تجهیزات ارتینگ در تهران - پارسی زی
شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟

شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟

شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟ سفر به جزیره کیش در کنار لذت بازدید از جاذبه‌های تاریخی و همه خوش‌گذرانی‌‌هایش در سواحل چشم‌نواز خلیج …

نکاتی که باید درباره دستگاه کمک تنفسی بای پپ بدانید

نکاتی که باید درباره دستگاه کمک تنفسی بای پپ بدانید

نکاتی که باید درباره دستگاه کمک تنفسی بای پپ بدانید مشکلات تنفسی می تواند بر کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد و حتی در بعضی موارد …

تولیدی مانتو فرم اداری جلال

تولیدی مانتو فرم اداری جلال

تولیدی مانتو فرم اداری جلال تولیدی مانتو پروسه زمان‌بر و سختی جهت طراحی و دوخت مانتو را طی می‌کند. به طوری‌که بتواند مانتو مناسب، زیبا …

تجهیزات چاه ارت

سیستم ارت یک سیستم افزایش ایمنی تجهیزات و موجودات زنده می‌باشد. این سیستم می‌تواند در سطح بزرگ توسط برقگیر و لوازم  مورد نیاز چاه ارت انجام شود. تجهیزاتی که برای محافظت از آنها از ارتینگ استفاده می‌شود را به سه دسته می‌توان تقسیم کرد :

تجهیزات الکتریکی شامل دستگاه های الکتریکی و تابلوهای برق . تمامی وسایل فلزی که به نوعی به این تجهیزات به طور مستقیم و یا غیر مستقیم متصل می‌باشند. در این دسته تجهیزات در اثر برخورد سیم یا هرگونه هادی به بدنه تجهیزات، آنها برق دار می‌شوند و جان موجودات زنده در اثر تماس به خطر می‌افتد.

تجهیزات و وسایل فلزی که در اثر برخورد صاعقه برق دار می‌شوند. این دسته تجهیزات پس از اصابت صاعقه برق دار شده و جان موجودات زنده ای که با آن برخورد دارد به خطر می‌افتد. تجهیزات الکتریکی که در اثر برخورذ صاعقه باعث افزایش ولتاژ در آنها می‌شود. این دسته تجهیزات مهمولا با تغییرات ناگهانی ولتاژ بالای حاصل از برخورد صاعقه تخریب می‌شوند.

در ادامه به بررسی انواع تجهیزات ارت می پردازیم و بهترین فروشگاه برای خرید انواع تجهیزات ارت را معرفی می کنیم…

تجهیزات ارت

لوازم چاه ارت

  • سیم مسی
  • در یچه ارت
  • صفحه مسی
  • راند وایر
  • تسمه استنلس استیل
  • میله ارت
  • پودر جوش
  • ارت پلیت
  • سیم ارت
  • کلمپ ارت
  • تابلو ارت
  • مواد کاهنده

    تجهیزات سیستم زمین

    تجهیزات چاه ارت در جهان سالیان زیادی است که برای محافظت انسانها از برق گرفتگی هنگام دست زدن به دستگاه برقی سه فاز یا استفاده از آسانسور استفاده میشود . همچنین سیستم ارتینگ در وسایل خانگی مانند ماشین لباسشویی برای جلوگیری از برق گرفتگی مورد استفاده قرار میگیرد .

    تجهیزات چاه ارت شامل صفحه ارت مسی باهنر سایز ۵۰*۵۰ و سیم ارت مسی و جوش کدولد برای اتصال سیم ارت به صفحه مسی می باشد . و همچنین بنتونیت سوپر اکتیو کاهنده یا مواد کاهنده مقاومت زمین است. که برای جذب رطوبت در اطراف هادی یا الکترود زمین مورد استفاده قرار میگیرد . و همچنین برای اطلاع از قیمت لوازم چاه ارت میتوانید به این سایت ارت صنعت که مرکز فروش تجهیزات ارت می باشد مراجعه کنید و از قیمت روز تجهیزات چاه ارت به طور کامل مطلع بشوید.

    مواد کاهنده مقاومت زمین

    کاهش مقدار امپدانس سیستم زمین جهت محدود نمودن سطح ولتاژ الکترود زمین در زمان تخلیه جریانهای خطا و عملکرد به موقع عناصر حفاظتی در این راستا به منظور کاهش مقدار امپدانس سیستم زمین تا حد امکان، لازم است در کنار انتخاب نوع جنس و ابعاد مناسب برای الکترود زمین، اقداماتی نیز در جهت اصلاح بهبود شرایط خاک منطقه انجام گیرد. این عمل با افزودن مواد کاهنده مقاومت خاک در اطراف الکترود زمین انجام میگیرد.

    مواد کاهنده ارت چیست؟

    به زبان ساده، مواد کاهنده مقاومت زمین را هدف قرار می دهند.در مناطقی با مقاومت زیاد خاک، دستیابی به مقدار کم مقاومت که در آن نقطه سیستم اتصال به زمین بتواند موثر باشد، بسیار دشوار است (به عنوان مثال وقایع برخورد صاعقه یا گسل). مواد کاهنده برای کاهش مقاومت زمین در اطراف الکترود زمین دفن می شوند تا اندازه موثر مقدار الکترود زمین را افزایش دهند و در نتیجه مقاومت زمین کم شود. افزایش ناحیه تماس با الکترود زمین برای کاهش مقاومت زمین در خاک موثر است.

    قیمت اجرای ارت

    تجهیزات ارتینگ امروزه یک زیرشاخه مستقل و ویژه از صنعت برق هستند. استفاده از این تجهیزات در سیستم هایی که ذکر شد واجب است و باعث افزایش ایمنی تجهیزات و انسان ها می شود. قیمت تجهیزات ارتینگ و اجرای این سیستم ها در ساختمان های مختلف متفاوت می باشند.

    با توجه به تجهیزاتی که در پیاده سازی سیستم ارتینگ به کار می رود قیمت آن ها متغیر است. همچنین شرایط تجهیزات و ساختمان هایی که به این سیستم ها نیاز دارند در قیمت آن ها بسیار تاثیر گذار است. جهت کسب اطلاع از قیمت تجهیزات سیستم ارتینگ، با ما تماس بگیرید.

    خرید تجهیزات چاه ارت

    به گزارش پارسی زی با بررسی های انجام شده، ارت صنعت بهترین فروشگاه تولید کننده انواع تجهیزات ارت می باشد که دارای باکیفیت ترین محصولات ارتینگ است. برای خرید میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری به ارت صنعت مراجعه نمایید. یا با مشاورین آن تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۶۵۸۱۰۰۴ و ۰۲۱.۳۳۹۳۰۱۲۰

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 24 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.