راهنمای جامع برای خرید انواع سلفون استرچ: - پارسی زی
ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند!

ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند!

ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند! اگر خواهان خلق دکوراسیون ماندگار و جدیدی برای فضای داخلی منزل خود هستید و سوالاتی …

قیمت گیربکس اتوماتیک zf آلمان

قیمت گیربکس اتوماتیک zf آلمان

قیمت گیربکس اتوماتیک zf آلمان گیربکس بعد از موتور، مهمترین قطعه‌ای است که در اتومبیل وجود دارد. وظیفه اصلی گیربکس انتقال حرکت از موتور به …

کدام نوع افزایش سرمایه شرکت‌ها ساده‌تر است؟

کدام نوع افزایش سرمایه شرکت‌ها ساده‌تر است؟

افزایش سرمایه شرکت‌های مختلف از روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که هریک از آن‌ها دارای مراحل و شرایط خاص مربوط به خود می‌باشد. افزایش سرمایه شرکت …

راهنمای جامع برای خرید انواع سلفون استرچ:

سلفون استرچ ها انواع مختلفی دارند، که در مصارف خانگی و همچنین صنعتی فوق العاده کارآمد هستند و مورد استفاده قرار می گیرند. این سلفون ها در انواع مختلفی وجود دارند و هر کسی بر اساس نیاز خودش انتخاب می کند که از کدام نوع استفاده کند.

نایلون استرچ یکی از پرمصرف ترین پلاستیک های بسته بندی در کلیه صنایع و کارخانجات می باشد که بسیار مصرفی بوده.

سلفون استرچ غذایی چیست؟

با توجه به اینکه هوا از پلاستیک کشسان عبور نمی کند، این نوع فیلم استرچ های بسته بندی برای بسته بندی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی، قارچ، میوه ها، سبزیجات و … بسیار مناسب هستند.

مقدار بسیار کمی اکسیژن از این پلاستیک عبور می کند که باعث کاهش هوای داخل بسته شده و در نتیجه موجب می شود که غذا به خوبی تازگی خود را حفظ می کند.

چرا باید از سلفون استرچ باکیفیت استفاده کنیم؟

Save translation

با توجه به بسته بندی مواد غذایی، این نوع پلاستیک ها باید از مواد اولیه جدید ساخته شود تا مشکلاتی برای سلامتی ایجاد نکنند. دیده شده است که همکاران ما با استفاده از مواد زائد به جای مواد جدید باعث نارضایتی مشتریان شده اند.

سلفون استرچ ها دارای چه ویژگی های ظاهری هستند؟

با بررسی ویژگی های ظاهری این نایلون های صنعتی به مواردی مانند ضخامت، ابعاد، اندازه و کارایی آن میرسیم. سلفون استرچ های پلی اتیلن با توجه به نیاز مشتری و نوع محصول در ضخامت های مختلفی تولید می شوند. در واقع محدودیتی برای ضخامت آن وجود ندارد. این نایلون بسته به تعداد لایه ها در چند نوع از یک لایه تا پنج لایه تولید می شود.لازم به ذکر است که ضخامت سلفون ربطی به تعداد لایه ها ندارد. به عنوان مثال: می توانید استرچ پلی اتیلن ضخامت بیست و پنج میکرون را در دو نوع نایلون سه لایه و پنج لایه سفارش دهید. با این حال، حتی اگر تعداد لایه ها افزایش یابد، سلفون نیز مقاومت و استحکام بیشتری پیدا می کند و البته خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند. این ویژگی اجازه می دهد تا محصولات بیشتری را در اندازه های کوچکتر بسته بندی کنید. ابعاد این نایلون و همچنین ضخامت آن به طور کلی بنا به سفارش مشتری تولید می شود. در حالت کلی و استاندارد ضخامت این پلاستیک صنعتی از ۱۰ تا ۳۰ میکرون و عرض آن از ۱۰ تا ۱۵۰ سانتی متر متغیر است.

روش بسته بندی با استفاده از سلفون پالت بند به چه شکلی است؟

البته برای بسته بندی اجناس حجیم باید از رول با لایه کش عریض تر استفاده کرد. اگرچه بسته بندی دستی در این موارد به سختی امکان پذیر است، علاوه بر این، زمان در زنجیره تولید اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل انتظار می رود روشی غیر از دستی برای بسته بندی کالاهای بزرگ با پالت های قابل کشش استفاده شود. بنابراین بسته بندی سلفون کشی به دو صورت دستی و مکانیکی انجام می شود. با روش دستی، اپراتور به کمک پالت تسمه‌ای دستی بسته‌بندی می‌کند و رول قابل کشش را در کنار پالت قرار می‌دهد و فرآیند بسته‌بندی را آغاز می‌کند. در حالی که در روش ماشینی از وسایل بسته بندی استفاده می شود. دستگاه کشش پالت انواع مختلفی دارد و در مدل های مختلف موجود می باشد.

دستگاه سلفون استرچ به چه شکلی کار می کند؟

همانطور که گفتیم با سلفون استرچ های دستی نمی توان وسایل بزرگ و حجیم را بسته بندی کرد و علاوه بر اتلاف وقت، نیاز به نیروی انسانی بیشتری نیز دارد که قطعا به صرفه نیست. در این موارد از وسیله ای به نام سلفون استرچ پالت استفاده می شود. این دستگاه در بسیاری از صنایع و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تعریف پالت کششی دو کلمه جداگانه stretch به معنای کشیده شدن است و پالت به معنای وسیله ای است که زیر محصول قرار می گیرد و هر چیزی که قرار است بسته بندی شود روی پالت چیده می شود. پالت ها در انواع مختلف چوبی، پلاستیکی و فلزی موجود می باشند. محصولات روی پالت ها قرار می گیرند، پس از کشش با لیفتراک جابجا می شوند. عملکرد این دستگاه در مدل های مختلف متفاوت است. مدل های ساده معمولا دارای صفحه چرخشی هستند که سلفون را مانند بازوی متحرک دور محصول از بالا به پایین حرکت می دهد.

به چه شکلی بر روی سلفون استرچ ها چاپ می کنیم؟

صنعت چاپ در بسته بندی محصولات بسیار مهم است. می توان گفت بیشترین اثربخشی در تبلیغات با چاپ روی بسته بندی محصول حاصل می شود. قطعا محصولاتی که دارای بسته بندی شیک، رنگارنگ و جذاب هستند بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرند و آنها را به خرید ترغیب می کنند. از سوی دیگر، هر چه بسته بندی خاص تر باشد، بهتر در آگاهی مخاطب نقش می بندد و برندسازی بهتری خواهد داشت. به همین دلیل است که صنایع مختلف تولیدی همواره به دنبال بهترین سلفون ها و چاپ روی آن هستند. چاپ روی سلفون تقریبا بر روی تمامی انواع سلفون امکان پذیر است. تنها نوع چاپ روی انواع نایلون با دیگری متفاوت است. سلفون های استرچ نیز قابل چاپ هستند. از آنجایی که این سلفون ها بسته بندی نهایی روی محصولات مختلف را تشکیل می دهند، چاپ روی آن ها نقش بسزایی در تبلیغات و بازاریابی آن ها خواهد داشت.

سلفون استرچ خود را از کجا خریداری کنیم؟

با توجه به اینکه نکات خیلی زیادی را در رابطه با کارایی مختلفی که انواع سلفون استرچ ها دارند، باید بدانید که اگر قصد دارید که به تمامی این اهداف برسید، حتما باید سلفون استرچی باکیفیت را خریداری کنید. ما شرکت پوشش پلاستیک صائن را که سالهاست در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف سلفون استرچ و همچنین نایلون گلخانه ای فعالیت بسیار زیادی دارد، و به دلیل فروش محصولات باکیفیت از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است را معرفی می کنیم.

منبع: https://pooshesh-plastic.ir/

 

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 12 تیر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.