آشنایی با مراحل تولید لیبل - پارسی زی
بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد

بهترین نهال گردو زود بازده چه رقمی می باشد: شاید یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که از نهالستان ها پرسیده می شود؛ دانستن بهترین نهال …

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک برای هر کسب‌وکاری فروش حرف اول را می‌زند قطعاً شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار …

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان

خرید ورق ژئوممبران با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت از آرین خاک ایرانیان آرین خاک ایرانیان با بیش از ۲۰ سال تجربه در …

تولید لیبل یکی از فرآیندهایی است که در دنیای امروز بسیار کاربردی می باشد. مجموعه لیبل شاپ با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای که در زمینه تولید لیبل، برش آن و … دارد، لیبل هایی را به بازار عرضه می کند که دارای طرح ها و رنگ های مختلف هستند. موارد استفاده لیبل ها طیف وسیعی را شامل می شود. اگر کارخانه ای برای تولید محصولات غذایی دارید، لیبل نقش خیلی مهمی را در به فروش رفتن محصول شما دارد. از دیگر موارد مصرف آن می توان به بارکدهایی که روی اجناس زده می شود، اشاره کرد.

انواع لیبل

با وجود بارکدها بسیاری از مسائل امنیتی به راحتی رعایت می شود، همچنین در فروشگاه ها با وجود لیبل در زمان صرفه جویی می گردد، چون حساب کردن در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد. با توجه به آنچه گفته شد و اهمیت لیبل ها، در ادامه می خواهیم شما را با مراحل تولید لیبل آشنا کنیم. به طور کلی تولید آن چهار مرحله دارد. در زیر به تعریف این چهار مرحله به صورت جداگانه می پردازیم.

آماده سازی متریال لیبل

در مرحله اول تولید لیبل باید تصمیم گرفته شود که چه متریالی قرار است مورد استفاده قرار گیرد. باید مشخص کنید که قرار است از چه فیلم یا کاغذی استفاده نمایید. برای مثال یک برچسب حساس به فشار معمولی از یک آستر رها سازی در قسمت پایین، چسب و یک لبه ی لمینیت شده در بالا ساخته می شود. انواع مختلفی از برچسب مثل برچسب حساس به فشار که در بالا گفتیم، برچسب حساس به گرما و … وجود دارد. یک تولید کننده ی برچسب می داند برای هر کدام از این برچسب ها چه متریالی مورد نیاز است. در مرحله ی اول تولید، این مواد برآورد می شوند.

تولید لیبل

چاپ

مرحله ی بعدی که یک تولید کننده لیبل در تولید لیبل از آن عبور می کند، چاپ است. یکی از نکات مهمی که در این مرحله باید به آن توجه شود این است که تصویر برداری باید با وضوح بالا باشد تا بر روی لیبل به خوبی چاپ گردد. مخصوصا زمانی که این لیبل ها به عنوان برچسب بارکد مورد استفاده قرار می گیرند، خیلی مهم است که خوانا باشند و کیفیت بالایی برای تشخیص با دستگاه داشته باشند. یکی از کارهایی که تولیدکنندگان در این مرحله انجام می دهند تا از وضوح تصویر قبل از چاپ مطمئن گردند این است که تصویر را تا ۵۰۰ درصد بزرگنمایی می کنند. اگر همچنان کیفیت خود را حفظ کرده باشد به عبارتی آماده برای چاپ است.

تبدیل

این مرحله از تولید لیبل در مورد فرآیندی است که طی آن لیبل به اندازه های مختلف برش می خورد یا به شکل های مختلف در می آید. منظور از شکل های مختلف برای مثال همان حالت های موج مانندی است که در لبه ی بعضی از برچسب ها مشاهده می کنید. تولیدکنندگان بر اساس برآورد نیاز مشتری های خود انواع لیبل را بر اساس اندازه های مختلف تولید می کنند. برچسب ها معمولا از طول و عرض اندازه گیری می شوند و برش می خورند.

مرحله نهایی

در مرحله پایانی تولید لیبل کارهای نهایی مربوط به بسته بندی صورت می گیرد. مثل اینکه در هر رول چه تعدادی باید لیبل قرار بگیرد و جهت آن به چه صورت باشد.

خدمات مجموعه لیبل شاپ

لیبل شاپ در زمینه تولید لیبل خدمات مختلفی را به شما ارائه می دهد. لیبل ها انواع مختلفی دارند که در بالا به آن اشاره شد. همانطور که می دانید لیبل ها به صورت چسبی هستند، یعنی پشت آن ها برچسب دارد. این لیبل ها به دو صورت رولی و ورقه ای وجود دارند. لیبل های رولی در صنایعی مثل آرایشی و بهداشتی، داروئی و … استفاده می شوند. مجموعه لیبل شاپ چاپ لیبل رول را نیز با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می دارد. لیبل حرارتی یکی دیگر از انواع لیبل های موجود در بازار است. در این نوع لیبل ها از فناوری حرارتی برای چاپ روی آن ها استفاده می شود. متنی که از این طریق بر روی آن ها حک می شود نسبت به حالت معمولی دارای ماندگاری پایین تر و به طور کلی کمرنگ تر است. در دو نوع عادی و ضد آب تولید می شوند.

تولید لیبل و لیبل حرارتی

می توانید برای خرید لیبل حرارتی به لیبل شاپ مراجعه کنید. یکی دیگر از محصولات لیبل شاپ ریبون است. ریبون به صورت ورقه هایی می باشد که عمل چاپ را بر روی انواع لیبل ها انجام می دهد. انواع مختلف آن از لحاظ شکل ظاهری خیلی شبیه به هم می باشند اما از نظر عملکردی متفاوت هستند. نکته ای که در هنگام خرید ریبون باید به آن توجه کنید این است که ریبون مورد نظر به دستگاه پرینتر شما بخورد و به اصطلاح با آن سازگاری داشته باشد. شما می توانید انواع ریبون را از فروشگاه لیبل شاپ تهیه فرمایید. سعی کرده ایم برای جلب رضایت شما بهترین کیفیت را در مورد محصولات خود به کار برده باشیم. می توانید با اعتماد به لیبل شاپ این رضایت از خرید را تجربه نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 5 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.