آیا ماسک گرده گل پوست شما را شفاف و زیبا می کند؟ - پارسی زی
آموزش صفر تا صد آهنگسازی + میکس و مسترینگ و کیوبیس

آموزش صفر تا صد آهنگسازی + میکس و مسترینگ و کیوبیس

آموزش صفر تا صد آهنگسازی + میکس و مسترینگ و کیوبیس آموزش آهنگسازی، میکس و مسترینگ از جمله مهارت‌هایی هستند که برای ایجاد آثار موسیقی …

تشخیص نهال استاندارد | هشدار ! کشاورزان در دام نهالستان های متقلب نیفتند

تشخیص نهال استاندارد | هشدار ! کشاورزان در دام نهالستان های متقلب نیفتند

تشخیص نهال استاندارد | هشدار ! کشاورزان در دام نهالستان های متقلب نیفتند کشاورزی یکی از مشاغل بسیار پر زحمت و سخت در ایران می …

تبلیغات ارزان در اینستاگرام با بالاترین میزان تاثیرگذاری

تبلیغات ارزان در اینستاگرام با بالاترین میزان تاثیرگذاری

تبلیغات ارزان در اینستاگرام با بالاترین میزان تاثیرگذاری تبلیغات ارزان در اینستاگرام امروزه جزو نیاز های اساسی کاربران این شبکه اجتماعی می باشد. وقتی با …

آیا ماسک گرده گل پوست شما را شفاف و زیبا می کند؟

در این مطلب قصد داریم شما را با راز زیبایی نهفته شده در ماسک گرده گل آشنا نماییم. ماسکی طبیعی و الهام گرفته از طبیعت که با محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب و بیماری زا موجب افزایش مقاومت پوست و در نتیجه زیبایی بیش از پیش آن می شود.

زیبا شدن با ماسک عسل طبیعی

بدیهی است که امروزه خواص بسیار زیاد عسل طبیعی برای پوست و راز زیبایی آن بر همگان آشکار می باشد. رازی فاش شده که سبب گشته تا امروزه استفاده از ماسک عسل و به طور کلی فرآورده هایی آرایشی و بهداشتی که در فرمولاسیون آن ها از عسل استفاده شده است، راهکاری موثر برای حفظ سلامت پوست در برابر عوامل مخرب و بیماری زا باشد. از این رو ما در این مقاله قصد داریم تا با شرح فواید عسل طبیعی نه تنها شما را با اهمیت استفاده از عسل طبیعی بر زیبایی پوست  بیشتر آشنا نماییم، بلکه با شرح ترکیبات ماسک عسل طبیعی و طرز تهیه آن شما را برای تهیه ماسکی طبیعی و خانگی نیز همراهی نماییم. هر چند می توانید برای خرید عسل طبیعی به سایت شیمبال راجعه کنید .

هر آنچه می باید از خواص ماسک صورت عسل بدانید!

همان طوری که می دانید امروزه عارضه های پوستی از جمله شایع ترین و رایج ترین عارضه ها در میان تمامی افراد، اعم از بانوان و آقایان می باشد.
عارضه هایی شایع که تحت تاثیر عوامل بیشماری از جمله:
رادیکال های آزاد و مضر موجود در هوا، تشعشعات فرابنفشی، تابش های شدید خورشیدی، سرما و برودت شدید، آلودگی های موجود در هوا، اختلالات هورمونی، کم خوابی و… بروز می دهند.
عارضه هایی پوستی مانند انواع جوش ها، آکنه ها، کومدون ها، خطوط پوستی، خشکی پوست و حتی بروز اگزما های پوستی که نه تنها منجر به آسیب رسانی به سلول های پوستی می شوند،
بلکه موجب ایجاد ظاهری ناپسند نیز می شوند. این در حالی است که امروزه استفاده از ماسک عسل و گرده گل یکی از موثر ترین شیوه ها برای محافظت از پوست و پیشگیری از بروز آسیب های پوستی می باشد.
.
ماسکی طبیعی که به دلیل در برداشتن مقادیر بسیار زیادی از ویتامین ها، آمینو اسید ها، املاح معدنی، آنتی اکسیدان ها، ریز مغذی ها و مینرال های ضروری نه تنها منجر به تسریع روند کلاژن سازی و در نتیجه ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شوند،
بلکه موجب زیبایی و سلامت بیش از پیش پوست نیز می شوند. روندی که مانع از پیری زودرس پوست شده و با محو نمودن چین و چروک های سطحی و عمیق پوستی منجر به جوان سازی پوست می شود.
همچنین بدیهی است که اصلی ترین ویژگی عسل، این ماده غلیظ و شیرین، خاصیت آنتی باکتریایی آن می باشد.خاصیتی موثرکه سبب می گردد تا همواره پیشگیری از بروز آلرژی های پوستی،از جمله مهم ترین فواید عسل برای پوست به شمار آید، زیرا خاصیت ضد میکروبی موجود در این ماده خوراکی مانع از رشد و گسترش بیش از پیش میکروب ها شده و از این رو از نقشی موثر در حفظ سلامت پوست و در نتیجه افزایش لطافت و نرمی آن برخوردار می باشد.

طریقه تهیه ماسک عسل و گرده گل!

شاید برایتان جالب باشد تا بدانید که برای تهیه ماسک صورت با عسل طبیعی تنها کافی است تا ۱ قاشق غذا خوری گرده گل ساییده شده را به همراه ۲ قاشق غذاخوری عسل طبیعی و خام ترکیب نمایید.
ماسکی طبیعی که پیش از استفاده از آن مطلوب است تا ابتدا صورت خود را شستشو داده و سپس مقداری کافی از ماسک عسل را به مدت ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید و پس از آن پوست خود را با آب ولرم، بشویید،ماسکی طبیعی که برای اثربخشی بهتر و بیشتر آن می باید تا به صورت هفتگی و در ۲ الی ۳ مرتبه از آن استفاده نمایید.

از خواص گرده گل چه می دانید؟!

اگر بنا باشد به شرح جامعی از خواص گرده گل بپردازیم، بدون شک می توان چنین بیان نمود که گرده گل، همانند عسل طبیعی از خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی برخوردار می باشد. خواصی که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موثر در بهبود و درمان التهابات غده پروستات
  • کاهش خطر ابتلا به بیماری افسردگی و بهبود آن
  • تنظیم فشار خون
  • کمک به روند سوخت و ساز بدن و افزایش آن
  • افزایش خاصیت کشسانی پوست و نرمی آن
  • بهبود و افزایش قوای جنسی
  • کاهش قند خون
  • درمان تب های شدید و عفونی

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 12 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.