مروری بر فیلم سینمایی جهان با من برقص - پارسی زی
هتل های خیابان روستاولی تفلیس

هتل های خیابان روستاولی تفلیس

گرجستان یکی از دیدنی‌ترین و زیباترین مناطق منحصربه‌فرد جهان به‌شمار می‌رود. برای سفر به این کشور می‌توانید همه فصول سال را انتخاب کنید؛ اما به‌دلیل …

معرفی انواع دستگاه فرز و کاربرد آن ها

معرفی انواع دستگاه فرز و کاربرد آن ها

معرفی دستگاه فرز دستگاه فرز از اهمیت بسیار بالایی در حوزه ساخت و ساز برخوردار می باشد. بی تردید همه اشخاصی که به نوعی شغلی …

خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر

خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر

خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر خدمات امداد خورو تهران با داشتن امکانات سیارحمل خودرو در تهران که …

مروری بر فیلم سینمایی جهان با من برقص

تماشای یک فیلمِ حال خوب کُن

جهان با من برقص وارد شبکه خانگی شد. فیلمی‌که سروش صحت آن را کارگردانی کرده و در اکران سینماها توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

جهان با من برقص یک قصه غمگین دارد اما خط اصلی داستان به هیچ وجه نمی‌تواند شما را غمگین کند. فضای شلوغ فیلم به همراه بازیگرانی که هر کدام تجربه بازی در سریال‌ها و فیلم‌های طنز را دارند باعث شده تا جهان با من برقص یک فیلم حال خوب کن باشد. اسامی ‌بازیگران طوری‌ست که می‌توانی با لذت برای فیلم دیدن وقت بگذارید. داستان یک ماجرای یک خطی و ساده است اما خوب به آن پرداخته شده. انتخاب لوکیشنهای خوب و شوخیهای درست و به اندازه جهان با من برقص را محبوب کرده است.

بازیگران یکی از نقاط قوت جهان با من برقص

پژمان جشمیدی که یکی از پرکارترین بازیگران در حال حاضر سینما و تلوزیون است در این فیلم بازی کرده. او در مصاحبهای گفته بود بهترین فیلمی‌که تا امروز بازی کرده است، جهان با من برقص بوده. اینکه بازیگری به پرکاری پژمان جمشیدی فیلم جهان با من برقص را به عنوان بهترین فیلمش انتخاب می‌کند، قطعا می‌تواند برای مخاطب وسوسه کننده باشد. نقش او مثل اکثر کارهایش رگه‌هایی از طنز دارد. به همین دلیل است که می‌توان گفت فیلم سینمایی جهان با من برقص نشانه‌هایی از فیلم‌های طنز را دارد.

نقش اصلی این فیلم سینمایی را علی مصفا بازی کرده. بازیگر آرام سینمای ایران که تقریبا تمام نقش‌هایش را شبیه به هم و البته نزدیک به شخصیت خودش انتخاب می‌کند. علی مصفا آدم آرامی‌است. حالا این آرامش در جهان با من برقص هم وجود دارد منتها با این تفاوت که در کنار شخصیت‌های شلوغ فیلم توانسته بارزتر از دیگر نقش‌هایش باشد. علی مصفا نقش «جهان» را در این فیلم بازی می‌کند. شخصیتی آرام و دوست داشتنی که شما تا پایان فیلم آن را دوست خواهید داشت و حتی گاهی به دلیل مواجههاش با دیگر شخصیت‌های فیلم لبخند به لبتان بیاید.

هانیه توسلی یکی دیگر از بازیگران تاثیر گذار فیلم کمدی جهان با من برقص است. نقش او کاملا رگه‌هایی از طنز را دارد. ‌هانیه توسلی در این سال‌ها بین انتخاب نقش‌های طنز و جدی در رفت و آمد بوده است. او البته در ایفای هر دو ژانر موفق بوده و به همین دلیل در جهان با من برقص هم خوب درخشیده است.

جواد عزتی یکی دیگر از بازیگران این فیلم سینمایی است. او هم می‌تواند لقب یکی از پرکارترین بازیگران سال را بگیرد. حضور او در این سریال برای کسانی که پیگیر کارهای این بازیگر هستند می‌تواند بهانهای برای دانلود زودتر این فیلم باشد.

اولین تجربه موفق آقای کارگردان

سروش صحت با جهان با من برقص موفقیت‌های زیادی به دست آورد. فیلم او در جشنواره جهانی فیلم فجر خوش درخشید و اکران موفقی هم داشت. سروش صحت بعد از سریال سازی‌های متعدد در اولین تجربه فیلم سازیاش توانست مخاطب را با خود همراه کند. فیلمنامه خوب، انتخاب بازیگران درست و البته لوکیشن‌های مناسب که در شمال ایران است به کمک سروش صحت آمدند تا جهان با من برقص فیلمی‌استاندارد باشد.

تماشای فیلم جهان با من برقص از نماوا

آخرین ساخته سروش صحت حالا از طریق پلتفرم ‌های تماشای آنلاین فیلم‌ منتشر شده است. نماوا برای مخاطبانش این امکان را فراهم کرده تا این فیلم سینمایی به راحتی قابل دیدن باشد. برای تماشای جهان با من برقص دوراه وجود دارد. اول تماشای آنلاین فیلم است و راه بعدی دانلود جهان با من برقص. در هر دو صورت این امکان در نماوا برای مخاطبان و کسانی که علاقمند به دنیای فیلم و سریال هستند فراهم شده است. البته که مخاطبان نماوا بیشتر تماشای آنلاین را انتخاب می‌کنند چرا که اگر کاربر اینترنت شاتل باشد، ححم اینترنت مصرفی برای آن‌ها رایگان است و در غیر این صورت به صورت نیمبها محاسبه می‌شود.

یک امکان ویژه برای خرید و تمدید اشتراک

در حال حاضر نماوا جشنواره ای برای مخاطبانش در نظر گرفته. مخاطبانی که در این روزها بیشتر از هر وقت دیگری برای دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها اشتیاق دارند. البته دلیل مشخص است، فعلا شرایط سینما رفتن مهیا نیست. کرونا دیگر تفریحات را هم تحت شعاع قرار داده و همین موضوع باعث شده تا فیلم و سریال دیدن یکی از بهترین سرگرمی‌ها باشد. نماوا هم به کمک این سرگرمی‌آمده و حالا یک پیشنهاد ویژه به تمام علاقمندان سینما و تلویزیون داده است. ماجرا از این قرار است که با کد اشتراکnamava60 و با سی هزار تومان می‌توانند اشتراک سه ماهه نماوا را تمدید کنند. البته این پیشنهاد ویژه که شامل ۶۰ درصد تخفیف میشود برای اولین خرید اشتراک نماوا هم وجود دارد. مزیت خرید اشتراک برای کاربران این است که علاوه بر دیدن فیلم جهان با من برقص به صورت نامحدود به همه فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی خواهند داشت.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 24 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.