شناخت معروف ترین جاذبه های وان - پارسی زی
انتخابی ایده آل برای خانه های مدرن: جدیدترین مدل ها برای خرید میز پذیرایی شیک

انتخابی ایده آل برای خانه های مدرن: جدیدترین مدل ها برای خرید میز پذیرایی شیک

انتخابی ایده آل برای خانه های مدرن: جدیدترین مدل ها برای خرید میز پذیرایی شیک امروزه دکوراسیون منزل به یکی از دغدغه های اصلی افراد …

خدمات حسابداری شرکت حسابداری سیستم حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری سیستم حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری سیستم حساب امروزه حسابداری که در تعاریف به عنوان زبان تجارت شناخته می شود به همراه سایر امور مالی و مالیاتی …

معرفی بهترین برندهای ریمل در بازار

معرفی بهترین برندهای ریمل در بازار

معرفی بهترین برندهای ریمل در بازار آرایش و زیبایی ظاهری برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و وقت و هزینه زیادی نیز برای آن …

شناخت معروف ترین جاذبه های وان

با رزرو تور وان می توانید یک سفر رویایی به این شهر را تجربه کنید انتخاب تور های برگزار شده برای بازدید از شهر وانمزیت های فوق لاعاده خود را دارد اگر برای اولین بار قصد سفر به این شهر را دارید به شدت توصیه می کنیم انتخاب تورها را در اولویت قرار دهید.

با استفاده از تور وان از زیباترین مکان های دیدنی شهر وان با هزینه های بسیار کم دیدن کنید . در این شهر رویایی مکان های تفریحی و تاریخی بسیاری موجود است سعی کنید در طول سفر خود به شهر زیبای وان حتما برنامه ی مطلوبی را از قبل آماده کنید در این صورت می توانید مطمئن باشید که در طول اقامت خود از بیشترین مکان های دیدنی آن بازدید کردید.
از بهترین و مهمترین جاذبه های دیدنی وان می توان :

• قلعه Cavustepe

به گزارش سفر باتو ، این قلعه یکی از قلعه های معروف شهر وان می باشد. از آنجا که در دوره های مختلف این شهر محل حکومت بسیاری از پادشاهان بوده در سطح آن و البته حومه ی شهر می توان تعداد زیادی از مکان تاریخی را مشاهده کرد. این قلعه ی سنگی که می توان گفت از اتصال دو قلعه ایجاد شده است دارای یک معماری ویژه می باشد. نزدیکی آن به دریاچه ی وان به شما فرصت می دهد که با یک تیر دو نشان بزنید در طول بازدید از این دریاچه ی زیبا حتما سری به قلعه ی تاریخی ان نیز بزنید.

• جزیره آختامار | The Island of Akhtamar

جزیره ی آختامار یکی از زیباترین جزیره های ترکیه می باشد که در مورد ان افسانه های بسیاری موجود است در این مکان رویایی می توانید چشم انداز فوق العاده ای را مشاهده کنید. مردم بومی وان داستان های بسیاری در مورد این جزیره بیان می کنند در داخل جزیره نیز کلیسای باشکوهی موجود است که در داخل آن می توان آثار هنری مختلفی را مشاهده کرد. بازدید از این جزیره را در طول سفر خود از دست ندهید.

بهترین زمان برای بازدید از جاذبه های وان

برای بازدید از شهر زیبای وان می توانید همه ی ایام سال را در اولویت خود قرار دهید اگرچه در فصل تابستان و بهار فرصت گردشگران بسیاری به دلیل شرایط آب وهوایی مطلوب سعی دارند از این مکان دیدن کنند ولی تورهای ویژه که برای بازدید از شهر رویایی وان در همه ی روزهای سال در نظر گرفته می شود به ویژه در ایام عید به همراه خانواده می توانید یک سفر زیبایی را احساس کنید در همه ی ایام سال در این شهر زیبا فرصت های مختلفی برای بازدید و لذت بردن از طبیعت زیبای ان موجود است . در بازدید از شهر وان با در نظر گرفتن نوع فصلی که به این شهر سفر می کنید حتما لوازم جانبی مطلوب به همراه داشته باشید به ویژه پوشش مناسب با در نظر گرفتن شرایط دمایی می تواند گزینه ی بسیار عالی در طول سفر در نظر گرفته شود.

انتخاب تور وان

بهره مندی از تور وان مزیت های ویژه ی خود را دارد شما می توانید به راحتی با رزرو تور از مزیت های فوق العاده ی آن نیز بهره مند شوید
از جمله مهمترین مزیت های استفاده از تورهای موجود :
• عدم نیاز به برنامه ریزی توسط فرد
• عدم نیاز به رزرو بلیط پرواز
• عدم نیاز به رزرو و انتخاب محل اقامت
• عدم نیاز مدیریت بحران های موجود به صورت انفرادی
• عدم نیاز به اتلاف زمان
می باشد زیرا هر کدام از موارد یاد شده به طور ویژه توسط مسئولین برگزار کننده تورهای سفر انجام می گیرد و شما میتوانید به راحتی با انتخاب تور مد نظر فقط به فکر بستن چمدان خود باشید. مسئولان برگزار کننده ی تور ها از آنجا که تجربه ی کافی و لازم را دارند به راحتی می تواند مناسب ترین مکان اقامتی را انتخاب کنند از سوی دیگر شناخت کافی به آنها اجازه می دهد هزینه های سفر به طور قابل ملاحظه ای پایین باشد . با اتخاب تورهای موجود می توانید مطمئن باشید که هزینه های بسیار کمتری را صرف خواهید کرد.

باید و نبایدهایی در سفر به وان

در سفر خود به شهر زیبایی وان بهتر است نکات مطلوبی را در نظر بگیرید از جمله گزینه های مطلوب در سفر به شهر وان این است که شکم گرد در این شهر زیبا را فراموش نکنید کشور ترکیه در سراسر دنیا به انواع مختلف از غذاهای سنتی و خوشمزه معروف است حال که به یکی از زیباترین شهرهای این کشور سفر کرده اید سعی کنید به قدر کافی غذاهای مختلف آن را امتحان کنید در سراسر شهر رستوران های زیادی موجود است که هر کدام از آنها می تواند گزینه ی خوبی برای دستیابی به غذاهای مشهور و سنتی این شهر مورد انتخاب قرار گیرد. از سوی دیگر در طول سفر خود به شهر رویایی وان در نظر داشته باشید که مراکز خرید مختلفی در این شهر موجود است اگر قصد خرید را دارید حتما به انها سر بزنید بدون تردید می توانید اجناس شیک و برندهای مشهور را با هزینه های بسیار مطلوب تر خریداری کنید. به هر حال دو مورد یاد شده در سفر را از دست ندهید تردید ی نیست که یک سفر رویایی در انتظار شما می باشد.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 22 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.