بازارول بهترین دایرکتوری آنلاین ثبت آگهی - پارسی زی
معرفی بهترین انیمیشن های 2024 که حتما باید تماشا کنید!

معرفی بهترین انیمیشن های 2024 که حتما باید تماشا کنید!

معرفی بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ که حتما باید تماشا کنید! بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ کدام عناوین هستند؟ در این مقاله قصد داریم تا لیست کاملی …

راهنمای استعلام برند قبل از ثبت

راهنمای استعلام برند قبل از ثبت

راهنمای استعلام برند قبل از ثبت   ثبت یک برند موفق، نقطه آغازین برای موفقیت در کسب‌وکار است. اما پیش از این‌که نام برند خود …

مبدل پکیج چیست؟

مبدل پکیج چیست؟

مبدل یکی از قطعات بسیار مهم در پکیج دیواری می باشد که به طور کلی در سیستم‌ های گرمایشی مورد استفاده قرار می ‌گیرد. مبدل …

ثبت آگهی چه رایگان چه پولی و دیده‌شدن هر کسب‌وکاری (وکیل، پزشک، تعمیرکار و …) در محله خودش به یکی از اصلی‌ترین و بهترین راه‌ها برای صاحبان مشاغل است. موثرترین روش برای دیده شدن خدمات یک مجموعه، این است که در لیستی که تمامی هم صنف های آن هستند، خودش را هم معرفی کند، مثلا:” بهترین وکیل در سهرودی”،

بازارول، به عنوان یک دایرکتوری آنلاین ، با ایجاد لیستی از کسب و کارهای هر محله‌ای، این امکان را فراهم می‌کند تا کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بتوانند خود را به مشتریان‌، معرفی کنند. با استفاده از این پلتفرم، شما می‌توانید اطلاعات کسب‌وکار خود را به‌روزرسانی کنید، از امتیازدهی کاربران بهره ببرید و در جستجوی محلی بهتر دیده شوید.

بازارول بهترین دایرکتوری آنلاین ثبت آگهی

 

بازارول، دایرکتوری آنلاین ثبت آگهی

 

 چرا بازارول راه اندازی شد ؟

تا حدود یک دهه پیش، تبلیغات کسب‌وکارها بیشتر به روش‌های سنتی مانند پخش تراکت، ارسال پیامک، تبلیغات در نشریات محلی، بیلبوردهای شهری و در مواردی خاص، تبلیغات تلویزیونی محدود می‌شد. این روش‌ها هزینه‌های بالایی داشتند و امکان نداشت که بتوانیم مشتریان خاصی را شناسایی کنیم و به طور خاص تبلیغات را به آنها نشان دهیم.

 

در واقع می توان گفت روش‌های سنتی تبلیغات، چندین مشکل داشتند:

  • محدودیت اطلاعات: یافتن جزئیات دقیق درباره خدمات ارائه‌شده توسط یک کسب‌وکار دشوار بود.
  • عدم به‌روزرسانی اطلاعات: اگر آدرس یا شماره‌تماس یک کسب‌وکار تغییر می‌کرد، ممکن بود ماه‌ها طول بکشد تا اطلاعات جدید به دست مشتریان برسد.
  • هزینه بالا: تبلیغات چاپی و محیطی هزینه‌های سنگینی داشتند و تأثیرگذاری آنها محدود بود.

 معضل مهم و بزرگ بعدی این بود که بیشتر اوقات افراد نمی توانستند آدرس و شماره کسب‌وکارهای مورد نیاز خود را پیدا کنند و یا ببیند کدام یک بهترین خدمات و محصولات را ارائه می دهند و از طرفی هم برای صاحبان کسب و کارها هم سخت و بسیار هزینه بر بود، تا خود را به تمام جامعه هدف‌شان معرفی کنند.

“تصور کنید صاحب یک کافه کوچک در محله‌ای شلوغ هستید. با وجود اینکه کیفیت خدمات شما بالاست، مشتریان کمی دارید. اگر کسب و کار شما در اینترنت باشد می توانید مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشانید.”

تحول دنیای دیجیتال و ورود کسب‌وکارها به اینترنت

با گسترش اینترنت و گوشی‌های هوشمند، تغییرات زیادی در روش‌های تبلیغات و معرفی کسب‌وکارها ایجاد شد. برخی از مهم‌ترین عواملی که موجب این تحول شدند عبارتند از:

  1. افزایش دسترسی به اینترنت: تقریباً همه افراد امکان استفاده از اینترنت را پیدا کردند.
  2. گوشی‌های هوشمند: دسترسی به خدمات آنلاین از طریق گوشی‌ها بسیار آسان‌تر شد.
  3. همه‌گیری کرونا: این بحران باعث شد بسیاری از کسب‌وکارها مجبور شوند به پلتفرم‌های آنلاین مهاجرت کنند.

نقش استارتاپ‌ها در معرفی کسب‌وکارها

در سال‌های اخیر، استارتاپ‌هایی در حوزه معرفی کسب‌وکارها فعالیت خود را آغاز کردند که نمونه موفق آن Yelp است. این پلتفرم که تقریبا می توان گفت بزرگترین دایرکتوری کسب‌وکارهای محلی در دنیاست، در سال ۲۰۰۴ در سان‌فرانسیسکو تأسیس شد و هدف آن معرفی و بررسی کسب‌وکارهای محلی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و خدمات تخصصی بود. کاربران می‌توانند نظرات و امتیازات خود را درباره کسب‌وکارها در Yelp ثبت کنند، که این کار به سایر کاربران در انتخاب خدمات موردنظر کمک می‌کند. این مدل به سرعت موفق شد و باعث شد نمونه‌های مشابهی در کشورهای مختلف توسعه پیدا کنند.

yelp

بازارول نمونه‌ی ایرانی Yelp

در ایران، چندین استارتاپ مشابه Yelp  برای تبلیغات اینترنتی راه‌اندازی شده‌اند، از جمله بازارول، بلد و نشان . این پلتفرم‌ها با الگو گیری از گوگل مپ، بازارول و … به کاربران کمک می‌کنند تا کسب‌وکارهای اطراف خود را شناسایی کنند و اطلاعات مورد نیازشان را درباره خدمات مختلف به دست آورند.

بازارول، یکی از این پلتفرم‌های ایرانی است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعاتی به‌روز از کسب‌وکارهای مختلف، از رستوران‌ها و کافه‌ها گرفته تا پزشکان و صرافی‌ها، به دست آورند. این پلتفرم تلاش می‌کند تا تمامی اطلاعات و نظرات کاربران بدون سانسور منتشر شوند و کاربران بتوانند نظرات خود را آزادانه ثبت کنند. از مزایای این پلتفرم می‌توان به قابلیت مشاهده امتیازات، جستجو بر اساس موقعیت مکانی و امکان ثبت تصاویر توسط کاربران اشاره کرد.

چگونه یک آگهی موثر برای کسب‌وکارها خود بنویسید؟

فرقی نمی کند از طریق چه سایتی بخواهید تبلیغ کنید؛  وقتی می خواهید یک آگهی ثبت کنید باید طبق اصول سئو باشد تا گوگل و سایر موتورهای جستجو آن را ارزشمند بدانند و به صفحات  اول وب بیاورند. شما می توانید کسب‌وکاری خود را به صورت رایگان در بازارول ثبت‌نام کنید و بهتر است مراحل زیر را که برای تکمیل آگهی خود است، با دقت انجام دهید تا نتیجه بهتری از آگهی بگیرید.

  • اطلاعات کسب‌وکار را به‌طور کامل وارد کنید (ساعات کاری، خدمات ارائه‌شده، شماره تماس و آدرس شبکه‌های اجتماعی).
  • تصاویر باکیفیت و منحصربه‌فرد از محیط کسب‌وکار خود بارگذاری کنید.
  • آگهی خود را مرتباً به‌روز کنید تا در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد.
  • از پلن‌های ویژه استفاده کنید تا لینک وب‌سایتتان به‌صورت فالو در بازارول ثبت شود و به بهبود سئوی سایت شما کمک کند.

تأثیر پلتفرم‌های معرفی کسب‌وکار

پلتفرم‌هایی مانند بازارول و دیگر سایت های مشابه، به کسب‌وکارها کمک کرده‌اند تا بدون صرف هزینه‌های سنگین، توسط مشتریان دیده شوند. همچنین، نظرات کاربران باعث افزایش اعتماد مشتریان به یک برند یا کسب‌وکار خاص می‌شود. با این وجود، چالش‌هایی مانند نظرات جعلی نیز وجود دارد که باید با نظارت و الگوریتم‌های هوشمند مدیریت شود.

در نهایت، می‌توان گفت که تحول دیجیتال، نحوه تبلیغات و معرفی کسب‌وکارها را به‌کلی تغییر داده است و استفاده از این پلتفرم‌ها می‌تواند به رشد و توسعه هر کسب‌وکار کمک شایانی کند.

 

برای شروع، به سایت بازارول مراجعه کنید و اولین آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کنید. Bazarol.ir

 

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 23 بهمن 1403
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.