بورس و سرمایه گذاری در بازار سرمایه، روشی هوشمندانه برای دور زدن تورم - پارسی زی
چند اصل مهم در طراحی داخلی حتما باید بدانیم

چند اصل مهم در طراحی داخلی حتما باید بدانیم

هنگامی که با اصول اساسی طراحی داخلی آشنا باشید، می‌توانید هر فضایی را به مکانی بی نظیر تبدیل کنید. وقتی در یک اتاق با طراحی …

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

قیمت روز انواع سنگ های ساختمانی

چکیده : قیمت به روز انواع سنگ های ساختمانی در سایت کالاساخت   سنگ ساختمانی در ایران همانند دیگر متریال های تولید شده می تواند دچار …

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟ کوین ترودو مردی است که توانست با ارائه بهترین نکات قوانین خاصی را به دیگران بیاموزد تا به سوی …

بورس و سرمایه گذاری در بازار سرمایه، روشی هوشمندانه برای دور زدن تورم

در روزگار ما، روش‌های بسیار متفاوتی برای سرمایه گذاری وجود دارند. از روش‌های قدیمی مانند خرید طلا و مسکن بگیر تا روش‌های جدیدتری مانند سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال و خرید بیت کوین. هر کدام از این روش‌ها نکته‌های مثبت و منفی خاص خودشان را دارند. گذشته از این، برخی از روش‌های قدیمی سرمایه گذاری، در طول زمان، بازدهی مطلوب گذشته خود را از دست داده‌اند. تورم نیز همچون نفت بر آتش این ماجرا دامن می‌زند. در این میان، بازاری وجود دارد که نه تنها بازدهی خود را از دست نداده بلکه رشد قابل توجهی را هم تجربه کرده است. بازار بورس، موضوعی است که در این گفتار به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

چرا بورس، بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

شرکت در بورس و آغاز معاملات حرفه‌ای، راهی است که با به کارگیری آن می‌توانید پول خود را به یک دارایی تبدیل کرده و از این راه، ارزش آن را حفظ کنید. معافیت مالیاتی، امنیت معاملات، نقد شوندگی آسان، امکان سرمایه گذاری روی طلا و ارز، وجود طیف گسترده‌ای از روش‌های سرمایه‌ گذاری برای افراد ریسک پذیر و ریسک گریز، امکان انجام معاملات از طریق اینترنت و کار با حداقل سرمایه ممکن، تنها نمونه‌ای از نکته‌های مثبت بازار سرمایه به شمار می‌روند. گذشته از این‌ها بورس برخلاف سایر روش‌های سرمایه گذاری، از سال ۹۲ تا ۹۸، بازدهی ۲۰۰۰ درصدی را تجربه کرده است. این بدان معنا است که اگر شما در سال ۹۲ مقداری سهام خریده باشید و تا سال ۹۸، حتی در بدترین روزهای بورسی هم سهام خود را نفروخته باشید، سرمایه اولیه شما شامل ۲۰۰۰ درصد سود می‌شده است. در نتیجه، عملکرد حرفه‌ای و حساب شده در این بازار می‌تواند شما را به یک فرد ثروتمند تبدیل کند. اما چطور می‌توان از یک فرد نابلد به یک فرد حرفه‌ای در بازار بورس تبدیل شد؟

آموزش را جدی بگیرید!

بسیاری از کسانی که تازه می‌خواهند وارد بورس شوند، به دنبال سودهای کلان در مدت زمانی کوتاه هستند و چیز زیادی از چم‌و‌خم این بازار و پیچیدگی‌های این معاملات نمی‌دانند. به همین دلیل، گاهی تمام سرمایه زندگی‌شان را ناآگاهانه وارد بورس می‌کنند و در اثر اولین بحران، دار و ندار خود را از دست می‌دهند. در صورتی که اگر قبل از هر کاری، شروع به آموزش بورس می‌کردند چه بسا می‌توانستند با یک اقدام هوشمندانه، نه تنها از نابودی سرمایه خود جلوگیری کنند، بلکه آن را به شکل قابل توجهی رشد دهند. در حقیقت، یک سرمایه گذار هوشمند ابتدا روی خودش سرمایه گذاری می‌کند و سپس سود این تلاش را از بازار بورس می‌گیرد.

خانه سرمایه، فرصتی برای آموزش و حرفه‌ای شدن در بورس

یکی از بهترین آموزشگاه‌های بورس ایران در شرکت «خانه سرمایه» قرار دارد. خانه سرمایه با بهره‌مندی از یک کادر متخصص که شامل استادان دانشگاه و متخصصان بازار بورس است، نزدیک به یک دهه در زمینه آموزش بورس و مهارت‌های تخصصی معاملاتی و تحلیل‌گری مطابق با آخرین دستاوردهای بازارهای جهانی فعالیت کرده است. دانش‌آموختگان این آموزشگاه توانستند در کمتر از سه ماه از ۲۰ تا ۴۰۰ درصد سود را تجربه کنند. این مقدار از موفقیت، نشان‌دهنده کیفیت و کاربردی بودن آموزش‌هایی است که در این آموزشگاه ارائه می‌شوند. بر خلاف تصور عده زیادی که فکر می‌کنند یادگیری مسائل بورسی به چندین سال تلاش نیاز دارد، شما می‌توانید با شرکت در کلاس آموزش بورس که در آموزشگاه‌ «خانه سرمایه»، برگزار می‌شود ظرف چند ماه به یک حرفه‌ای تبدیل شوید.

 چرا پیشنهاد ما به شما «خانه سرمایه» است؟

در خانه سرمایه، آموزش‌های تئوری و عملی دوشادوش یکدیگر قرار دارند. یعنی وقتی شما یک تکنیک یا مهارت را به صورت تئوری می‌آموزید، آن را در بازار بورس هم اجرا می‌کنید. با این تفاوت که این بار تنها نیستید و اساتید خانه سرمایه در کنار شما هستند تا به تک‌تک پرسش‌هایی که به هنگام آموزش یا معامله در بورس برایتان پیش می‌آید به طور کامل پاسخ ‌دهند. گذشته از این‌ها خانه سرمایه:

  • زیر نظر مستقیم سازمان بورس و سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند.
  • اساتید کلاس آموزش بورس، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های بزرگ کشور و متخصصان سرمایه‌گذاری هستند.
  • تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر با شرکت در کلاس آموزش بورس خانه سرمایه توانستند سرمایه گذاری موفقی در بورس داشته باشند.
  • بعد از تمام شدن دوره‌ها، دانشجو به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شود و بعد از دادن آزمون تئوری و عملی، «مدرک بین‌المللی تحلیل‌گر بازارهای مالی» خود را دریافت می‌کند. اعتبار این مدرک توسط سازمان جهانی کار هم تایید شده است. گفتنی است، تنها کسانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که در خانه سرمایه آموزش دیده باشند.
  • دانشجوها می‌توانند هزینه دوره‌ها را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی بپردازند. به این ترتیب، کمبود بودجه نمی‌تواند مانع از یادگیری افراد علاقه‌مند شود.
  • طول دوره‌ بورس خانه سرمایه، ۶ ماه و در قالب ۱۴۰ ساعت آموزش است.
  • در طول دوره‌ها صفر تا صد بورس، کار با وب‌سایت‌های بورسی، نرم‌افزارهای تخصصی، تحلیل نمودارها، داده‌ها و ترازنامه‌ها، مهارت‌های سبد گردانی، طراحی استراتژی معاملاتی، تابلو خوانی، فیلتر نویسی، مدیریت سهام و موارد بسیار زیاد دیگری آموزش داده می‌شوند.

مدرک ارائه شده توسط خانه سرمایه چه مزیت‌هایی دارد؟

تبدیل شدن به تحلیل‌گر بین‌المللی بازارهای مالی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون شرکت در کنکور، در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش مالی به ادامه تحصیل بپردازید. از طرفی، گرفتن گواهینامه بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌تواند به بخشی مهم از رزومه کاری بین‌المللی شما تبدیل شود. این گواهی مهارت می‌تواند به عنوان ۹۰۰ ساعت کار، کمک بزرگی به فرآیند مهاجرت به کشورهای دیگر محسوب شود. کار در آموزشگاه‌ها، ارتقای شغلی، معادل سازی به صورت ۲ تا ۸ سال سابقه کار و دریافت کارت مربی‌گری هم بخش دیگری از مزایای مدرک ارائه شده به شمار می‌روند.

حل مشکل حضور در کلاس‌ها با ارائه دوره نوین

کلاس آموزش بورس خانه سرمایه به دو صورت «حضوری» و «نوین» برگزار می‌شود. دلایلی مانند حضور نداشتن در تهران و حتی ایران یا مشکلاتی مثل شیوع ویروس کرونا و تداخل ساعت کلاس‌ بورس با شغل افراد، فرصت حضور در کلاس بورس را از افراد زیادی ربوده است. خانه سرمایه با ارائه «دوره نوین» این فرصت را در اختیار افراد علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری قرار می‌دهد تا به صورت آنلاین و در محل کار یا خانه خود از تمام آموزش‌هایی که در کلاس‌های حضوری داده می‌شوند، بی کم و کاست، استفاده کنند. گذشته از این، پکیج آموزش بورس جامع – به ارزش تقریبا ۴ میلیون تومان – نیز به دانشجویانی که به صورت نوین ثبت‌نام می‌کنند، هدیه می‌شود. با ثبت‌نام به صورت نوین می‌توانید از هر کجای جهان و در هر زمانی که می‌خواهید آموزش‌ خود را ادامه دهید. کارشناسان خانه سرمایه نیز مثل همیشه در کنار شما هستند.
یادتان باشد، هزینه‌ای که برای آموزش خود صرف می‌کنید، فرصتی است که به بهتر شدن آینده خودتان می‌دهید. پس آن را نه یک هزینه بلکه یک سرمایه ‌گذاری بلند مدت در نظر بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : جمعه 7 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.