلم و کتاب های آموزشی در ‌زمینه شعبده بازی ، منتالیزم (ذهن خوانی) و هیپنوتیزم با ترجمه و دوبله فارسی در ایران است که فعالیتش را از خرداد …

ارانته جدید اما قوی

ارانته جدید اما قوی

ارانته جدید اما قوی چکیده : بروکر ارانته یک بروکر فارکس تازه وارد است که در مدت کوتاهی توانسته تعداد زیادی از ایرانیان را به خود …

آموزش جامع تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ال جی یکی از لوازم خانگی بسیار پر کاربرد در هر خانه ای است. این وسیله به دلیل قدرت موتور فوق العاده، استفاده از تکنولوژی های جدید و تنوع و طرح های مختلف به یکی از محبوب ترین ماشین لباسشویی ها تبدیل شده است. این ماشین لباسشویی شستشوی سریع و با کیفیت را ارائه می دهد و در برخی مدل های جدید آن، دو نوع شستشوی مختلف به طور همزمان انجام می شود.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

ایندزیت، یکی از مارک های معروف ماشین لباسشویی است و از قضا در ایران نیز طرفدار دارد. حالا ممکن است این ماشین لباسشویی دچار اشکال شود و به تعمیر نیازمند باشد که در این صورت می توانید تعمیر آن را به کارکنان آن شرکت و یا تعمیراتی های سطح شهر بسپارید. اما از طرفی ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان ماشین لباسشویی را تعمیر کنید. اینجاست که نقش این مقاله پررنگ می شود و می توانید با نکات این مقاله دست به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت بزنید. بنابراین آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را دنبال کنید.

خب در گام اول ممکن است تنها مشکل ماشین لباسشویی شما هنگ کردن و ارور دادن باشد که در این صورت می توانید با انجام ریست، این مشکل را تا حد زیادی رفع کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اول از همه دستگاه را از برق جدا کنید.
  2. حالا دکمه خاموش و روشن ماشین را بزنید و فشار دهید.
  3. دستگیره ای در ماشین وجود دارد که برای تنظیم زمان است. آن را روی حالت صفر قرار بدهید.
  4. اکنون دستگاه را به برق بزنید و روشن کنید.
  5. زمانی که چشمک چراغ های نمایشگر را مشاهده کردید باید دوباره دستگاه را خاموش کنید.

حالا ریست ماشین لباسشویی شما با موفقیت انجام شده است و به احتمال زیاد مشکل ماشین شما حل شده است. اما ممکن است ایراد ماشین از جای دیگری باشد که بعضی از این موارد را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

عیب یابی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ال جی برای شستشوی سریع و کارآمد ساخته شده‌ است. با این حال، برای هر وسیله ای، گاهی مشکلاتی به وجود می آید. برای کمک به شما در رفع مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی، این راهنما گردآوری شده است.

واشرهای ال جی دارای عملکردهایی هستند که استفاده از آن ها آسان است، اما گاهی اوقات ممکن است باعث خطا شوند. به عنوان مثال، ممکن است یک کد خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی ظاهر شود. با این حال، درک نحوه عملکرد این کد های خطا می تواند به شما کمک کند تا هر مشکلی را که در طول چرخه لباسشویی با آن مواجه می شوید، به سرعت حل کنید.

خرابی پمپ یکی از مشکلات کشف شده در عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی ۷ کیلویی است . آیا ماشین لباسشویی ال جی شما آنطور که باید تخلیه نمی کند؟ اگر چنین است، ممکن است پمپ تخلیه ی آن دچار مشکل شده باشد. گاهی اوقات ممکن است اشیاء کوچک یا ذرات لباس در پمپ تخلیه گیر کند. برای اینکه متوجه شوید آیا پمپ مسدود شده یا خراب است، باید به آن دسترسی داشته باشید و آن را بررسی کنید. اگر چیز های زائدی را در داخل آن پیدا کردید، آنها را به طور کامل حذف کنید. اگر پمپ با سر و صدا کار می کند یا روشن نمی شود، باید قطعه ای از آن را تعویض کنید.

عیب بعدی در ماشین لباسشویی ایندزیت که ممکن است پیش بیاید، صدا و لرزش زیاد است. دلیل این ایراد را می توان در بلبرینگ های زیر دیگ ماشین جست و جو کرد. اگر این بلبرینگ ها خراب باشند، دیگ به دیواره ها برخورد می کند و صدای زیادی ایجاد می کند. با تعویض این قطعات مشکل حل خواهد شد.

مورد بعدی عدم تخلیه آب در دستگاه است. متخصصان دو بخش از دستگاه را برای این مشکل بررسی می کنند. بخش اول شیلنگ ها و دیگری پمپ تخلیه است. از طرفی ممکن است شیلنگ ها توسط اشیای خارجی مسدود شده باشند و یا از سویی پمپ سوخته باشد. بدیهی است که در مورد اول باید راه شیلنگ را باز کنید و در مورد دوم پمپ را تعویض کنید.

برق دادن بدنه نیز یکی از موارد مهم و خطرناک است و باید هرچه سریع تر آن را عیب یابی کرده و تعمیر را انجام داد. اگر متوجه شدید که دستگاه لباسشویی شما برق می دهد می توانید سه مورد را بررسی کنید. اول این که آیا ماشین شما آبریزی دارد؟ دوم این که موتور سالم است و یا سوخته؟ و سوم این که در سیستم سیم کشی مشکلی ایجاد شده است یا نه؟ البته پیشنهاد ما این است که این ایراد را جدی بگیرید و اگر آماتور هستید به سراغ تعمیر آن نروید.

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.