جاذبه های کوه های نیلگیری در سفر به هند و تورهای باکو - پارسی زی
مشهورترین نویسندگان زن جهان

مشهورترین نویسندگان زن جهان

مشهورترین نویسندگان زن جهان در طول تاریخ ادبیات جهان، زنان بزرگی ظهور کرده اند که با خلق آثار بی نظیرشان ، تاثیری انکارناشدنی در ادبیات …

چگونه سنگ قیمتی پیدا کنیم در ایران؟ انگشتر حدید، زمرد و فیروزه

چگونه سنگ قیمتی پیدا کنیم در ایران؟ انگشتر حدید، زمرد و فیروزه

چگونه سنگ قیمتی پیدا کنیم در ایران؟ انگشتر حدید، زمرد و فیروزه اگر برای شمت هم سوال باشد که چگونه سنگ قیمتی پیدا کنیم در …

6 پارک زیبا و دیدنی باکو که میتوان بازدید کرد

۶ پارک زیبا و دیدنی باکو که میتوان بازدید کرد پارک بلوار، پارک ساحلی باکو پارک ساحلی باکو معروف به پارک بلوار، فضای زیبایی را …

جاذبه های کوه های نیلگیری در سفر به هند و تورهای باکو

کوهها و تپه های نیلیگیری بخشی از ذخایر بیوسفره نیلیگیری غات های غربی است که در محل اتصال ایالت تامیل نادو ، کارناتاکا و کرالا واقع شده است. تپه ها دارای بالاترین قله های Doddabetta ، Kolaribetta ، Snowdon و همچنین مرتفع ترین آبشارها ، گیاهان گلدار و حیوانات وحشی هستند.
. قله های نیلگیری به طور برجسته ای از دشت های اطراف بلند پیدا هستند و در حدود ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ پا (۱۸۰۰ تا ۲۴۰۰ متر) مرتفع هستند. یکی از آنها ، Doda Betta (8652feet) و بالاترین نقطه در تامیل نادو است.

نیلیگیری (انگلیسی: Mountains Blue) نامی است که به طیف وسیعی از کوهها که در میان مرزهای ایالات ایالات تامیل نادو ، کارناتاکا و کرالا پخش شده است گفته می شود. بلندترین نقطه آنها کوه Doddabetta است که ارتفاع ۲،۶۳۷ متر دارد.
نیلیگریس به دلیل داشتن روغن اکالیپتوس و چای شناخته شده است و همچنین بوکسیت تولید می کند.
کوه های نیلیگیری در آفر تور هند به طور مناسب به عنوان “کوه های آبی” برای رنگ آبی در محیط طبیعی نامیده می شود. این مکان دارای برخی از مناظر زیبا ، تپه های شیب دار ، رودخانه ها و دریاچه هایی است که مناظر فریبنده ای دارند.
کوهها به چهار نوع اصلی تقسیم می شوند: رو به جلو ، آتشفشان ، بلوک گسل و تاشو (پیچیده). کوههای صعب العبور از فشارهای زیر پوسته زمین تشکیل شده و به سمت قله بالا می روند. کوههای آتشفشانی از فوران ماگما داغ از هسته زمین تشکیل می شوند.
Ooty از تپه های Nilgiri یک تفرجگاه زیبادر ایالت تامیل نادو است. نامی که از اووکتاموند گرفته شده و به معنای واقعی کلمه به معنی خانه کوهها است. تقریباً واقع شده است ۷۵۰۰ فوت بالاتر از سطح دریا در رشته کوه نیلگیری.
در بالا از سطح دریا ، واقع در محل اتصال دو محدوده جبهه تپه های سحادیادری ، منطقه نیلگیری منظره ای جذاب را به شما ارائه می دهد. کرالا در غرب ، ایالت میسور در شمال ، و منطقه کویمباتور در تامیل نادو در شرق و جنوب آن را محدود کردند.

نیلیگوریس جذابیت خود را از محیط طبیعی خود به دست می آورد. تپه های شیب دار و دره های فوق العاده باریک با رودخانه ها و رودخانه های بی شماری که در همه جهات با چند آبشار خوب در حال گردش هستند در همه جا مناظر زیبایی را ارائه می دهند. آب و هوای معتدل جذابیت مکان را بیشتر می کند. مناطق مهم تولید چای در جنوب کشور نیلگیریس است و باغ های چای برای تماشا بسیار زیبا هستند. نیلیگاری ها بهشت خائنانی هستند. محوطه طبیعت ، تپه ها برای دوستداران طبیعت بسیار زیاد است. در هر جهت که می خواهید حرکت کنید و از هر نقطه که شروع کنید ، مسیرهای پیاده و موتوری وجود دارد. یک سفر می تواند پر از هیجان ، هیجان و ماجراجویی باشد و راهی برای دیدن و لذت بردن از طبیعت در تمام زیبایی و شکوه خود باشد.
تور کوهپیمایی کوهستان با انجمن حیات وحش و محیط زیست نیلیگی (NWLEA) در دسترس است. راهنماهایی وجود دارند که دانش صحیحی از مناطق خاص دارند. قیمت تور باکو را منصفانه در سفر باتو ببینید.
نمایشگاه گل سالانه در Ooty و نمایش میوه در Coonoor از وقایع مهم فرهنگی است که شایسته ذکر ویژه ای است.
تقریباً هر چیزی که در شهرها وجود دارد را می توان در اوتی با جذابیت بیشتر خرید تفریحی داشت. محصولات منحصر به فرد نیگلری شامل چای نیگلگری ، میوه ها ، روغنهای طبیعی مانند اکالیپتاس است. مهد کودک ها به راحتی در این شهر در دسترس هستند.

دیدنی های بهداغات با تور هند

بهداغات در کنار رود مقدس نارماد واقع شده است و به آبشارهای خشاندار ، سنگ مرمر و سنگفرش نارماد مشهور است. یکی دیگر از جاذبه های مهم نزدیک بهداغات ، بندر کدینی ، تشکیل سنگ مرمر و معبد Chununath Yogini است.
آرامش نارماد در هنگام فرود ۹۸ فوتی بزرگ با شگفتی زیبایی روبرو می شود و باعث ایجاد صحنه هایی تماشایی و چشم گیر می شود. در حالی که طبیعت زیبایی های خود را از بین می برد ، معبد باشکوه Chununath Yogini ، اختصاص داده شده به الهه دورگا ، شما را به خود جذب می کند.
مناظر زیبای بهداغت مطمئناً لبخندی بر چهره شما می گذارد و کودک درون را در شما زنده می کند. در زیر ماه روشن و تابناک ، کوههایی با ارتفاع ۱۰۰ متر از سنگ مرمر تغییر می کنند که رودخانه نارمدا از آن عبور می کند. این منظره چنان حیرت انگیز است که مدت ها در خاطر شما می ماند. اما این فقط یکی از هدایای زیادی است که جابلپور ارائه می دهد.
در اینجا شما از این امتیاز بهره‌مند خواهید شد که عینک سورئال از تلاشهای عاشقانه طبیعت را برای حفظ دقیق تاریخ امپراطوری نفس گیر با دقت حفظ کنید. جای تعجب نیست که شاهد برخی از بزرگترین اپیزودهای نوشته شده توسط تاریخ ، فولکلور و طبیعت مادر باشد.
جابلپور مطمئناً شما را شگفت زده می کند ، به هر جهت که به آن روی آورید ، یادآوری سفرهای خود را به نمایشگاه های کودکانه به عنوان کودک اختصاص می دهد.
بازدید از پارک ملی بندهاورگار با تور هند
بندهاگرا نیز سرزمین ببرها است. اگر می خواهید گربه بزرگ را ببینید ، این مکان برای بازدید است. پارک ملی بندهاورگار در بالاترین شهر هند برای ببرها ، دارای بالاترین تراکم ببرهای سلطنتی بنگال در جهان است. گفته می شود که چشم ببر با شکوه ، نزدیک و شخصی ، باعث ایجاد حسرت در شما می شود ، از گونه هایی که فقط در کودکی تجربه کرده اید.
بندهاگور مکانی با اهمیت اساطیری و افسانه ای است. قلعه باستانی Bandhavgarh از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا گمان می رود که توسط لرد راما به برادر کوچکتر خود Lakshmana اهدا شده است. “Bandhav” در انگلیسی به معنی برادر و “Garh” به معنی قلعه است. از این رو نام ، Bandhavgarh. قدمت Bandhavgarh به ۲۰۰۰ سال پیش برمی گردد و چندین غار ساخته شده توسط انسان با کتیبه ها و نقاشی های سنگی را خواهید یافت.
بندهاگرا نیز سرزمین ببرها است. اگر می خواهید گربه بزرگ را ببینید ، این مکان برای بازدید است. پارک ملی بندهاورگار در بالاترین شهر هند برای ببرها ، دارای بالاترین تراکم ببرهای سلطنتی بنگال در جهان است. گفته می شود که چشم ببر با شکوه ، نزدیک و شخصی ، باعث ایجاد حسرت در شما می شود ، از گونه هایی که فقط در کودکی تجربه کرده اید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.