بهترین مارک صندلی غذای کودک - پارسی زی
لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

قالب فلزی بتن یک سازه موقت است. این قالب به منظور نگهداری آرماتور و بتن خیس تا زمان شکل ‌گیری و خشک شدن کامل بتن، …

ریمپ ایسیو انواع مدل های 405 در مرکز کاراک

ریمپ ایسیو انواع مدل های 405 در مرکز کاراک

ریمپ ایسیو انواع مدل های ۴۰۵ در مرکز کاراک اگر می خواهید ۴۰۵ خود را تیونینگ کنید و همچنان عملکردهای ایمنی و دوام خودرو را …

آموزش فتوشاپ 2021 راهی به سوی حرفه‌ای شدن

آموزش فتوشاپ 2021 راهی به سوی حرفه‌ای شدن

خوشبختانه در حال حاضر آموزش یک امر انحصاری و برای قشر خاصی از جامعه محسوب نمی‌شود. با وجود آموزش‌های آنلاین یا بسته‌های آموزشی آماده در …

بی شک شما هم باور دارید که والدین نقش مهمی در رشد و پرورش کودک‌شان ایفا می‌کنند. به همین دلیل وقتی کودکان قادر به نشستن و غذا خوردن می‌شوند، والدین به دنبال بهترین وسیله برای کمک به غذا خوردن فرزند خواهند بود. برای مثال، آن‌ها به دنبال صندلی غذای کودک هستند که کودک احساس راحتی در آن داشته باشد و در عین حال نتواند به سادگی و راحتی از صندلی خود خارج شود. در ادامه همراه ما باشید تا ۳ برند معروف برای خرید صندلی غذاخوری کودک را به شما معرفی کنیم.

چرا انتخاب بهترین مارک صندلی غذای کودک اهمیت دارد؟

صندلی غذا برای کودک همانند هر وسیله کاربردی دیگری، استانداردهای خاص خودش را دارد. برای مثال، شما به طور حتم انتظار دارید که کودک‌تان با استفاده از این صندلی به راحتی تکیه دهد و احساس بهتری در هنگام غذا خوردن داشته باشد. حتی ممکن است این انتظار را داشته باشید که ارتفاع صندلی کودک شما به راحتی قابلیت تغییر یا تنظیم داشته باشد. با توجه به این موارد، شما نمی پذیرید که صندلی غذاخوری را برای کودک‌تان تهیه کنید که این امکانات را نداشته باشد یا نقصی در اجزای سازنده آن باشد و آسایش فرزندتان را در هنگام غذاخوردن سلب کند. پس برای خرید بهترین صندلی غذاخوری کودک، باید به دنبال مارک‌های معتبر و محبوب باشید.

بهترین مارک های صندلی غذای کودک

در زیر چند مدل از بهترین مارک های معروف و خوب صندلی غذای کودک خارجی را به شما معرفی می کنیم.

صندلی غذای جیکل

اگر صندلی غذاخوری کودک جیکل ترون را دیده باشید، متوجه می‌شوید که فرآیند غذا دادن به کودک‌تان با استفاده از این صندلی، بهتر و راحت تر خواهد بود. چرا که این نوع از صندلی غذای کودک دارای تکیه گاه سه حالته است و به راحتی می‌توانید کودک‌تان را در صندلی بگذارید و نگران لرزیدن کودک خود بر روی صندلی نباشید. همچنین، مجهز بودن صندلی غذای جیکل ترون به کمربندهای متصل به پشت و کناره‌های صندلی باعث می‌شود تا شما نسبت به حفاظت صحیح از کودک خود، اطمینان کامل داشته باشید.

البته برای تهیه یک صندلی غذاخوری مناسب، باید به بازه سنی درج شده بر روی صندلی نیز توجه نمایید. صندلی غذاخوری مارک جیکل ترون برای رده سنی کودکان ۶ تا ۳۶ ماهه مناسب می‌باشد. برای مثال، تصور کنید که می‌خواهید صندلی غذاخوری را انتخاب کنید که برای کودک ۸ ماهه مناسب باشد. همچنین شما می‌خواهید که قابلیت اجرای موزیک در هنگام غذا دادن به کودک‌تان نیز فراهم باشد. به احتمال زیاد، خودتان به خوبی می‌دانید که کدام مارک برای تهیه صندلی غذاخوری کودک مناسب است. اما نمی‌دانید که صندلی غذای جیکل ترون یا صندلی غذای جیکل کامفورت را انتخاب کنید. در پاسخ به این خواسته شما باید بگوییم که تنها صندلی غذای کودک جیکل کامفورت امکان پخش موزیکال به هنگام غذا دادن به کودک را دارد.

صندلی غذای مامالاو

خیلی از والدین دوست دارند که کودک‌شان تا سن چهارسالگی، غذای خود را در صندلی غذای کودک میل کند تا بتواند طرز صحیح درست نشستن و غذاخوردن را به طور کامل فرا بگیرد. البته باید بگوییم که مارک مامالاو توانسته است مناسب ترین صندلی غذای کودک را برای بازه سنی ۶ ماه تا ۴ سال ارائه کند. پیش از خرید این صندلی، خوب است بدانید که صندلی غذای مامالاو به تاب تبدیل می‌شود و شما می‌توانید از این محصول استفاده چند منظوره داشته باشید.

گفتنی است که والدین حین خرید صندلی غذا خوری کودک به جنس بدنه صندلی توجه بسیاری دارند. بدنه محصول باید طوری تعبیه شده باشد که به پوست کودک آسیب و لطمه‌ای وارد نکند. خوشبختانه بدنه صندلی غذا کودک مامالاو از جنس آلومینیوم است و پارچه قسمت نشیمن کودک به طور کامل ضد حساسیت می‌باشد. البته صندلی غذای مامالاو مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر صندلی‌های غذای کودک دارد و برای استفاده از مدل تاب آن، کافی است که باطری در قسمت موتور آزاد قرار دهید و ضامن را آزاد کنید. علاوه براین، صندلی غذای مامالاو نسبت به رطوبت، ضد زنگ بوده و این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی آن‌ را جابه‌جا کنید.

صندلی غذاخوری کیندرکرفت

صندلی غذای کیندرکرفت دارای یک عدد سینی دوبل می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که به سادگی از سه نقطه بتوانید فاصله کودک را با سینی تنظیم کنید. این نوع صندلی، برای استفاده در ماه‌های اول تولد مناسب است. پایه‌های این صندلی همانند صندلی غذای جیکل و صندلی غذای مامالاو، تا می‌شوند و شما می‌توانید آن را در هر نقطه از خانه، آشپزخانه یا جای دیگر قرار بدهید. این صندلی، امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید صندلی غذاخوری کودک را در هفت موقعیت مختلف قرار دهید و از کیفیت و کارایی های آن لذت ببرید. بسیاری از والدین نگران هستند که آیا ممکن است فضای صندلی را برای کودکان سنین پایین، تغییر بدهند یا خیر. خوشبختانه با خرید صندلی غذاخوری کیندرکرفت با امکان تنظیم سه مرحله‌ای می‌توانید وضعیت صندلی را به حالت خمیده تغییر دهید و در نهایت، فضای نشیمن کودک را کوچک کرده تا کودک‌تان به محیط سینی دسترسی کامل داشته باشد.

مقایسه اجمالی خصوصیات بهترین مارک صندلی غذای کودک

خصوصیات صندلی غذای جیکل:

  • دارای تکیه گاه ۳ حالته
  • دارای قابلیت جدا سازی سینی
  • دارای قابلیت باز کردن کاور سینی صندلی
  • مجهز به ۴ چرخ متحرک برای جابه‌جایی در محیط خانه
  • دارای کاور قابل جدا سازی
  • دارای دو چرخ عقب برای جابه‌جایی راحت
  • دارای درگاه usb برای آهنگ‌های بیشتر
  • دارای تایمر خواب (برای چرت زدن و استراحت کوتاه مدت کودک)
  • دارای اسباب بازی

خصوصیات صندلی غذای مامالاو:

  • دارای قابلیت جدا سازی پارچه نشیمن برای شستشو
  • دارای قابلیت کم و زیاد کردن سرعت تاب
  • دارای قابلیت پخش موزیکال
  • قابل تبدیل به تاب کودک
  • قابل استفاده تا سن ۴ سالگی کودک
  • مجهز به صندلی بسیار مقاوم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

خصوصیات صندلی غذای کیندرکرفت:

  • قابل تنظیم بر روی ۷ ارتفاع مختلف
  • قابل استفاده از ماه‌های ابتدایی تولد کودک
  • دارای روکش ساخته شده از چرم مصنوعی برای افزایش مقاومت در برابر غبار
  • دارای قابلیت تنظیم پشتی ۳ مرحله‌ای
  • دارای قابلیت تنظیم سه نقطه‌ای (برای تمیز کردن سینی دوبل)
  • دارای قابلیت تنظیم فاصله کودک تا سینی
  • دارای کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای
  • دارای جاپایی قابل تنظیم

برای خرید صندلی غذای کودک به کدام فروشگاه اینترنتی مراجعه کنم؟

خوشبختانه بهترین مارک‌های صندلی غذای کودک، تنوع بسیار زیادی دارند. از همین رو، برای خرید انواع صندلی غذای کودک، محدودیت خاصی ندارید. در ادامه سایت آمازون و سایت دیجی کالا برای خرید انواع صندلی غذای کودک را معرفی می‌کنیم.

۱ – سیسمونی نی نی مد ارائه کننده انواع سیسمونی نوزاد دختر و پسر است و برای خرید بهترین مارک صندلی‌های غذای کودک می‌توانید به آن مراجعه کنید. خوشبختانه این فروشگاه اینترنتی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا رتبه بندی مشتریان به کالای مد نظرتان را ببینید و بر اساس پرفروش ترین و محبوب ترین مارک، مدل صندلی غذای کودک خود را انتخاب کنید. البته همه چیز در این جا به پایان نمی‌رسد. با کلیک بر روی مدل صندلی غذا می‌توانید ابعاد صندلی، قابلیت تعویض سینی یا امکان باز و بسته کردن میز غذا را ببینید و با چند کلیک صندلی را که مناسب است، سفارش دهید.

https://ninimod.com/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%84%DB%8C-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9/

۲ – همانطور که می‌دانید ، دیجی کالا یک سایت ایرانی معتبر است که برای خرید انواع مارک‌های صندلی غذای کودک می‌توانید به این فروشگاه سر بزنید. ویژگی‌های صندلی غذای کودک در دیجی کالا به طور کامل بیان شده است و حتی خودتان می‌توانید رنگ صندلی را انتخاب کنید. البته اگر می‌خواهید که از خرید بهترین مارک صندلی غذای کودک اطمینان کامل داشته باشید، بهتر است نظرات کاربران را بخوانید و سپس اقدام به خرید کنید.

https://www.digikala.com/search/category-booster-seat/

۳- نی نی لازم یکی از جامع ترین فروشگاه های سیسمونی است. در نی نی لازم شما می توانید تنوع زیادی را از انواع صندلی غذای کودک را از بهترین مارک ها پیدا کنید.

https://ninilazem.com/category/638

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.