شستن لباس ها برای کسانی که در خانه نمی مانند - پارسی زی
کیووی کالا،بهترین فروشگاه اینترنتی 1403 برای خرید ضد آفتاب

کیووی کالا،بهترین فروشگاه اینترنتی 1403 برای خرید ضد آفتاب

کیووی کالا،بهترین فروشگاه اینترنتی ۱۴۰۳ برای خرید ضد آفتاب محصولات مراقبت از پوست به‌ویژه ضد آفتاب، در روتین روزانه پوستی همه ما جایگاه ویژه‌ای دارند. …

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت

خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به بالاترین قیمت در این مقاله قصد داریم به ارائه توضیحات درباره خریدار ضایعات آهن در سراسر کشور به …

خرید بهترین دوربین سونی از فروشگاه پارس کانن با بهترین قیمت

خرید بهترین دوربین سونی از فروشگاه پارس کانن با بهترین قیمت

خرید بهترین دوربین سونی از فروشگاه پارس کانن با بهترین قیمت دوربین سونی ، به عنوان یک دستگاه عکاسی دیجیتال پیشرفته، با تکنولوژی‌های برتر، عملکرد …

شستن لباس ها برای کسانی که در خانه نمی مانند

منطقی است که همه افرادی که در تهران یا شهرهای بزرگ ایران مشغول فعالیت هستند، نمی توانند برای مدت طولانی در خانه بمانند، زیرا زنده ماندن کسب و کارهایی که در تهران در حال حاضر به اهالی شهر خدمات می رساند، به تعدادی از خانوارها اجبار می کند تا از خانه بیرون بیایند.

در این میان با وجود اینکه تعطیلی تعدادی از کسب وکارها نظیر خشکشویی ها نیز در تهران رخ داده است، باز هم کسب و کارهای نسخه دیجیتال این بازارها، در حال فعالیت هستند.

در چند روز گذشته وب سایت خبری ایلنا، درباره یک خشکشویی نام برد و شرح فعالیت های آن و البته فرایندهای اجرای آن را در خبری تحت عنوان خشکشویی تکواش، جوان ترین خشکشویی آنلاین در تهران معرفی نمود.

این کسب و کار که بهترین کسب و کار در حوزه فعالیتی اتوشویی های آنلاین یا همان خشکشویی های آنلاین است، در سال ۹۸ توانست حجم بسیار زیادی از سفارشات در بازار را پاسخگو باشد که امر مذکور، توانست حجم بازار این کسب و کار را تا حد خیره کننده ای افزایش دهد.

البته رشد این کسب و کارها، از سمتی باعث خشنودی است. زیرا فعالیت استارت آپها در هر حوزه جدیدی، علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی در آن شاخه از صنعت، می تواند نوید بخش افزایش سهم بازار آن خدمت مشخص در میان جوانان باشد. هرچند که بسیار دیده ایم در نوآوری ایجاد شده سنگ اندازی می شود و اصناف، قوانینی در خلاف مسیر رشد کسب و کارهای دیجیتال وضع می کنند.

البته غالباً این مقاومت ها مقطعی بوده و پس از مدتی روال عادی کسب وکار باز می گردد. ما شاهد این رخداد در صنف تاکسی بودیم و مقاومت های بسیاری را در این بازار مشاهده کردیم، حال آنکه امروزه، موفقیت بازیگران اصلی این صنعت را به خوبی نظاره گر هستیم.

در ادامه باید توصیه هایی در زمینه شستشوی لباس ها، پس از ورود به منزل را ارائه نمود.

پس از ورود به خانه، البسه استفاده شده را خارج کرده و در محل مشخصی که در تماس سایر لباس ها نباشد جمع کنید

برای شستشوی آنها، با خشکشویی آنلاین تماس بگیرید تا آن را تحویل گرفته بشویند و به شما بازگردانند

دستانتان را خوب بشویید و از مراجعه بی مورد به خارج از خانه خودداری کنید

به واسطه تعطیلی کسب و کارها، مشاغل زیادی از بین رفته اند و با توجه به رشد کرونا در کشور، کماکان این تعطیلی ادامه خواهد داشت. خواهشمندیم که برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای سایر خانوارهای ایرانی، به کمپین خانه ماندن کمک کنیم.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 13 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.