نصب بازی هیل کلایمب ریسینگ ویندوز+ خرید الماس - پارسی زی
هر روز افراد بیشتری سراغ اجاره سوئیت و آپارتمان برای سفر کوتاه مدت می‌روند. ولی چرا؟

هر روز افراد بیشتری سراغ اجاره سوئیت و آپارتمان برای سفر کوتاه مدت می‌روند. ولی چرا؟

هر روز افراد بیشتری سراغ اجاره سوئیت و آپارتمان برای سفر کوتاه مدت می‌روند. ولی چرا؟ این روزها دیگر سرویس‌های آنلاین اجاره کوتاه‌مدت اقامتگاه محبوبیت …

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

چکیده : قیمت به روز انواع سنگ های ساختمانی در سایت کالاساخت   سنگ ساختمانی در ایران همانند دیگر متریال های تولید شده می تواند دچار …

انواع کاربرد ساندویچ پانل چیست

انواع کاربرد ساندویچ پانل چیست

انواع کاربرد ساندویچ پانل چیست ساندویچ پانل ها که از پرکاربردترین قطعات در ساخت و ساز هستند اخیرا با پیشرفت تکنولوژی در ساخت و ساز …

چکیده : با خرید جم این بازی می‌توانید آیتم‌هایی مانند رنگ و برچسب را برای شخصی‌سازی ماشین خود خریده و خودروهای بیشتری را با خرید جم هیل کلایمب ریسینگ آی گیم آنلاک کنید. اما چگونه می‌توان Hill Climb Racing 2 را بر روی نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز نصب و سپس اجرا کرد و حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

نصب بازی هیل کلایمب ریسینگ ویندوز+ خرید الماس

بازی Hill Climb Racing 2 یکی از اعتیادآورترین بازی‌های مسابقه‌ای آنلاین چند نفره است که می‌تواند روز و شب شما را به جمع‌آوری سکه‌های بیشتر و باز کردن مپ‌های جدید و خرید انواع اتومیبل‌ها پای بازی بنشاند. در این بازی مسیری را باید طی کنید که سرشار از فراز و نشیب و تپه‌های کوتاه و بلند است.

بازی هیل کلایمب ریسینگ ۲، از بهترین های سبک ماشین سواری

با خرید جم این بازی می‌توانید آیتم‌هایی مانند رنگ و برچسب را برای شخصی‌سازی ماشین خود خریده و خودروهای بیشتری را با خرید جم بازی هیل کلایمب ریسینگ آی گیم آنلاک کنید. اما چگونه می‌توان Hill Climb Racing 2 را بر روی نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز نصب و سپس اجرا کرد و حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بازی Hill Climb Racing 2 موفقیت نسخه پیشین را تکرار کرده است

بازی Hill Climb Racing 2 دومین نسخه از بازی محبوب و زیبای صعود تپه از استودیوی فینگرسافت است. این بازی مانند نسخه پیشین بر پایه قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما باید اتومبیل‌ها و انواع موتور سیکلت‌ها را در مسیرهای پر پیچ و خم سالم به مقصد برسانید. توجه داشته باشید که کوچک‌ترین حرکت اضافی می‌تواند منجر به واژگونی شما در طول مسیر شود. در این نسخه شما می‌توانید خودروهای جدید با جم بازی خریداری کرده و موتور، لاستیک و یا سایر قسمت‌های ماشین را ارتقا بدهید. در ضمن می‌توانید ظاهر شخصیت اصلی بازی یعنی بیل را هم تغییر بدهید.

از جمله این ویژگی‌های این نسخه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • وسایل نقلیه مختلف با گزینه‌های تنظیم منحصر‌به فرد
  • ‌ شبیه‌سازی بسیار خیره‌کننده و جلوه‌های صوتی واقعی
  • ‌ قابلیت ارتقا تجهیزات
  • ‌ رقابت‌های آنلاین و آفلاین
  • ‌ صدای توربوی واقعی در زمان ارتقا موتور ماشین
  • ‌ قابلیت به اشتراک‌گذاری امتیازات به وسیله اسکرین شات با دوستان خود

بلواستکس یک شبیه‌ساز اندرویدی قابل اطمینان است

یکی از سوالات رایج گیمرها این است که چرا باید از شبیه‌ساز بلواستکس استفاده کنیم؟ به طور کلی این برنامه به حریم خصوصی کاربران احترام می‌گذارد و در آن هیچ نوع بدافزار، نرم‌افزار جاسوسی و یا هر نوع نرم‌افزار اضافی که به رایانه شما آسیب بزند، وجود ندارد. همچنین این پلتفرم تجربه‌ای یکپارچه و منحصر‌به‌فرد از نصب بازی هیل کلایمب ریسینگ ۲ بر روی کامیپوتر به شما می‌دهد.

با نصب Hill Climb Racing روی ویندوز تجربه‌ای متفاوت داشته باشید

شما برای نصب بازی هیل کلایمب ریسینگ ۲ بر روی کامپیوتر می‌توانید از یکی از شبیه‌سازهای مشهور یعنی بلواستکس استفاده کنید. بلواستکس امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی را در محیط سیستم عامل ویندوز برای شما فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این شبیه‌ساز اجرای اپ‌ها در حالت دستکتاپ می‌باشد. چنین ویژگی امکان اجرای اپلکیشن‌ها در محیطی بازتر را برای شما فراهم می‌کند.

می‌توانید از شبیه‌سازهایی مانند بلواستکس یا nox استفاده کنید

برای انجام این کار در ابتدا از فروشگاه Mac یا Windows AppStore بازدید کرده و سپس برنامه‌های شبیه‌سازی مانند بلواستکس یا nox را باز کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از برنامه بلواستکس به منظور نصب بازی هیل کلایمب ریسینگ ۲ استفاده کنید. بعد از باز کردن بلواستکس لوگوی این بازی را مشاهده خواهید کرد. در این بخش باید بر روی گزینه نصب کلیک کنید.

زمانی که بازی هیل کلایمب ریسینگ دو را در شبیه‌ساز دانلود کردید، قسمت همه برنامه‌ها را باز کنید تا به صفحه‌‌ برنامه‌های نصب شده از جمله همین بازی دسترسی داشته باشید. حال می‌توانید این بازی را اجرا کنید. بر مک نیز می‌توانید طبق روش‌های گفته شده عمل کنید.

تجربه رانندگی پر هیجان در با‌زی Hill Climb Racing 2

مراحل گفته شده را می‌توانید برای نسخه‌هایی از ویندوز مانند ۷،۸،۸٫۱ و ۱۰ مورد استفاده قرار بدهید. برای استفاده از برنامه‌های تلفن همراه در ویندوز ۱۱ خود باید در ابتدا اپ استور آمازون را نصب کنید. بعد از راه‌اندازی، می‌توانید برنامه‌های تلفن همراه را از یک کاتالوگ انتخاب‌ شده مرور و سپس نصب کنید. در صورتی که می‌خواهید برنامه‌های اندروید را روی ویندوز ۱۱ خود اجرا کنید، این راهنما برای شما مناسب خواهد بود.

حداقل سیستم مورد نیاز شما برای اجرای بازی هیل کلایمب ریسینگ روی ویندوز به شرح زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم
  • حافظه SSD
  • پردازنده Intel Core i3، AMD Ryzen 3000
  • ۱۶ گیگابایت رم
  • حافظه HDD

یکی دیگر از روش‌های نصب Hill Climb Racing 2 استفاده از MEmu play است

یکی دیگر از شبیه‌سازهای محبوب و قابل اطمینان اندروید که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، MEmu play نام دارد. این شبیه‌ساز فوق‌العاده انعطاف‌پذیر و سریع است و به طور اختصاصی برای اهداف بازی طراحی شده است. اکنون نحوه دانلود Hill Climb Racing 2 را برای رایانه شخصی لپ تاپ ویندوز ۱۰ یا ۸ یا ۷ با استفاده از MemuPlay خواهیم دید. به این منظور وب سایت Memu Play وب سایت رسمی را باز کنید و سپس نرم افزار را دانلود کنید.

در ادامه این بخش توجه شما را به مراحل زیر جلب می‌کنیم:

  • پس از نصب شبیه‌ساز، کافی است آن را باز کنید و نماد Google Playstore Game را در صفحه اصلی Memuplay پیدا کنید. روی آن دو بار کلیک کنید تا باز شود
  • اکنون بازی Hill Climb Racing 2 را باید در گوگل پلی استور جستجو کنید. بازی رسمی را از توسعه‌دهنده Fingersoft پیدا کنید و سپس روی دکمه Install کلیک کنید
  • بعد از نصب موفقیت‌آمیز، می‌توانید Hill Climb Racing 2 را در صفحه اصلی MEmu Play پیدا کنید
  • ممو پلی یک برنامه ساده و آسان برای استفاده شما است. در مقایسه با بلواستکس بسیار سبک وزن است. از آنجایی که برای اهداف بازی طراحی شده است، شما می‌توانید بازی‌های سطح بالایی مثل PUBG، Mini Militia، Temple Run و غیره را تجربه کنید

جم‌های بازی Hill Climb Racing 2 را تنها از سایت آی گیم بخواهید

در صورتی که به دنبال یک بازی با گرافیکی ساده اما دلنشین هستید که هیجان زیادی داشته باشد، هیل کلایمب ریسینگ را پیشنهاد می‌کنیم. در ضمن شبیه‌سازهایی نیز که در این مطلب به شما معرفی کردیم جزو برترین شبیه‌سازهای اندرویدی هستند.

امکان ارتقای خودروهای بازی تپه نوردی دو با خرید الماس

سایت آی گیم یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی اقلام درون بازی در کشور است. از طریق سایت آی گیم می‌توانید جم بازی هیل کلایمب ریسینگ را با تضمین کمترین قیمت و پشتیبانی خریداری کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 6 اسفند 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.