عوارض کاشت مو تهران - پارسی زی
تعمیر یا تعویض فلت تلویزیون سونی؟ کدام یک به صرفه تر است؟

تعمیر یا تعویض فلت تلویزیون سونی؟ کدام یک به صرفه تر است؟

تعمیر فلت تلویزیون سونی به دلیل نیاز به استفاده از دستگاه‌ها و قطعات خاص جزو خدمات گران قیمت تلویزیون به شمار می‌آیند. عمده‌ترین علت خرابی …

معرفی بهترین برند های تشک خوشخواب

معرفی بهترین برند های تشک خوشخواب

معرفی بهترین برند های تشک خوشخواب تشک خوشخواب ۱۳۳۸ کار خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء نخستین کارخانه ها در …

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس سال 2021

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس سال 2021

همان طور که می دانید لپ تاپ های ایسوس جزو بهترین و پرفروش ترین مدل های بازار می باشند که جزو رقبای سرسخت سامسونگ، لنوو، …

عوارض کاشت مو تهران

از عوارضی که بعد از کاشت مو تهران ممکن است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عفونت زخم ها
  • پوسته پوسته شدن ناحیه جراحی
  • احساس درد، خارش و تورم
  • التهاب فولیکول های مو (فولیکولیت)
  • خون ریزی
  • از بین رفتن حس لامسه در منطقه جراحی
  • تراکم کم و یکدست نبودن موهای کاشته با دیگر نواحی
  • کبودی در اطراف چشم
  • شروع ریزش مو

یکی از شایع ترین عوارض کاشت مو تهران خارش است

خارش شایع‏ترین عارضه کاشت مو تهران است. این خارش به دلیل روند بهبودی زخم ها در پوست سر اتفاق می افتد. اما به هیچ وجه نمی ‏توان تا سه روز با پوست سر تماس برقرار کرد. حین عمل کاشت خون ریزی محدودی وجود دارد. اما خون ریزی بعد از پانسمان ناحیه جراحی طبیعی نیست. برای درمان خون ریزی ها از داروی انعقاد کننده خون استفاده می شود.

سکسه در اثر کاشت مو در تهران

تقریبا ۵ تا ۱۰ درصد از افرادی که کاشت مو تهران انجام داده اند گزارش سکسکه های گاه و بیگاه را اعلام کرده اند. تورم پوست سر یک عارضه جدی و خطرناک نیست اما به نسبت دیگر عوارض بسیار دیده شده است.

مشاهده تومور بعد از کاشت مو

یکی از عوارض کاشت مو که ممکن است اتفاق بیافتد این است که دقیقا بلافاصله بعد از عمل کاشت مو، تورمی در پیشانی، پشت گردن، گاهی اوقات روی پوست سر و در بعضی موارد نادر نیز در اطراف چشم مشاهده خواهد شد. ولی نگران نباشید با گذشت سه الی چهار روز به طور کامل بهبود می یابند.

در چه صورتی کاشت مو رضایت بخش نیست؟

افرادی که فولیکول های خفته در زیر پوست سر دارند ممکن است نتیجه مناسب و دلخواهی از کاشت مو نگیرند. در اینجا یک واقعیت تلخ وجود دارد: کاشت مو تهران برای همه نتیجه یکسانی ندارد! افرادی که طاسی گسترده و موهای بسیار نازکی دارند، اگر ریزش مو به دلیل شیمی درمانی و استفاده از داروهای خاص باشد و همچنین افرادی که دارای جای زخم و کلوئید (گوشت اضافه) در ناحیه کاشت هستند در این صورت کاشت مو نتیجه رضایت بخشی ندارد.

بهترین راه حل جلوگیری از عوارض کاشت مو در تهران

هنگامی که کاشت مو در مرکزی معتبر و تحت نظر متخصص انجام شود عوارض و خطرات احتمالی به حداقل خواهد رسید و ۸۰ درصد موهای کاشته شده کاملا رشد می کنند.

انتخاب یک مرکز کاشت مو تهران

دلیل انتخاب یک مرکز کاشت مو مناسب تنها برای متخصصین و تیم کاشت نمی باشد بلکه محیط و تجهیزات مناسب برای جلوگیری از خطراتی مانند عفونت بسیار مهم است. با این حال جراح حتما مصرف یک دوره آنتی بیوتیک را برای فرد تجویز می کند.

به طور کلی کاشت مو نسبت به دیگر جراحی های زیبایی امنیت بیشتری دارد و خطرات و عوارض آن موجب صدمه جبران ناپذیری برای فرد نمی شود. اکثر عوارض کاشت مو تهران قابل درمان هستند. هنگامی که کاشت مو در یک مرکز معتبر و باتجربه چندین ساله انجام شود هیچ کدام از این عوارض اتفاق نمی افتد

کاشت موی طبیعی یک عمل جراحی سبک و سرپائی می باشد که در کلینیک قابل انجام می باشد. این عمل نیازی به بیهوشی و بستری ندارد و با بیحسی موضعی انجام می شود درد موقع عمل حدود ۴ دقیقه و موقع تزریق آمپول های بیحسی می باشد و در حد درد آمپول های دندانپزشکی می باشد.

طبق قوانین وزارت بهداشت و درمان پیوند مو در مطب ها غیر قانونی می باشد و می بایست در درمانگاه پوست و مو یا در بیمارستان انجام شود.

موهای کاشته شده زنده می باشند و رشد می کنند و موی طبیعی می باشند این موها چون از پشت سر برداشته می شوند ضخیم تر و قوی تر از موهای عادی جلوی سرمی باشند و نمای بهتری ایجاد می کنند.

باید بدانید در پیوند مو در یک جلسه معمولا موی کاشته شده نسبت به موی طبیعی خودش را اندکی کم پشت تر نشان می دهد اما اگر با تکنیک درست کاشت انجام شود حالت و نمای دیده شده بایست طبیعی باشد . مهمترین مسئله طبیعی بودن نمای ظاهری بیمار می باشد و اینکه حالت مصنوعی دیده نشود.

به طور کلی دو مرحله داریم برداشت مو و کاشت مو تهران برداشت مو به سه روش fut و fit  (یا همان fue) و ترکیبی انجام می شود و پیوند مو یک روش می باشد و با هر روشی برداشت انجام شود کاشت آن تفاوتی ندارد.

کاشت مو تهران در زنان و مردان چه تفاوتی دارد

کاشت مو تهران در زنان نسبت به مردان تفاوت های زیادی دارد. اگرچه هدف از انجام کاشت مو هم در زنان و هم برای مردان برطرف شدن کم پشتی یا طاسی مو در ناحیه خاصی از سر است اما در زنان ممکن است علت نیاز به کاشت مو متفاوت باشد به طور مثال یکی از دلایل شایع ریزش مو و کم پشتی موهای ناحیه شقیقه و بالای پیشانی کشش بیش از حد ریشه مو و پوست سر به دلیل بافت مو و مدل مو است، در زنانی که مبتلا به  ریزش مو با الگوی مردانه و یا طاسی مو هستند، معمولا بانک موی قوی برای پیوند وجود ندارد.

یکی دیگر از تفاوت های کاشت مو در زنان و مردان این است که در خانم ها امکان برداشت گرافت ها از بدن وجود ندارد در حالیکه در آقایان می توان از موهای ریش و سینه هم برای کاشت مو استفاده کرد. علاوه بر این برخی از روش های کاشت مو که به تراشیدن سر در ناحیه مورد نظر نیازمند هستند برای زنان گزینه های مناسبی نیستند و از این جهت هم زنان نسبت به مردان در انتخاب روش کاشت مو نیز محدودیت دارند.

از آنجایی که اغلب زنانی که متقاضی کاشت مو هستند روند از دست رفتن موهایشان با ریزش مو آغاز شده است در زنان قبل از کاشت مو در صورت کنترل ریزش و انجام اقداماتی مانند روگین، تزریق بوتاکس، میکروپیگمنتیشن و… ممکن است نتایج مطلوبی به دست بیاید. با وجود تمام این تفاوت ها روش های متخلف کاشت مو که از تنوع بسیار بالایی هم برخوردار هستند برای زنان و مردان نتایج تقریبا یکسانی را به دنبال خواهد داشت.

سوالات متداول

– آیا موهایی که شما کاشته می شود دائمی است و ریزش ندارد؟

بله، این موها دائمی هستند و بعدها نیزریزش ندارند. این موها از پشت سرشما برداشته می شوند که موهایپشت سر بدلیل عدم وجود گیرنده های هورمونی مستعد ریزش نیستند و مقاوم هستند و به هرجایی منتقل شوند این مقاومت را با خود منتقل می کنند

– آیا در محل کاشت موها اسکارواثر زخم سوراخ ها باقی نمی ماند؟

خیر، سوراخ های ایجاد شده بسیار ظریف می باشد و بدون بر جای گذاشتن اثری بهبود می یابد.

– آیا محل سوراخ های برداشت مو در روش FIT بدون برجاگذاشتن اسکار و اثری بهبود می یابد؟

بله، این سوراخ ها حدود ۲-۱ میلیمتر بیشتر نیست و بخوبی و بدون هیچ اثری ترمیم می شوند.

– آیا عمل کاشت مو دردناک است؟

خیر، این عمل با روش بیحسی موضعی انجام می شود و تنها درد بیمار درد تزریق ماده بیحسی در ابتدای عمل می باشد، در حقیقت ممکن است در بیشتر طول عمل شما درخواب باشید.

خیر، درعمل کاشت منطقه کاشت می بایست کوتاه شود و منطقه برداشت مو در حد نیاز کوتاه می شود و معمولا تمام موها کوتاه نمی شود.در روش FUT نیازی به کوتاه کردن موها نیست اما در روش FIT مخصوصا اگر زیاد باشد تمام یا قسمتی از موها باید کوتاه شود

 

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.