معرفی 10 هیروی برتر بازی موبایل لجندز - پارسی زی
۷ نکته در هنگام خرید لباس زیر که باید به آن توجه کرد

۷ نکته در هنگام خرید لباس زیر که باید به آن توجه کرد

۷ نکته در هنگام خرید لباس زیر که باید به آن توجه کرد لباس زیر دارای انواع و اقسام مختلفی بوده و هر شخص با …

ظروف پذیرایی پرکاربرد

ظروف پذیرایی پرکاربرد

ظروف پذیرایی پرکاربرد استفاده از ظروف مسی برای نوشیدن آب و انواع نوشیدنی، میل کردن غذا و نگهداری از مواد غذایی می تواند بسیار مفید …

اهمیت جذابیت بصری در طراحی وب سایت ها در تبریز

اهمیت جذابیت بصری در طراحی وب سایت ها در تبریز

اهمیت جذابیت بصری در طراحی وب سایت ها در تبریز طراحی وب عالی در یک دهه گذشته به یک مفهوم اساسی و محبوب تبدیل شده …

چکیده : انتخاب هیرو یکی از مهم‌ترین بخش‌های موبایل لجندز محسوب می‌شود که در بازی تاثیر مهمی دارد. به همین دلیل در این مطلب هیروهای برتر موبایل لجندز را معرفی کرده و توانایی‌های آن‌ها را بررسی می کنیم.

 

بازی موبایل لجندز چند سالی است که وارد مارکت بازی‌های موبایل شده و تا به امروز گیمرهای زیادی را از هر سن و سال و سلیقه به خود جذب کرده است. گرافیک جذاب و هیروهایی که با الهام از کاراکترهای انیمه‌ای طراحی شده‌اند، در کنار گیم‌پلی سریع و فضای افسانه‌ای کاربران را حسابی مجذوب این بازی کرده‌اند. انتخاب هیرو یا قهرمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های موبایل لجندز محسوب می‌شود که در سبک مبارزه و نقش شما در بازی تاثیر مهمی دارد. به همین دلیل در این مطلب هیروهای برتر موبایل لجندز را به شما معرفی کرده و توانایی‌های آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

آشنایی با بازی موبایل لجندز

موبایل لجندز (Mobile Legends) یک بازی در سبک موبا (MOBA) یا نبردهای چند نفره آنلاین است. مبارزات این بازی در دو تیم پنج نفره صورت می‌گیرند. موبایل لجندز در سال ۲۰۱۶ توسط کمپانی مون‌تون (Moonton) منتشر شد. هدف اصلی این بازی نابود کردن قلعه انمی یا تیم مقابل است.

کاراکترهای موبایل لجندز با عنوان هیرو (Hero) شناخته می‌شوند و هرکدام در کلاس مشخصی قرار گرفته و دارای توانایی‌ها و مهارت‌های خاصی هستند. تمام کاراکترهای این بازی ازجمله هیروهای برتر موبایل لجندز که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، با الماس که پول رایج بازی است قابل خریداری هستند.

جم موبایل لجندز

با شرکت در فعالیت های مختلف بازی شما جم موبایل لجندز بدست می آورید که در واقع پول راج در این بازی محسوب می شود. شما از این جم یا الماس ها می توانید در خرید آیتم های مختلف استفاده کنید. شما می‌توانید با بکار بردن از بتل پوینت و تیکت هم قهرمان‌های بازی را خریداری کنید. اما آنلاک کردن تعدادی از این ها نیازمند داشتن تعداد بسیاری جم موبایل لجند می باشد؛ پولی که خیلی دشواربه دست می‌آید. شما می‌توانید از جم های بازی به عنوان تیکت برای خرید کاراکتر‌ها استفاده نمایید.

 

شخصیت های برتر موبایل لجندز

در این بازی چندین نقش برای هیروها در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید هرکدام از این نقش‌ها را برای مبارزه خود انتخاب کنید. تانک (Tank)، قاتل (Assassin)، مارکسمن یا تیرانداز (Marksman)، مبارز (Fighter)، جادوگر (Mage) و پشتیبان (Support) کلاس‌هایی هستند که کاراکترهای موبایل لجندز باتوجه به مهارت‌هایشان در آن‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه هیروهای برتر موبایل لجندز را که هرکدام به یکی از این کلاس‌ها تعلق دارند، معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ناتالیا (Natalia)

اولین کاراکتر که از میان هیروهای برتر موبایل لجندز بررسی می‌کنیم، ناتالیا نام دارد. او یک شکارچی با مهارت تعقیب بالا است و تا زمان مناسب حمله در بوته‌ها پنهان می‌شود. به این ترتیب وظیفه نقش قاتل یا اساسین را به خوبی انجام می‌دهد. ناتالیا به‌سادگی می‌تواند هیروهای ضعیف‌تر را شکار کند. همچنین می‌تواند با قابلیت تحمل دمیج یا (DPS) بالای خود و مهارت بسیار خوبی که در پنهان شدن دارد، حملات مخفیانه را به‌خوبی رو انمی‌ها اجرا کند.

البته کسب مهارت‌های ناتالیا و ارتقا آن‌ها به دلیل کنترل‌های این کاراکتر کار آسانی نیست. اما زمانی‌که روش بازی با او را یاد بگیرید، قطعا یکی از شخصیت‌ های برتر موبایل لجندز به شمار می‌رود که می‌تواند میدان نبرد را به تسخیر خود درآورد.

 

گروک (Grock)

گروک یکی از هیروهای برتر موبایل لجندز است که در کلاس تانک‌ها قرار می‌گیرد. گروک دارای (HP) بالایی است و به‌راحتی می‌تواند تعداد زیادی از هیروها را به طور همزمان کنترل و هدایت کند. این ویژگی به همراه ابعاد بزرگ و قدرت دفاعی بالایی که گروک دارد، به این هیرو کمک می‌کند یک دیوار بین تیم خودی و تیم دشمن ایجاد کرده و ضعیف‌ترها را مشخص و جدا کند.

البته گروک باوجود اینکه در کلاس تانک قرار می‌گیرد، حین دریافت دمیج‌ها هم دارای قدرت تهاجمی بالایی است. در کل می‌توان گفت گروک یکی از شخصیت های برتر موبایل لجندز است که برای داشتن قدرت دفاعی بالا و حملات سنگین به تیم انمی و در نتیجه ارتقا سطح بازی بسیار ایده‌آل به‌شمار می‌رود.

آلدوس (Aldous)

آلدوس یکی از شخصیت های برتر موبایل لجندز در کلاس فایتر یا مبارز است. این هیرو به کمک توانایی (Ultimate) خود مهارت بالایی در هل دادن انمی‌ها دارد. آلدوس قادر است انمی‌هایی با HP کامل را با یک حرکت نابود کند. یکی از قابلیت‌های آلدوس پیدا کردن لوکیشن دقیق هیروهای تیم دشمن است.

آلدوس با انجام این کار و ترکیب توانایی‌های اول و سومش می‌تواند روی هیروهای انمی لاک کرده و با یک حرکت آن‌ها را حذف کند. کسب مهارت‌های آلدوس و ارتقا سطح بازی با این هیرو نیز کمی مشکل است. اما اگر بتوانید از او به درستی استفاده کنید، می‌توانید یکی از برترین هیروهای موبایل لجندز را در اختیار داشته و بازی را به نفع خود تغییر دهید.

 

زیلونگ (Zilong)

زیلونگ یک مبارز و قاتل با قابلیت حرکت سریع و دمیج بسیار بالا است. این کاراکتر یکی از اولین هیروهایی است که در ابتدای بازی به‌عنوان کاراکتر رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. حملات زیلونگ به شدت قدرتمند هستند و از بین بردن تانک‌ها برای او تفاوت چندانی با از بین بردن هیروهای ضعیف ندارد.

اگر این هیرو را انتخاب کنید، به‌راحتی می‌توانید مهارت کافی برای بازی کردن با او به‌دست آورده و سطح خود را در بازی به‌سرعت ارتقا دهید. تمام این ویژگی‌ها زیلونگ را به یکی از شخصیت‌ های برتر موبایل لجندز تبدیل کرده که حتی بازیکنان مبتدی هم می‌توانند یک بازی پر برد را با او تجربه کنند.

گوشن (Gusion)

گوشن نیز در لیست هیروهای برتر موبایل لجندز قرار می‌گیرد. این هیرو در کلاس قاتل حضور دارد و توانایی حرکت سریع و دمیج بسیار بالایی دارد. گوشن به‌راحتی می‌تواند انمی‌ها را با ترکیب مهارت‌هایش نابود کند. نکته جالب در مورد مهارت‌های گوشن این است که مهارت التیمت او مهارت‌های دیگر او را به طور خودکار شارژ می‌کند؛ کاری که می‌تواند به سرعت منجر به نابودی و حذف انمی‌ها شود.

جانسون (Johnson)

توانایی حرکت و HP بالای جانسون، تنها دلایل قرار گرفتن این هیروی کلاس تانک در لیست هیروهای برتر موبایل لجندز نیستند. ممکن است در ابتدا تصور کنید جانسون به دلیل اینکه در کلاس تانک قرار می‌گیرد کاراکتر جذابی برای بازی نباشد. اما بازی با جانسون همیشه جالب است زیرا حرکت التیمت او تبدیل شدن به یک ماشین و سوار کردن یکی دیگر از اعضای تیم است.

به‌علاوه، توانایی‌های جانسون ترکیبی از توانایی‌های تانک و دیگر هیروها است که از میان آن‌ها می‌توانیم به اودت (Odette) یکی از هیروهای کلاس جادوگر اشاره کنیم. زمانی‌که ماشین جانسون به یک هیرو یا دیوار برخورد می‌کند، منفجر می‌شود و هیروهای دیگر را بیهوش می‌کند. همچنین قادر است سرعت حرکت آن‌ها را تا شعاع خاصی کاهش دهد.

هانزو (Hanzo)

هانزو از هیروهای برتر موبایل لجندز است که دارای قدرت دمیج بالا اما HP پایینی است. هانزو در کلاس قاتل قرار دارد و یک جانگلر نیز محسوب می‌شود. او قادر است از مسیر جنگل هیولاها را کشته و باف (Buff) به دست بیاورد. یکی از توانایی‌های هانزو قابلیت تبدیل شدن به دیمن (Demon) یا اهریمن به کمک حرکت التیمت خود است. این حرکت به او کمک می‌کند هر ساختاری را به‌راحتی تخریب کند.

حرکت التیمت هانزو به کمک خون اهریمن (Demon Blood) فعال می‌شود که این هیرو آن را با کشتن هیولاها و وارد کردن دمیج به تیم حریف به دست می‌آورد. البته بدن اصلی هانزو زمانی‌که به شکل اهریمن است به شدت آسیب‌پذیر می‌شود که می‌تواند مشکلات متعددی هنگام بازی به وجود بیاورد. کسب مهارت و ارتقا سطح بازی با هانوز کمی مشکل است اما زمانی‌که مهارت کافی برای بازی با این هیرو کسب کنید، می‌توانید سطح دیگری از بازی را تجربه کنید.

گرنجر (Granger)

از میان هیروهای برتر موبایل لجندز می‌توان به گرنجر به‌عنوان یکی از مرگبارترین آن‌ها اشاره کرد. این هیرو در کلاس مارکسمن یا تیرانداز قرار دارد. گرنجر دارای قدرت دمیج و سرعت بسیار بالا بوده و مانند هانزو یک جانگلر به‌شمار می‌رود. اولین مهارت گرنجر بسیار قدرتمند است و اگر به درستی از آن استفاده شود، خود به تنهایی می‌تواند هیروهای تیم دشمن را از بین ببرد.

الوکارد (Alucard)

الوکارد یکی از قوی‌ترین هیروهای موبایل لجندز است که در کلاس اساسین یا قاتل قرار می‌گیرد. علت اینکه می‌توانیم الوکارد را در گروه هیروهای برتر موبایل لجندز قرار دهیم، قابلیت دمیج و لایف استیل (Life Steal) بسیار بالا است. الوکارد مانند هانزو و گرنجر یک جانگلر است و اگر به درستی از مهارت‌های او استفاده کنید، یک هیروی فوق‌العاده به‌شمار می‌رود.

قابلیت لایف استیل الوکارد در تمام مراحل بازی به قدری بالا است که به او اجازه می‌دهد به‌راحتی انمی را دنبال کرده و شکست دهد. اگر قابلیت وارد کردن دمیج این هیرو را در کنار قابلیت لایف استیل او قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم که برای هدایت و پیروزی در مبارزات موبایل لجندز یک مهره کلیدی به‌شمار می‌رود.

سان (Sun)

سان در کلاس فایتر یا مبارز قرار می‌گیرد و از (Stat) یا آمار متعادل و خوبی برخوردار است. البته این آمار آن چیزی نیست که سان را در گروه هیروهای برتر موبایل لجندز قرار می‌دهد، بلکه توانایی‌ها و مهارت‌ها او است که این هیرو را به این جایگاه می‌رساند. سان قادر است در طول بازی همزادهای خود را که ۷۰ درصد ویژگی‌های او را به همراه دارد بسازد.

ساخت چند همزاد و ورود او به مبارزه باعث سردرگمی تیم انمی می‌شود و آن‌ها قادر به تشخیص هیرو واقعی نخواهند بود. به‌علاوه، همزادهای سان زمانی‌که آسیب می‌بیند او را هیل می‌کنند. سان مهارت بالایی در حذف چند انمی به طور همزمان و نابود کردن لرد یا ترتل (Turtle) دارد.

کلام پایانی

انتخاب هیروهای برتر موبایل لجندز از میان بیش از ۱۱۰ کاراکتر این بازی کار نسبتا سختی است. اما می‌توان با بررسی مهارت‌ها و ویژگی‌های هرکدام، هیروهایی که می‌توانند شانس پیروزی شما در بازی را افزایش دهند معرفی کرد. ما تلاش کردیم ۱۰ هیروی برتر بازی موبایل لجندز را که توانایی‌های قابل توجهی دارند را به شما معرفی کنیم تا حتی اگر مبتدی هستید، بتوانید در این بازی بیشتر به برد و از بین بردن انمی امیدوار باشید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 9 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.