با اولین پروژه در هلدینگ شریفی تخفیف ویژه بگیرید + نمونه کار - پارسی زی
کاربرد ترالی پزشکی زیبایی در مراکز کاشت مو

کاربرد ترالی پزشکی زیبایی در مراکز کاشت مو

کاربرد ترالی پزشکی زیبایی در مراکز کاشت مو ترالی‌های در کنار تخت معاینه معمولاً برای نگهداری و نگهداری تجهیزات پزشکی استفاده می‌شوند. این ترالی‌ها می‌توانند …

قیمت طراحی سایت مشخص شد + جدول قیمت – کلاهبرداری ممنوع!!!

قیمت طراحی سایت مشخص شد + جدول قیمت – کلاهبرداری ممنوع!!!

بالاخره بعد از مدت ها انتظار قیمت طراحی سایت مشخص شد و این مورد خیلی در کلاهبرداری های اینترنتی تاثیر گذار خواهد بود چون برخی از افراد …

شرکت پنوال

شرکت پنوال

شرکت پنوال با پیشرفت زندگی و نوآوری، ابزارها و تجهیزاتی مدرن پا به عرصه ظهور می‌گذارند. این تجهیزات موجب می‌شوند تا کارها به صورت سریع‌تر، …

هلدینگ شریفی به صورت رسمی در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در شهر تبریز شروع کرد ولی فعالیت اصلی این مجموعه به ۳ دهه گذشته بر میگردد.هلدینگ شریفی عضو انجمن انبوه سازان بوده و دارای تکمیل ترین کادر فنی مهندسی میباشد.تمامی کارشناسان و کادر این مجموعه دارای بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت و تخصص حرفه ای در زمینه های متفاوت می باشند.

خدمات هلدینگ شریفی

۱) اجرای طراحی دکوراسیون داخلی

اجرای تخصصی تمامی دکوراسیون های داخلی از قبیل : دکوراسیون داخلی خانه، آشپزخانه، داروخانه، اتاق نشیمن، کلینیک دندانپزشکی، کافی شاپ، اتاق کودک، آرایشگاه زنانه و مردانه، ویلا، مغازه، دفتر وکالت، رستوران، غذاخوری و … با تجهیزات حرفه ای در هلدینگ شریفی.

۲) خدمات عمرانی ( تخصصی )

مهمترین خدمات عمرانی ( مشارکت در ساخت، بازسازی ساختمان، اخذ پروانه ساختمان و جواز ساخت، اجرای نیلینگ، بهسازی خاک از طراحی تا اجرا ) پیمانکاری ساختمان ( تخریب، تعمیر و نگهداری ساختمان )، نظارت، اجرا و محاسبه ساختمان، اخذ پایان کار ساختمان با کادر تخصصی در sharifi.co

۳) محوطه سازی، طراحی و نورپردازی نما

 آماده طراحی انواع محوطه از قبیل (محوطه سازی، طراحی فضای سبز، طراحی روف گاردن ) و همچنین طراحی انواع نما از قبیل ( طراحی نما ویلا، طراحی نما ساختمان ) و اجرای تخصصی نورپردازی نما با استفاده از تجهیزات حرفه ای برای اولین بار در هلدینگ شریفی.

۴) خدمات حقوقی و تاسیساتی

انواع خدمات حقوقی شامل : مشاوره حقوقی قرارداد ها، تنظیم قرارداد داوری از نظر حقوقی، مدیریت و قرارداد پیمان و انواع خدمات تاسیساتی شامل : تاسیسات ساختمانی ( تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی ) برای اولین بار در معتبرترین مجموعه به نام sharifi.co.

تخفیف ویژه با اولین پروژه

شما می توانید بر اساس نوع پروژه خود که باید شامل خدمات گفته شده بالا باشد تخفیف ویژه از هلدینگ شریفی در اولین پروژه خود دریافت کنید – بسته به نوع پروژه درصد تخفیف متفاوت است. پس وقت رو هدر ندین و همین الان با شماره های پایین صفحه تماس بگیرین.

چرا هلدینگ شریفی ؟

هلدینگ شریفی با داشتن بیش از ۱۰۰ نمونه کار، برجسته و حرفه ای که میتوانید در سایت این مجموعه به ادرس sharifi.co مشاهده فرمایید، توانسته رضایت بیش از ۹۸% مشتریان خود را جلب کند چون هدف اصلی،  اجرای کلیه پروژه ها مطابق برنامه زمانبندی و اعمال مدیریت کیفیت و همچنین ارتقاء میزان اشتغال زایی و افزایش مداوم سهم بهره وری اقتصادی، حساسیت و احتیاط کامل در مسائل مربوط به ایمنی کار ، کارکنان و تلاش برای حفظ آرمانهای محیط زیست در تمامی فعالیت های این مجموعه می باشد.

اطلاعات تماس + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی می توانید با شماره ۰۹۱۴۳۰۲۸۹۸۵ از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( ۳۴۷۷۲۶۱۶ (۰۴۱) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 5 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.