تایم پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان - پارسی زی
کدام هتل‌ها در شیراز اقامت بهتری ارائه می‌دهند؟

کدام هتل‌ها در شیراز اقامت بهتری ارائه می‌دهند؟

کدام هتل‌ها در شیراز اقامت بهتری ارائه می‌دهند؟ شهر شیراز یکی از شهرهای مشهور و توریستی در کشور به شمار می‌رود و در طول سال …

یک روتین مراقبت از پوست صبح و عصر

یک روتین مراقبت از پوست صبح و عصر

داشتن یک روتین مراقبت از پوست فقط برای تمیز کردن صورت نیست، بلکه در مورد آبرسانی به پوست، مراقبت از هر گونه نگرانی پوستی و …

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

آموزش تعمیرات موبایل رایگان

آموزش رایگان تعمیرات موبایل یکی از ویژگی های قابل توجه و استثنایی دوره آموزش موبایل آموزشگاه مهیا موبایل که به جرات میتوان گفت که در هیچ آموزشگاه و …

تایم پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان

فکر می‌کنید چند وقت یک‌بار باید بدون اینکه وابسته به نظر بیایید در رسانه‌های اجتماعی پست بگذارید؟ اگر به‌تازگی استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را شروع کرده‌اید، داشتن یک خط پایه مهم است. هر شبکه اجتماعی متفاوت است، بنابراین دانستن اینکه از چه زمانی شروع به ارسال پست کنید، ارزش دارد. از آنجا، می‌توانید زمان‌های بهتری را که مناسب مشتریانتان است محدود کنید. می‌توانید از شخصیت‌های خریدار، جمعیت‌شناسی پلتفرم، نظرسنجی‌ها و حتی رقابت خود برای تعیین اینکه مشتریان شما کدام سایت‌های رسانه اجتماعی را ترجیح می‌دهند استفاده کنید. به نظر شما زمان بهینه پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان چه موقعی است؟

D:\elmira\رپورتاژ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\New folder\1.jpg

زمان پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان

اینترنت ۲۴/۷ باز است و همه شبکه‌های اجتماعی (معروف به شبکه‌های اجتماعی ) الگوریتم‌های خاص خود را با اولویت‌های خاص خود دارند. اگر به‌تازگی با یک استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شروع کرده‌اید، این می‌تواند بسیار ترسناک باشد، اما لازم نیست که اینطور باشد. می‌توانید با یک خط پایه شروع کنید و با کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان، محتوایی را برای مشتریان تنظیم کنید.

پیدا کردن یک خط پایه برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان

یادگیری زمان مناسب برای ارسال پست در قیدهای خبری شما می‌تواند سخت‌ترین بخش توسعه استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی باشد. پیدا کردن زمان پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان به شما کمک می‌کند استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود را اصلاح کنید و آن را با سلیقه مشتریان خود تنظیم کنید.

۱۰:۰۰ صبح (PST) در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه بهترین زمان برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی است. بااین‌حال، بسته به اینکه مشتریان شما از کدام پلتفرم‌ها بیشتر استفاده می‌کنند، می‌توانید جزئیات بیشتری دریافت کنید.

D:\elmira\رپورتاژ\رپورتاژ طب\منتشر نشده\New folder\2.jpg

هنگام ایجاد استراتژی پست، این زمان‌ها را هدف قرار دهید:

  • اینستاگرام – چهارشنبه‌ها ساعت ۱۱:۰۰ صبح
  • توییتر – دوشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت ۸:۰۰ صبح
  • لینکدین – سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۹:۰۰ صبح

به یاد داشته باشید که این زمان‌ها برای شروع است. با افزایش حضور شما، می‌توانید ردیابی کنید که کدام زمان‌ها و روزهای هفته بیشترین تعامل را دارند. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید و نرخ تعامل خود را افزایش دهید.

پیمایش در چشم‌انداز رسانه‌های اجتماعی

این احتمال وجود دارد که شما نمی‌دانستید که جغرافیا چقدر در بازاریابی کسب‌وکار مراقبت‌های بهداشتی شما اهمیت دارد. کافی است سر هر بازاریاب شبکه‌های اجتماعی را بر محور خود بچرخانید. خوشبختانه، لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید.

یافتن مخاطب هدف رسانه‌های اجتماعی

شما باید بفهمید که مشتریان شما از چه پلتفرم‌هایی استفاده می‌کنند تا به‌طور مؤثر زمان و تلاش خود را متمرکز کنید. به‌هرحال، اگر مشتریان فعلی و آینده شما همگی در توییتر هستند، پست کردن در اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟ خوشبختانه، شما می‌توانید باکمی تخیل و کمی تحقیق، مخاطبان رسانه‌های اجتماعی خود را پیدا کنید.

Personas ایجاد کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه بفهمید مشتریان شما کجا هستند، ایجاد شخصیت‌های خریدار است. شخصیت خریدار نمایشی خیالی از مشتری ایدئال شماست. اما “خیالی” به معنای “ساخته” نیست. این شخصیت‌ها بر اساس داده‌های واقعی است که شما از مشتریان خود جمع‌آوری کرده‌اید، همراه با برخی حدس‌های آموزش‌دیده در مورد اینکه چه کسانی هستند.

اطلاعات جمعیتی پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را بیاموزید

شخصیت‌های خریدار می‌توانند به شما کمک کنند تا بدانید از کدام پلتفرم‌های رسانه اجتماعی استفاده کنید. با دانستن سوابق، انگیزه‌ها و ارزش‌های شخصیت‌های خود، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آن‌ها جذاب باشد و آن‌ها را در قیف فروش قرار دهد.

دانستن اینکه کدام جمعیت‌شناسی کدام پلتفرم‌های اجتماعی را ترجیح می‌دهند می‌تواند به شما کمک کند در زمان صرفه‌جویی کنید و انرژی خود را در جایی که بیشتر موردنیاز است متمرکز کنید. صرف دانستن چند شاخص جمعیتی مهم می‌تواند به شما کمک کند تلاش‌های خود را متمرکز کنید و تایم بهینه پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پزشکان را پیدا کنید.

ببینید رقبای شما در کجا بیشتر فعال هستند

وقتی شک دارید، به آنچه رقبای شما انجام می‌دهند نگاه کنید. هستند آن‌ها:

در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص؟

از لحن خاصی استفاده می‌کنید؟

از هشتگ های خاصی استفاده می‌کنید؟

تعاملات زیادی دارید؟

اگر چنین است، از آن‌ها به عنوان الهام‌بخش برای تقویت تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

نظرسنجی‌های مشتریان را ارسال کنید

داده‌ها و آمار همیشه خوب هستند، اما هیچ‌چیز بهتر از تعامل با بیماران شما نیست. می‌توانید نظرسنجی‌هایی ایجاد کنید تا بدانید مشتریان شما واقعاً چه کسانی هستند، از چه شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و چه نوع محتوایی را ترجیح می‌دهند. با در دست داشتن این اطلاعات، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آژانس تبلیغات پزشکی طب مارکتینگ در ارتباط باشید:

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

وبسایت:

www.tebmarketing.com

اینستاگرام:

tebmarketing

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 15 مرداد 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.