اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا - پارسی زی
معرفی انواع ماشین ‌های راه‌سازی

معرفی انواع ماشین ‌های راه‌سازی

معرفی انواع ماشین ‌های راه‌سازی راه ‌سازی اهمیت زیادی در هر کشور دارد. برای انجام این کار باید ماشین‌ های مختلفی وجود داشته باشند تا …

انواع سیم و کابل

انواع سیم و کابل

انواع سیم و کابل یک سیم به عنوان یک هادی الکتریکی تعریف می شود، در حالی که یک کابل به عنوان گروهی از سیم ها (رساناها) عایق …

خدمات فوری در دارالترجمه فوری ساترا

خدمات فوری در دارالترجمه فوری ساترا

خدمات فوری در دارالترجمه فوری ساترا وقتی می خواهید اقدام به اخذ ویزا کنید، زمان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در واقع، می خواهید …

اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

محمودآباد از معدود شهرهای مازندران است که شاید تفریحات و جاهای دیدی چندانی نداشته باشد اما بی شک از بهترین شهرهای شمال کشور برای لذت بردن از سواحل بکر، جنگل های سرسبز و هوای دلنشین شمال است.

محمودآباد کجاست؟

شهر محمودآباد در شمال آمل قرار دارد و از سمت شرق به شهرهای سرخرود و فریدونکنار و از سمت غرب به ایزدشهر، نور و غیره راه دارد. برای دسترسی به محمودآباد از شهر تهران، گردشگران همواره از دو مسیر می توانند وارد شهر شوند. کوتاه ترین و سریع ترین راه دسترسی به محمود آباد، جاده هراز است بطوریکه گردشگران از انتهای جاده هراز می بایست وارد کمربندی آمل شده و سپس به سمت شمال بروند. از تهران تا محمودآباد در حالت عادی و مسیری بدون ترافیک، بیش از ۲۰۰ کیلومتر معادل ۳ ساعت و نیم فاصله وجود دارد اما با فرا رسیدن روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه، شاهد ترافیک های بسیار سنگین جاده هراز هستیم که مسیر۳ ساعت و نیمه را گاه تا ۵ ساعت افزایش می دهند.

جاده فیروزکوه مسیر دیگری است که گردشگران را از پیچ های خطرناک جاده هراز در امان می گذارد. اگر از جاده فیروزکوه قصد سفر به محمودآباد را دارید می بایست بیش از ۳۰۰ کیلومتر رانندگی کرده و نزدیک به ۵ ساعت در جاده باشید اما در ایامی که شاهده ترافیک های سنگین جاده هراز هستیم، برای دوری از ترافیک، جاده فیروزکوه می تواند انتخاب منطقی تر باشد.

اجاره ویلا در محمودآباد با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

محمودآباد برای هر بودجه و سلیقه ای، بهترین اقامتگاه را دارد. اگر به دنبال هزینه کم برای اقامت هستید، اجاره سوئیت در محمودآباد می تواند بهترین انتخاب باشد. اگر به دنبال ویلاهای لوکس هستید، هم در نوار ساحلی و هم در منطقه جنگلی ویلاهای لوکس، دوبلکس و بسیار زیبایی وجود دارد و خوب است بدانید ویلاهای لوکسی هم در نوار ساحلی شهر وجود دارد که دارای ساحل اختصاصی هستند. اما بطور کلی برای اجاره ویلا در محمودآباد در نظر داشته باشید ویلاهای ساحلی شهر هزینه به مراتب بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی دارند اما ویلاهای جنگلی محمودآباد به دلیل برخورداری از چشم انداز زیبای جنگل و دریا بخصوص در ویلاهای دوبلکس، به مراتب محبوب تر هستند.

امروزه به لطف حضور ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور بخصوص شهرهای شمالی، همواره یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر و اجاره ویلا، پیدا کردن ویلایی کاملاً ضدعفونی شده و عاری از ویروس کرونا است. لوکس ویلا نه تنها در محمودآباد بلکه در تمام شهرهای شمالی کشور و اطراف تهران تمامی ویلاهایی را که اجاره می دهد پیش از حضور مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران بتوانند بدون هیچ دغدغه از کرونا، اقامت خوشی را در سفرشان داشته باشند.

معرفی برخی از جاهای دیدنی محمودآباد

با اینکه گردشگران محمودآباد را به عنوان مقصدی برای طبیعت گردی، لذت بردن از ساحل و خلوتی شهر میشناسند اما همانند شهرهای دیگر مازندران، محمودآباد هم دارای جاهای دیدنی، تاریخی و تفریحات مختلف است. در ادامه می خواهیم نگاهی به برخی از جاذبه های دیدنی محمودآباد و مناطق اطرافش اشاره کنیم.

روستای اهلم

روستای اهلم به عنوان قدیمی ترین، بزرگ ترین و مهم ترین روستای محمودآباد شناخته می شود. این روستا در غرب محمودآباد واقع شده و گردشگران می بایست نزدیک به ۵ کیلومتر از مرکز شهر رانندگی کنند تا در ضلع جنوبی جاده، تابلوی ورود به روستای اهلم را مشاهده کنند. روستای اهلم مردمی خونگرم و مهمان نوازی دارد اما مهم ترین دلیل بازدید گردشگران از این روستا، جنگل روستای اهلم است.

جنگل روستای اهلم زیباترین و خوش آب و هواترین منطقه ای است که گردشگران در سفر به محمودآباد می توانند ساعت ها در دل طبیعت نشسته و از هوای دلنشین و طبیعت زیبا به همراه صدای پرندگان نهایت لذت را ببرند. لازم به ذکر است در جنگل روستای اهلم آلاچیق های مختلفی هم در نظر گرفته شده تا خانواده ها بتوانند به دور هم بنشینند.

موزه گالری دیدی

موزه گالری دیدی در شهر ایزدشهر قرار دارد و گردشگران تنها با یک ربع رانندگی، میتوانند از محمودآباد به موزه گالری برسند. موزه گالری دیدی در قسمت شمالی جاده قرار دارد و به قدری بزرگ و زیبا است که چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند. در مجموعه فرهنگی و هنری دیدی، هم مرکز خرید وجود دارد، هم چندین کافه و رستوران و هم موزه ای با معماری الهام گرفته از موزه لوور که در آنجا می توانید صدها مجسمه، تابلوی هنری و وسایل بی نظیری را مشاهده کنید که بسیار خاص و جذاب هستند.

سرای گردشگری سیمرغ

برای بازار گردی و خرید در محمودآباد خوب است بدانید هایپرمارکت های مختلفی در این شهر وجود دارد تا گردشگران مایحتاج روزانه خود را بتوانند خریداری کنند. همچنین دو بازار سنتی با نام بازار بزرگ ولیعصر و بازار غدیر هم در شهر وجود دارد که در میان مغازه های آن ها، میوه و تره بار، سوپرمارکت، فروش انواع کالاهای سوغاتی و صنایع دستی مشاهده می شود و همچنین، بازار بزرگ ولیعصر در روزهای جمعه، تبدیل به جمعه بازار شده و بسیار شلوغ خواهد شد.

اما اخیراً مرکز خرید بسیار لوکس و بزرگ در غرب محمودآباد تاسیس شده که ظاهری شبیه به بال عقب هواپیما دارد. این مرکز خرید که امروزه با نام سرای گردشگری سیمرغ میشناسیم، در زمانی که افتتاح شد به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین شعبات فروشگاه رفاه شناخته میشد و گردشگران در این مرکز خرید می توانند در میان هایپرمارکت، فروشگاه هایی با عرضه انواع لوازم الکترونیک، ورزشی، آرایشی و بهداشتی و غیره کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کرده و در فودکورت طبقه بالای مرکز خرید، انواع غذاهای ایرانی، محلی، دریایی، فست فودی، ایتالیایی و غیره را میل کنند.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.