چطور می توان در طرح توانمند سازی ارتش ثبت نام نمود؟ - پارسی زی
قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه پیچ و مهره و واشر خشکه از پرکاربردترین اتصالات می باشند. پیچ و مهره خشکه کلاس …

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند

​​هدایت سنج و سختی سنج ها ارزیابی کیفیت آب را متحول می کنند در دنیایی که آب پاک در حال تبدیل شدن به یک منبع …

هزینه سئو سایت

هزینه سئو سایت

هزینه سئو سایت کسب و کارهای آنلاین برای دیده شدن بیشتر احتیاج به سئو دارند. سئو تنها مخصوص وب سایت نیست؛ شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام …

چطور می توان در طرح توانمند سازی ارتش ثبت نام نمود؟

طرح توانمند سازی ارتش از طرح هایی است که فرصت خرید و سرمایه گذاری در برج های پهنه E دریاچه چیتگر را فراهم می سازد. در حال حاضر در منطقه چیتگر پروژه های بسیاری در حال ساخت هستند. می توانید با اطلاع از شرایط این پروژه ها نسبت به سرمایه گذاری در آن ها اقدام نمایید.

با توجه به وسعت این منطقه، از قسمت غربی دریاچه چیتگر تا منطقه اردستانی از منطقه ۲۲ تهران را به ۵ پهنه مختلف تقسیم کرده اند. بنیاد تعاون ارتش در منطقه ۲۲ تهران در حال حاضر در پهنه های A و B و E در حال ساخت و ساز است. شرکت ها و تعاونی های دیگر نیرو های ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در پهنه C دریاچه خلیج فارس در حال فعالیت هستند. از زیر مجموعه های ارتش که به عنوان کارفرما در حال ساخت پروژه های مختلف در این پهنه هستند می توان به نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی هوایی و پدافند هوایی اشاره کرد.

دلیل استقبال مردم و سرمایه گذاران از پروژه توانمند سازی ارتش چیست؟

این پروژه در منطقه ۲۲ تهران در حال ساخت و اجرا می باشد. به طور کلی سرمایه گذاران علاقه خاصی به منطقه ۲۲ تهران و پهنه E که پروژه توانمند سازی ارتش در آن در حال اجرا است دارند، این موضوع نیز دو دلیل عمده دارد. دلیل اول اینکه منطقه ۲۲ و به طور مخصوص پهنه E در مجاورت دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر قرار دارند و از این حیث دارای یکی از بهترین آب و هواهای استان تهران هستند. البته نزدیکی به کوه های شمال غرب تهران نیز مزید بر علت است.

دلیل دوم نیز پتانسیل بالای گردشگر پذیری این منطقه است. پهنه E در منطقه ۲۲ تهران به مناطق تجاری، فرهنگی و ورزشی بسیار بزرگ و معتبری نزدیک است که خود می تواند نوید بخش زندگی سالم، شاداب و مدرن باشد. از جمله مراکز مهم که در مجاورت این پهنه از منطقه ۲۲ قرار گرفته اند می توان به بازار بزرگ ایران مال (بزرگترین مرکز تجاری تفریحی در خاورمیانه)، مجموعه بام لند، مجتمع طوبی و… اشاره کرد.

دسترسی های پروژه توانمند سازی ارتش به چه شکلی است؟

این پهنه همانطور که پیش تر اشاره شد به دلیل مجاورت با پارک و دریاچه بزرگ چیتگر و همچنین نزدیکی به مراکز مهم تجاری و تفریحی دارای یکی از بالاترین پتانسیل های رشد در استان است و توانسته سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در پروژه های در حال ساخت این پهنه وسوسه کند.

در رابطه با دسترسی های این پهنه نیز می توان به نزدیکی آن به شریان ها و راه های اصلی استان مانند اتوبان همت، اتوبان حکیم، اتوبان آزادگان، اتوبان تهران کرج اشاره کرد که می تواند جا به جایی را برای ساکنین این پهنه بسیار آسان نماید. از لحاظ وجود چشم اندازهای بسیار زیبا نیز می توان به چشم انداز دریاچه چیتگر در شرق، بازار بزرگ ایران مال در شرق و پارک جنگلی چیتگر در جنوب اشاره کرد.

چه نوع سهامی برای این پروژه قابل تهیه کردن است و برای ثبت نام چه مبالغی باید پرداخت گردد؟

سهامی که توسط طرح توانمند سازی ارتش در اختیار خریدار قرار می دهد با توجه به سنوات خدمتی فردی که کارمند ارتش است متفاوت است. ثبت نام سهام پروژه توانمند سازی ارتش برای کارمندان دارای ۱۷ سال سابقه تا کارمندان دارای ۳۰ سال سابقه انجام می پذیرد و بسته تعداد سال خدمت، مبالغ و تعداد سهام متفاوت است. همچنین لازم به توضیح است که برای خرید این پروژه باید از وام های طرح حکمت ارتش استفاده کرد. برای دریافت یک سهم ۲۰ متری از این پروژه می توان از ۷۰۰ میلیارد ریال وام طرح حکمت آن استفاده نمود.

پس از ثبت نام شرایط پرداخت در این پروژه به چه نحوی است؟

سهامی که در این پروژه قابل خریداری است در دو نوع ۲۰ متر مربعی و ۵۰ متر مربعی است که البته برای تهیه سهام ۵۰ متر مربعی می بایست از یک سهام ۲۰ متری و یک سهام ۳۰ متری استفاده کرد. نکته مهم در این باره این است که هر کدام از این سهم ها را باید به نحو خاصی و با استفاده از فیش واریز و وام طرح حکمت پرداخت نمایید.

در ابتدای قرارداد با کارمند ارتش به صورت متر مربعی ۵۰ میلیون ریال قرارداد بسته شده است. یعنی برای خرید یک سهام ۲۰ متر مربعی باید ۱ میلیارد ریال پرداخت نمایید که از این مبلغ باید ۳۰۰ میلیون ریال آن به صورت واریزی و مابقی ۷۰۰ میلیون ریال آن را با استفاده از وام طرح حکمت پرداخت نمایید. اقساط وام طرح حکمت به صورت خود به خود از محل حقوق شخص کارمند ارتش کسر خواهد گردید.

همچنین برای سهام ۳۰ متر مربعی نیز می بایست طبق همین رویه پیش بروید. برای سهام ۳۰ متر مربعی و از قرار هر متر ۵۰ میلیون ریال، شخص سرمایه گذار ملزم به پرداخت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که از این مبلغ می بایست ۴۵۰ میلیون ریال آن را به صورت واریزی به حساب تعاونی و دریافت فیش واریز و مابقی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون آن را به صورت وام از تسهیلات طرح حکمت ارتش جمهوری اسلامی ایران استفاده نمایید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 2 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.