سه دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان - پارسی زی
بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد: شاید یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که از نهالستان ها پرسیده می شود؛ دانستن بهترین نهال …

​​یک ابزار منحصر به فرد در صنعت رنگ و رزین

​​یک ابزار منحصر به فرد در صنعت رنگ و رزین

​​یک ابزار منحصر به فرد در صنعت رنگ و رزین صنعت رنگ و رزین یکی از صنایع مهم و پرکاربرد در زمینه های مختلف از …

بهترین نرم افزارERP ایران

بهترین نرم افزارERP ایران

بهترین نرم افزارERP ایران نرم افزار ERP چیست؟ برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) شامل یک طیف وسیع از فرآیندها، روش‌ها و فعالیت‌های سازمانی است. شرکت‌های فعال …

یادگیری یک زبان جدید همواره مهارتی به حساب می آید که فارغ از این که در چه شغلی هستید و یا چه سنی دارید، می تواند برای شما مثمر ثمر باشد و شما را یک گام در مسیر زندگی جلو برد، اما متاسفانه امروزه افراد بسیار زیادی هستند که با وجود این که می دانند یادگیری زبان چقدر حائز اهمیت است، اما نمی توانند در آن به موفقیت دست پیدا کنند.

این دسته از افراد پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از فرایند یادگیری دست کشیده و خسته می شوند. برای آنکه به دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان پرداخته و آن را بررسی کنیم، لازم است تا افراد بسیار زیادی را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و از لحاظ آماری نگاهی به این موضوع اندازیم که چرا افراد دست از یادگیری زبان کشیده و احساس می‌ کنند که نمی ‌توانند در این مهارت به موفقیت دست پیدا کنند.

با ما همراه باشید تا سه مورد از دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان را بررسی کرده و روش های غلبه بر این مشکلات را به شما آموزش دهیم.

 

وقت برای یادگیری زبان نداریم

زمانی که از یک فرد می پرسید، چرا زبان را فرا نمی گیرید و از یادگیری ‌زبان دست کشیده اید به احتمال خیلی زیاد به این سوال این گونه پاسخ می‌ دهند که وقت کافی برای یادگیری زبان ندارند و یا آن قدر پر مشغله هستند که نمی ‌توانند یادگیری زبان را در اولویت های خود قرار دهند.

این مسئله را قبول کنیم یا نه؟ باید گفت که دنیای امروز، دنیای سرعت است و تمامی اتفاقات پیرامون ما با سرعت بسیار زیادی در حال رخ دادن هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد با مشکل وقت مواجه می شوند و به دلیل نداشتن مدیریت زمان مناسب نمی توانند به کارهای خود رسند.

 

 

 

 

 

برای این دسته از افراد حتی اگر یک روز به جای ۲۴ ساعت، باز هم طولانی تر بود، همچنان روند به همین شکل ادامه پیدا می کرد و اتفاق خاصی در برای آن ها رخ نمی ‌داد. این دسته از افراد همچنان مشغله های بیشتری دارند و یادگیری زبان در زندگی آن ها جایی ندارد.

البته قبول کردن این مشکل بدان معنا نیست که برای آن راه حلی وجود ندارد، بلکه یکی از بهترین راه ‌ها برای حل این مشکل، استفاده از آموزش آنلاین زبان است. شما در این شیوه آموزشی می توانید در هر جایی که هستید، بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس های زبان به شکل اینترنتی شرکت کرده، دوره های آموزش زبان خود را طی کنید و یک زبان جدید را فرا گیرید.

مسلماً با رشد سبک جدید آموزش یعنی آموزش آنلاین زبان دیگر نمی‌ توان گفت که یادگیری یک زبان جدید سخت و غیر ممکن است و وقت کافی برای آن نداریم، بلکه حالا می توانید در زمانی که در منزل هستید، به راحتی اقدام به یادگیری یک زبان جدید کنید.

 

یادگیری زبان سخت و طاقت فرساست

سخت بودن و طاقت فرسا بودن یادگیری یک زبان جدید نیز یکی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت در یادگیری زبان است. عموم افراد می گویند که به دلیل سخت و طاقت فرسا بودن فرآیند یادگیری زبان آن ها نمی ‌توانند به این مهارت دست پیدا کرده و در آن موفق شوند.

اما باید گفت که واقعاً چه مهارتی وجود دارد که برای یاد گرفتن آن نباید سختی کشید، زمانی که شما یک مهارتی را برای اولین بار فراگیری می گیرید، لازم است تا کمی وقت صرف آن کرده و سختی را تحمل کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن به این مهارت مسلط شوید.

البته برای حل این مشکل روشی وجود دارد که می ‌تواند این سختی و طاقت فرسایی را کم کند. این روش آن است که شما از شیوه آموزشی نوینی استفاده کنید که بیشترین تطابق را با شما دارد. این روش ها متناسب با سبک یادگیری شما هستند و شما به بهترین شکل ممکن می توانید با آن ها ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

مرکز زبان گات عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش زبان انگلیسی همواره تلاش کرده تا با ارائه بهترین شیوه های آموزش زبان، فرآیندهای آموزشی را به شیوه ای برنامه ریزی کند که زبان آموز بتواند به دور از سختی و مشکل به راحتی به زبان مورد نظر خود مسلط شود.

اگر شما نیز از سختی یادگیری زبان گله مند هستید و دوست دارید تا فرآیند آموزش زبان را در فضای جدید تجربه کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از پکیج های غیر حضوری مرکز زبان گات استفاده کنید تا بتوانید به این مشکل به سرعت بالایی غلبه کنید.

 

برای یادگیری زبان سنم زیاده

مطمئناً این دلیل که برای یادگیری زبان سنم زیاد است یکی از دلایل عجیب برای عدم یادگیری زبان جدید است. هر فرد در هر سنی که باشد می ‌تواند با سعی و تلاش مهارت های جدیدی را فرا گیرد.

تنها نکته ‌ای که باید به آن توجه داشت این است که افرادی که سن بالاتری دارند، ممکن است برای یادگیری یک موضوع لازم باشد تا بارها و بارها آموزش را تکرار کنند. به همین دلیل نمی‌ توان گفت که بالا بودن سن دلیل منطقی برای عدم موفقیت در یادگیری زبان است.

از سوی دیگر، عده ‌ای بیان می ‌کنند که به دلیل بالا بودن سن، شرایط لازم برای حضور در کلاس های فیزیکی آموزش زبان را ندارند، زیرا عمده زبان آموزان در موسسات آموزشی جوان ها هستند.

برای حل این مشکل نیز مرکز زبان گات های آموزش غیر حضوری زبان خود را به وجود آورده است تا افرادی که با حضور در کلاس های فیزیکی آموزش زبان مشکل دارند بتوانند به راحتی از این پکیج های آموزشی استفاده کرده و به زبان جدید مسلط شوند.

حرف آخر

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی می‌ توان گفت امروزه برای یاد نگرفتن یک زبان جدید دلیل قانع کننده وجود ندارد و همه افراد در هر شرایطی که باشند، می‌ توانند به راحتی یک زبان جدید را فرا گرفته و در آن مسلط شوند.

مرکز زبان گات به عنوان یکی از مراکز آموزش زبان همواره تلاش کرده تا به رشد و بهبود این فضا کمک کرده و با ایجاد پلتفرم آموزش آنلاین زبان، فرآیند آموزش و یادگیری زبان را وارد مرحله تازه ای کند.

 

منبع : https://amoozeshgah-zaban.com/

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 5 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.