اطلاعات کامل از بام تهران و ساعت کاری مجموعه در ایام کرونا - پارسی زی
مشهد، نگین تابناک ایران زمین

مشهد، نگین تابناک ایران زمین

مشهد، نگین تابناک ایران زمین مشهد شهری است که همه ما ایرانی ها علاقه و ارادت خاصی به این شهر داریم، خیلی از ما ممکن …

تفاوت بیمه بدنه با بیمه شخص ثالث در چیست؟

تفاوت بیمه بدنه با بیمه شخص ثالث در چیست؟

تفاوت بیمه بدنه با بیمه شخص ثالث در چیست؟ بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث جزو بیمه نامه اتومبیل است که با شرایط مختلفی ارائه …

دانلود جیران  به صورت کامل – اثر جدید حسن فتحی یا شهرزاد؟!

دانلود جیران به صورت کامل – اثر جدید حسن فتحی یا شهرزاد؟!

جیران، سریالی که این روز ها از محبوب ترین های شبکه نمایش خانگی و البته پر سر و صدا ترین آن ها به شمار می …

بام تهران که از آن به عنوان بام ولنجک نیز یاد می شود از جاذبه های محبوب در شمال تهران و در منطقه ولنجک می باشد. با رفتن به آنجا میتوانید از چشم انداز ابدی شهر تهران استفاده کنید که گویی تهران در زیر پای شماست. در بام تهران دور تا دور آن صندلی های مختلفی چیده شده و شادی و همهمه مردم، فضای دلنشینی به آن داده است. البته رستوران ها و کافه های مختلفی نیز در بام تهران دیده می شود که گردش شما در بام تهران را کامل می کند. همچنین علاوه بر خود بام برخی ها برای استفاده از تله کابین و رفتن به توچال از آن استفاده می کنند. گر هم دوست دارید تا مستقیم و بدون پیاده روی به بام تهران برسید نگران نباشید، ماشین برقی و مینی بوس برقی در ابتدای ورودی توچال قرار دارد که با پرداخت هزینه شما را به سرعت به بالای بام می رساند.

نمایی از بام تهران

مجموعه های تفریحی در بام تهران

باشگاه بگ جامپ توچال در بام تهران

باشگاه بگ جامپ توچال مجموعه هیجانی تفریحی hست که به تازگی در بام تهران آغاز به کار کرده است و تفریحات جذابی مانند بانجی جامپینگ، بگ جامپ، صخره نوردی و ترامپولین را در اختیار علاقه‌مندان به هیجان می گذارد.

سنگ نوردی توچال

دیواره های سنگ نوردی بام تهران درست در کنار دکل سکوی پرش آزاد و بانجی جامپینگ مجموعه قرار گرفته است. شما می توانید یا در کلاس های آموزشی سنگ نوردی مجموعه شرکت یا به صورت تفریحی صعود بر بالای این دیواره را تجربه کنید.

سورتمه توچال بام تهران

سورتمه توچال با ۱۴۲۰ متر طول به عنوان طولانی ترین سورتمه ایران شناخته می شود. سورتمه توچال از شرکت tuv آلمان -معتبرترین شرکت بازرسی و استاندارد اروپایی، گواهی تایید دارد و یکی از مهیج ترین تفریح های منطقه توچال به حساب می آید.

رستوران های بام تهران

فودکورت توچال در مجموعه بام تهران قرار دارد و این موضوع، بام را به منطقه ای مناسب برای شکم گردی تبدیل کرده است،. در کنار این فودکورت، وجود چند کافه و بوفه در بخش های مختلف بام تهران، گزینه های شما برای انتخاب غذاهای مختلف را بالاتر می برد.

V R سیمولیشن توچال

VR Simulation (تلفط: وی آر سیمولیشن) توچال در انتهای جاده سلامتی محوطه بام توچال قرار گرفته است. شما در این مجموعه می توانید هم از تجربه انواع بازی های واقعیت مجازی لذت ببرید و هم به تماشای انواع فیلم های سه بعدی مناطق مختلف دنیا یا فیلم های سه بعدی ترسناک بنشینید.

عکس های بام تهران

به نقل از نوشته بام تهران کارناوال جذاب ترین بخش بام تهران که خیلی ها با آن خاطره دارند و برای آن به اینجا می آیند، چشم انداز فوق العاده ای ست که از بام می توان به تمام پایتخت داشت. منظره بی نظیر شهر که در دامنه کوه تا دشت های اطراف کشیده شده و در روزهایی که هوای تهران تمیز است، با جزئیات فراوان مقابل چشمان شما گسترده می شود. اینجا می توانید تا ساعت ها از تماشای تهران لذت ببرید و در سکوت و آرامش جذابی که اینجا موج می زند غرق شوید.

امکانات موجود در بام تهران

در مجموعه بام تهران وسایل و امکانات تفریحی متعددی وجود دارد که در لیست زیر آمده است:

  • شهربازی ویژه کودکان با دستگاه هایی مانند کشتی صبا، قلعه بادی و …
  • آتلیه عکس کابوی با هزینه هر ۵ عکس ۱۵۰۰۰ تومان
  • فودکورت توچال
  • دکه و بوفه فروش مواد غذایی
  • فروشگاه لوازم ورزشی

برای رسیدن به ورودی بام باید خود را به ولنجک برسانید. سوار خودروی شخصی خود شده و به خیابان ولنجک بروید. این خیابان را تا انتها بالا بروید تا به پارکینگ ورودی توچال برسید. می توانید در این قسمت ماشین خود را پارک کنید و بقیه راه را پیاده بروید یا اینکه با استفاده از ماشین های برقی، مسیر ورودی توچال تا بام را سواره طی کنید. دقت کنید که پارکینگ بام تهران تنها برای استفاده اسکی بازان است و گروه های دیگر نمی توانند از این پارکینگ استفاده کنند.

برای رسیدن به انتهای خیابان ولنجک همچنین می توانید از اتوبوس خط ۲۲۱ (میدان ولنجک – پایانه شهید افشار) استفاده کنید و در ایستگاه هفدهم از اتوبوس پیاده شوید. از اینجا پیاده یا با استفاده از ماشین های گذری می توانید به ورودی توچال برسید.

محوطه بام تهران

و در پایان باید اشاره کرد که بام تهران، بهترین مکان برای تماشای پایتخت از فراز بلندی ها است. می توانید از تفریحات جذاب بام ولنجک مانند مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، بانجی جامپینگ، سنگ نوردی و … لذت ببرید.  وجود فودکورت در بام تهران گزینه های خوبی برای شکم گردی به شما می دهد.  آب و هوای تمیز و متفاوت این قسمت از پایتخت می تواند شما را به وجد بیاورد.

منبع: karnaval

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 10 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.